Spring naar bijdragen

Dinsdag, 19 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ik kijk Homeland maar dat is ingewikkelde intrige gedoe! Ik weet niet eens meer aan welke kant ik nu sta als kijker. Als spion zou ik t niet goed doen. Ik zou constant overlopen. ' Mmmm daar zit ook wel wat in... O nee wat die anderen zeggen is beter.. Of toch niet..'

@Lars ben je nog lief tegen iedereen in het nieuwe huis? 

Fijne avond forumvrienden :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, alsnog van harte gefeliciteerd, lekker stilletjes, je hebt gelijk. Je bent druk genoeg geweest ook dacht ik zo. Vind het knap hoe je het doet, wilde ik even tegen je zeggen.

En de sterfdag van mijn moeder is ook altijd in mijn hoofd. Ik 'leef' er ook altijd al een beetje naar toe de weken ervoor. Geen drama inderdaad maar ik maak die dag altijd wat 'bewuster' mee ofzo.

Fijne avond allemaal, ik hier ook nog steeds droog. Dag 44 alweer inmiddels :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Goedenavond! Even gedag zeggen! Ik wens je fijne momenten bij je moeder morgen Herstel. Ik ben nog steeds zo nuchter als een korreltje zout. Als dat bestaat. Zout is altijd droog toch? :mellow:

Ik zou er maar niet al te zeer op vertrouwen. Zout is hygroscopisch, dwz dat het vocht, water aantrekt. Bestrooi iets met zout en het wordt nat.
Misschien toch handiger om wat anders te kiezen. Waarom niet: Zo droog als een AA-er?    ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de één of andere manier kreeg ik meer vraagbeurten van de nieuwe juf Italiaans dan de anderen, ......Ze had haar haar anders, maar ze is nog steeds hartstikke leuk, voor mij dan. Misschien vind ik haar nog wel leuker dan de vorige week.
Volgens mij loop ik gevaar dat mijn emoties met me op de loop gaan. Maar eens zien hoe ik de nacht doorkom.

In elk geval meld ik me droog af voor de dagpact en ga droog te kooi (Lars!). Welterusten.

Deze droge dag is me zo goed bevallen dat de kans groot is dat ik dat morgen wel weer wil: een dag zonder alcohol, wat een feest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las t draadje ff door en mijn god wat blazen jullie hoog van jullie toren!

Tinto veroorzaakt drama? Tinto bedriegt zichzelf? Tinto mag niet op t dagpact om zich daarna te verwijderen? Tinto dit...tinto dat?

Lezen jullie jezelf wel eens terug? Owh ja...t valt vast onder jullie noemer ondersteunend. Want jullie zijn een pak wijzer toch? Zwieren met het woord respect maar als een groep wolven een prooi opjagen met jullie overtuigingen en eigen onkunde. Laat ons lekker veralgemenen.

Als ik morgen hier wil schrijven dat ik iets ga drinken, dan doe ik dat. Als dat hoort bij iemands proces dan is dat zo. Dit is een ADB forum! Is dat zo moeilijk te begrijpen? 

Er zijn maar een aantal dingen waar elke alcoholist goed in is en één van die dingen is situaties of mensen manipuleren. 

Proficiat! Allemaal een schouderklopje en een bank vooruit.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Ik kijk Homeland maar dat is ingewikkelde intrige gedoe! Ik weet niet eens meer aan welke kant ik nu sta als kijker. Als spion zou ik t niet goed doen. Ik zou constant overlopen. ' Mmmm daar zit ook wel wat in... O nee wat die anderen zeggen is beter.. Of toch niet..'

@Lars ben je nog lief tegen iedereen in het nieuwe huis? 

Fijne avond forumvrienden :heart:

Daar zit ze!! :heart:

Ik begon bijna te denken dat je van de aardbol verdwenen waard 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Goedenavond! Even gedag zeggen! Ik wens je fijne momenten bij je moeder morgen Herstel. Ik ben nog steeds zo nuchter als een korreltje zout. Als dat bestaat. Zout is altijd droog toch? :mellow:

Ik denk dat je niet helemaal  goed gelezen hebt, reacher. Geeft niet. Maar daar is geen sprake van, was het maar waar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ( te) late groet allen , slaap goed . Hond en ik besluiten de late avond ( door veel telefoon op vakantieadres over moeder enzo) met een mok goedenachtthee, in bed dit keer .ondanks fijne dag voel ik mij toch wat verward. Er gebeurt domweg te veel. Trust. 

 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...