Spring naar bijdragen

Vrijdag, 8 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Vroeg uit bed gerold, de slaap uit? Geloof ik niet..
Ik kon in elk geval snel een afspraak bij de dokter regelen voor vandaag:
tekenbeet en een paar vreemde plekjes op mijn huid.

Nooit opgeven, natuurlijk niet. Maar wel weerstanden onderzoeken en
slechte gewoonten aanpakken :face-icon-small-shocked:
Het is dus maar net WAT je opgeeft...

Ik vind het wel een mooie dag voor op de bank met een lekker boek!
Fijne dag allen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Drijfnat thuisgekomen net, maar alweer half opgedroogd hoor:)

Meteen kantoor gebeld betreffende belangrijke zaken aangaande client, waarvan ik vond dat dat echt niet kon wachten
Blij, meteen gehandeld te hebben.

Rest van de dag vrij
(Oh, luxe :D)

Lars

Heel erg van harte gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon !
Geniet ervan vanmiddag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Jeugdsentiment doet 't altijd goed..
Meneer Kaktus zag ik wel eens maar dat kwam meer doordat m'n (ca) 10 jaar jongere broertjes er naar keken.
Zelf ben ik meer van Pipo de Clown, Barend de Beer, Ivanhoe, Swiebertje, Mr. Ed het sprekende paard,Thierry la Fronde (Thierry de Slingeraar),
Johan en de Alferman, Batman, the Thunderbirds, Ja zuster, nee zuster, etc, etc, etc...
Tjonge, wat veel.. en dan te bedenken dat veel series maar één keer in de maand, soms één keer per week werden vertoond.
Je moest vaak lang wachten op de volgende aflevering... Geen wonder dat ik nu zo oud ben als je al dat wachten óók tot je jeugd moet rekenen..:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mai, er is voor mij weinig ontsnappen aan. Als ik aan jou denk, denk ik aan hannah nummer 1. Maar ook aan Pietje Parel. Aan t forum waar ik zat toen ik hier de zoveelste ban had. 

Van die ene dame met haar mooi gekleurde nagels. Ze had rood haar en schilderde vaak. Ze had een dinnetje. Eentje met hond en kar. De enige echte. 

Ze zijn niet dood toch? 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Distels plukken... tja, waarom niet? Ze zijn best mooi.
Maar waarom eigenlijk plukken? Is het niet beter ze te laten staan en in hun eigen tijd te laten sterven?
Heb wel eens gehoord: als je iemand een bos bloemen cadeau doet doe je eigenlijk een stervensproces cadeau...
Lekker luguber.


Bor, ik ben van '57. De eerste jaren woonden m'n ouders nog bij m'n oma in... (die overigens vandáág, 8 september toch?? 117 zou zijn geworden..:))
Zij had al televisie en ik ben er dus mee groot gegroeid.
Toen mijn ouders enkele jaren later in A'dam Osdorp helemaal aan de rand van de stad een splinternieuwe flat kregen toegewezen
kregen ze van een vrijgezelle suikertante (die eigenlijk heel zuur en zuunig was) een televisietoestel (zo heette zo'n ding toen nog) met bijbehorende
televisietafel cadeau.
Niet denken dat ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan de tv gekluisterd zat, er was nog maar weinig uitzending in die tijd.
Wél konden we, met hulp van een klerenhangertje aan de gordijnrails als antenne de illegale uitzendingen van het REM-eiland ontvangen, als
de weersomstandigheden gunstig waren. Daar maakte ik 'kennis met' televisiereclame.. (Ahoy... drink Joy... ) Later werden deze uitzendingen gestopt,
en weer later is uit 'de REM' de TROS voortgekomen, nu legaal dan.
Ik heb in m'n jeugd ook nog veel naar kinderprogramma's op de radio geluisterd, o.a. 'kleutertje luister' en 'Paulus de Boskabouter'.
En bepaalde middagen waren er kinderkoren te beluisteren waar ik dan uit volle borst mee meezong...
Klinkt allemaal als in een andere wereld, maar het was alleen maar een andere tijd.. amper een halve eeuw geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...