fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Denk voor nu nog wel vonneke. We zullen zien hoe hij dit jaar reageert. De dierenarts zei zelfs dat ik hem gewoon ook zelf mocht begraven. Putteke in en zand erover Ah zo bolletje. Misschien is jenpsych een paar vijzen kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ff afsluiten.nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik ga me ook klaar maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Hahahaha wat ben je toch een lekker scheetje Fleurie. Precies Lars, en niet alles voorkauwen maar de cliënt zelf laten bepalen, eigen verantwoording laten houden. Heb het er gisteren nog over gehad dat ik zie bij ons dat alles gehaald wordt voor de cliënt. Hij hoeft maar te roepen. Heeft hij geen zin om op te ruimen geeft niet hoor dan doen wij het wel. Van de week zei iemand tegen mij, warm hier hé? Doe het raam eens open? Ik dacht je bent dan wel ziek maar je mankeert toch niets aan je handen? Ik heb het maar gedaan maar de volgende keer mag ze het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mogguh Zon, vogels Koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Gezellige boel hier al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Vandaag het magazine van de Volkskrant over alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goedemorgen Kruidje en Mai. Ja Mai, dat zonnetje is een stukje prettiger dan die somberheid van gisteren hè? Ben je nu in je eigen huisje? Even een dikke knuf voor jou meis (()) Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Hoi Von Ja, ben in mijn eigen huisje Dank voor de knuf, fijn! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 58 minuten geleden zei bolletje: Fleurie laat meneer schildpad zelf z'n gang gaan en grijp niet in. Het is een ouwe wijze schildpad en weet al heel veel jaren wat ie moet doen. Sommige mensen doen ze in de koelkast. Dan wordt je als schildpad toch knettergek.. de hele winterslaap lampje aan, lampje uit, lampje aan, lampje uit.... nancy en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Dan wordt je als schildpad toch knettergek.. de hele winterslaap lampje aan, lampje uit, lampje aan, lampje uit.... hahaha.... schitterend Koh, ik zie het helemaal voor me.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 13 minuten geleden zei Kohtje: Dagpact: jowan Lars Kohtje Francoise Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Jij ook een goedemorgen Francoise. Zo, stekker er uit en naar buiten hier. Fijne dag lui.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goedemorgen, te vroeg wakker geworden, daarna weer geslapen, laat deze zonnige dag maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Hier samen beetje pech. Hondje heeft weer probleem met dr pootje. Dan kan ze ineens niet lopen en heeft pijn. Ikzelf sinds gister ziek hier op mn vakantieadres. Nu maar weer met paracetamol mn bed in en hopen dat vanmiddag strand ff kan. Anders beetje haken in de zon bij het huisje. Tis niet anders, maar wel beetje balen. Ik voel me uiterst belabberd en hondje dus ook. Lekker stel wij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Misschien een gek berichtje onde die van Jopie. Niet bedoeld als klaagzang, maar ik baal best wel een beetje. Lang voor gespaard. En naar uitgekeken. Maar goed, het valt niet te veranderen. Dus accepteren. Tot later ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik wens jou en je hondje beterschap Herstel. Hoop zo op betere tijden voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goedemorgen, tjonge, wat slaap ik toch diep momenteel, hele heldere dromen ook. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dank je wel Suikertje. Ik moet leren te accepteren wat ik niet kan veranderen. Ach en wie weet vanmiddag beetje bij het huisje genieten van het zonnetje. Is ook goed. Nu maar ff rusten, want van slapen is niet veel gekomen door de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goedemiddag Dagpact: jowan Lars Kohtje Francoise Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik weet niet of je naar iemand speciaal zwaait, maar weet je, zwaai ik gewoon terug. ZWAAI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Nee, helaas niet. Baalde ik ook erg van, want morgenochtend ga ik weer naar huis. En tja, poos voor gespaard. Maar ja, feiten liggen er. Inmiddels zit wat in het zonnetje te puzzelen. Ja de EDS kan soms enorm oplaaien en dan kan ik niet veel. Maar goed, het is prachtig weer en ik hoef helemaal niks, dus daar maar van genieten. En genieten van de rust en prettige omgeving, mooie tuin etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Zo is dat. Eerst weer effe sparen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden