Spring naar bijdragen

Donderdag 21 September


MarQ

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve mensen,

Vannacht besloten om morgen met mijn psych. het er over te hebben om te stoppen met de behandeling, ik denk dat het mooi is geweest. Hij heeft me geholpen met de winterdepressie en het afkicken van de Lorazepam en das fijn maar nu worden er toch veel eisen gesteld waaronder broodjes smeren in een lunchroom als vrijwilligerswerk. Er wordt dan zo doorgedramd dat ik zoiets heb van laat de rest van de behandeling maar zitten. Ik heb het gevoel dat ikzelf geen inspraak meer heb. Daar word ik heel onzeker van. Ik ben verdorie m'n leven lang heel zelfstandig geweest, alles zelf bepaald. 1 1/2 jaar 2x per dag gerust, 's avonds om 22.00 naar bed, en in het begin al gezegd dat dit niet werkt bij mij maar toch moest ik. Ook heb ik het gevoel dat er niet zoveel behandeling meer is. Om de 3 weken een half uurtje ouwe betten en dan weer weg. Maar eens kijken morgen wat ik zelf weer kan doen en beslissen. Sorry voor m'n geklaag mensen, moest het ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allen.

ik heb zowaar echt goed geslapen. Dat is heerlijk.

vandaag een heel rustig vakantiedag, ik heb alleen een strandwandeling gepland, verder heelrustig aan.ik hoop dat pijn dan es mindert. Gister nog heel gezellig met twee duitse vrouwen gebabbeld. Nu kalme, late start. En vandaag geen gedoe met gore alcoholvrije wijn. Gewoon plat water bij het diner. Wel zo lekker.

lars, succes bij de psych

harp, ik duim

bolletje, je eigen pad volgen. Doe je supergoed volgens mij. 

Ik zet me zo op het dagpact. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week naar huisarts geweest vanwege het aanhoudende hoesten
Foto's longen gemaakt
Net teruggebeld, is niets op te zien
Maar ben gammel, moe en vannacht slecht geslapen door weer een gigantische hoestbui
Dit duurt nu al ruim 4 weken
Over twee weken moet ik weer bellen als het dan nog niet over is, of als ik er koorts bij krijg
Zucht...

(sorry, moest het even kwijt hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei jopie:

Zon.  Herfstzon.  

En koffie.

Meteorologisch gezien geniet je nu van een herfstzonnetje, ja.
Maar als je zo dicht bij de natuur leeft als jij zou je de 'astronomische zon' moeten koesteren.
En die zit nog in de zomer. Morgen om 22.02 uur begint de astronomische herfst.
2017 begin herfst 22-09 om 22.02 uur
2018    "         "      23-09  "   03.54  "
2019    "         "      23-09  "   09.50  " 
2020    "         "      22-09  "   15.30  "

Die koffie zal wel kloppen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @rapilos, echt naar dat het al zo lang duurt.

@Suikertje, behalve de hoofdpijn? Gaat het nu verder wel beter? 

@jopie, heftig allemaal hoor. Ook sterkte met elkaar. 

Net een uitgebreid ontbijt op. Als ik het verpleeghuis heb gebeld gaan hondje en ik een strandwandeling maken. Verder maar es even niet er op uit, maar rustig op honk blijven. Beetje zen kan geen kwaad:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Herstel:

Zo beter dan gister, @Kohtje;)

Je gaat vooruit, Herstel.
Nog mooier is het als je met de linkermuisknop het lijstje selecteert (dat wordt dan blauw), dan Ctrl en C indrukt (kopiëren), dan de cursor in je
berichtenvenster activeert en Ctrl en V indrukt (plakken). Dan heb je het lijstje schoon in je bericht staan en kun je je naam toevoegen.
Nu is het net of ik zei dat jij op het dagpact staat..

" **uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.

Dagpact:

MarQ 

Mootje 

Lars

Ajna

jowan

Kohtje

Herstel "

En dat is natuurlijk niet waar, dat zei ik helemaal niet. Dat zei jij zélf....^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is heel simpel, jopie. Meteorologisch is bedacht voor de statistieken. Dan begint het seizoen op de eerste van de maand waarin het seizoen daadwerkelijk
begint. Astronomisch is de juiste tijd, heeft met de stand van de aarde t.o.v. de zon te maken.
(Astronomische herfst is dus de herfst volgens de Hogere Macht... ^_^:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...