jowan Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen, vandaag eerst maar weer eens een fietsband plakken, zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen Harp n Suikertje. Mooi karweitje Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen Sheila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 (bewerkt) 3 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars 19 september 2017 bewerkt door Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Citaat van de dag: DE MEESTEN VAN ONS BEZITTEN VEEL MEER MOED DAN WE OOIT HADDEN DURVEN DROMEN ......Dale Carnegie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen, Mooi citaat weer vandaag. Hier zeer mistig. Fijne dag gewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen frummers. Geen mist hier, maar een zonnetje weer, altijd welkom. En binnen staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Dagpact: jowan Lars Tinto Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Jij ook een goedemorgen Mootje. In het kader van de spreuken: Als je wilt dat je dromen uitkomen dan is wakker worden het eerste wat je moet doen.... kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Mogguuhh , droge afmelding van gisteren.. Dagpact: jowan Lars Tinto Mootje MarQ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Is ook mooi Sheila... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Jij ook een goedemorgen Marq. En voor mij de hoogste tijd om in beweging te komen. Luitjes, maak er een mooie dag van.... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen nogmaals. Bloed geprikt. Vanmorgen geen dagbesteding wel kamer schoonmaken en mijn bed verschonen. En eindelijk weer een kop koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goeie morgen lieve mensen, Ik werd wakker gefloten door het vogeltje van Von. Zo nu koffieeeeeeeeee. Vannacht wel goed geslapen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Lars Tinto Mootje MarQ Ajna Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Dag 12, mooi Francoise. Ik weet nog, dag 12 was voor mij een memorabele dag. Twaalf hele dagen niet gedronken. Een hele prestatie. Ik weet nog dat die dag momorabel was omdat het de dag vóór kerstmis was. Ik had er door die twaalf dagen zóveel vertrouwen in gekregen dat ik niet eens opzag tegen een alcoholloze kerst. Als ik het twaalf dagen had kunnen volhouden dan zouden die twee dagen ook geen probleem moeten zijn. Uiteindelijk werd het een fijne kerst. Ik kon zelfs als BOB functioneren... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Toppie Francoise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Meld me vandaag af bij de dagpact, kreeg te horen vanavond als afsluiting van onze vakantie naar een visrestaurant te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Dank je Toine, vond de citaat ook mooi vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Daar hebben ze vast toch ook wel alcoholvrije vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 Die vind ik leuk jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2017 Rapport Share Geplaatst 19 september 2017 'Vis moet zwemmen' Dat doen ze over het algemeen toch in water? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden