smart Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goeiemorgen! Vroeg uit bed gerold, de slaap uit? Geloof ik niet.. Ik kon in elk geval snel een afspraak bij de dokter regelen voor vandaag: tekenbeet en een paar vreemde plekjes op mijn huid. Nooit opgeven, natuurlijk niet. Maar wel weerstanden onderzoeken en slechte gewoonten aanpakken Het is dus maar net WAT je opgeeft... Ik vind het wel een mooie dag voor op de bank met een lekker boek! Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen, wat een somber weer zeg... Maar goed zolang het lampje in mijn hoofd maar schijnt Fijne dag iedereen, vandaag nog even knallen en dan heerliljk weekend. Zondag de FC weer aan de bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Mootje Lars tinto Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wél.. Geef nooit op! Met vriendelijke groeten: de Belastingdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen op deze herfstige dag Soms moet je veranderen om jezelf te blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Klopt helemaal Sophie. Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goeoeoeoedemorruhguh! Bol, jij krijgt de prik van de cactus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen allemaal, Drijfnat thuisgekomen net, maar alweer half opgedroogd hoor Meteen kantoor gebeld betreffende belangrijke zaken aangaande client, waarvan ik vond dat dat echt niet kon wachten Blij, meteen gehandeld te hebben. Rest van de dag vrij (Oh, luxe ) Lars Heel erg van harte gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon ! Geniet ervan vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Meneer Kaktus... Jeugdsentiment Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Aaaaah zo herkenbaar...niet noodzakelijk alleen bij mezelf: I lived through some terrible things in my life, some of which actually happened. Mark Twain Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Jeugdsentiment doet 't altijd goed.. Meneer Kaktus zag ik wel eens maar dat kwam meer doordat m'n (ca) 10 jaar jongere broertjes er naar keken. Zelf ben ik meer van Pipo de Clown, Barend de Beer, Ivanhoe, Swiebertje, Mr. Ed het sprekende paard,Thierry la Fronde (Thierry de Slingeraar), Johan en de Alferman, Batman, the Thunderbirds, Ja zuster, nee zuster, etc, etc, etc... Tjonge, wat veel.. en dan te bedenken dat veel series maar één keer in de maand, soms één keer per week werden vertoond. Je moest vaak lang wachten op de volgende aflevering... Geen wonder dat ik nu zo oud ben als je al dat wachten óók tot je jeugd moet rekenen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Dank u meneer Cactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Ha, Koh, jij bent vast van mijn generatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Zou best kunnen, rapilos. Ik denk wel eens dat we in onze jeugd het meest gelijk aan elkaar zijn, aan generatiegenoten dan. Daarná gaat ieder zijns weegs.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Superblij dat t zo.goed met je gaat bollie Je voelt de verandering ook in de manier van schrijven. Me like!! Very very much!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Zojuist zei fleurtje: Superblij dat t zo.goed met je gaat bollie Je voelt de verandering ook in de manier van schrijven. Me like!! Very very much!!!! Eens met jou Fleurtje Bollie tovert weer een glimlach op mijn gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 (bewerkt) Mai, er is voor mij weinig ontsnappen aan. Als ik aan jou denk, denk ik aan hannah nummer 1. Maar ook aan Pietje Parel. Aan t forum waar ik zat toen ik hier de zoveelste ban had. Van die ene dame met haar mooi gekleurde nagels. Ze had rood haar en schilderde vaak. Ze had een dinnetje. Eentje met hond en kar. De enige echte. Ze zijn niet dood toch? 8 september 2017 bewerkt door fleurtje Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Schiet me er ineens nóg een te binnen: Axel Nort. Over een Vlaamse privé-detective. Weet van die serie helemaal niets meer, alleen dat ie in een lelijk eendje reed. Trok tóen al mijn aandacht omdat mijn vader er ook een had en bij Citroén werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 (bewerkt) Rap. Fleurie die vrouw die zo mooi dieren kon schilderen? Die leeft niet meer evenals Hannah. Wie kent dappere Dodo nog? Ik was toen geloof ik 3-4 jaar. 8 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Niet bolletje? . En de enige echte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 "We can rebuild him, we have the technology" Dit herinner ik me dan weer, geh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Distels plukken... tja, waarom niet? Ze zijn best mooi. Maar waarom eigenlijk plukken? Is het niet beter ze te laten staan en in hun eigen tijd te laten sterven? Heb wel eens gehoord: als je iemand een bos bloemen cadeau doet doe je eigenlijk een stervensproces cadeau... Lekker luguber. Bor, ik ben van '57. De eerste jaren woonden m'n ouders nog bij m'n oma in... (die overigens vandáág, 8 september toch?? 117 zou zijn geworden..) Zij had al televisie en ik ben er dus mee groot gegroeid. Toen mijn ouders enkele jaren later in A'dam Osdorp helemaal aan de rand van de stad een splinternieuwe flat kregen toegewezen kregen ze van een vrijgezelle suikertante (die eigenlijk heel zuur en zuunig was) een televisietoestel (zo heette zo'n ding toen nog) met bijbehorende televisietafel cadeau. Niet denken dat ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan de tv gekluisterd zat, er was nog maar weinig uitzending in die tijd. Wél konden we, met hulp van een klerenhangertje aan de gordijnrails als antenne de illegale uitzendingen van het REM-eiland ontvangen, als de weersomstandigheden gunstig waren. Daar maakte ik 'kennis met' televisiereclame.. (Ahoy... drink Joy... ) Later werden deze uitzendingen gestopt, en weer later is uit 'de REM' de TROS voortgekomen, nu legaal dan. Ik heb in m'n jeugd ook nog veel naar kinderprogramma's op de radio geluisterd, o.a. 'kleutertje luister' en 'Paulus de Boskabouter'. En bepaalde middagen waren er kinderkoren te beluisteren waar ik dan uit volle borst mee meezong... Klinkt allemaal als in een andere wereld, maar het was alleen maar een andere tijd.. amper een halve eeuw geleden. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Sheila, lieverd, ik ben dan wel van '57 maar ik ben níet van Lotje getikt... probeer maar eens letterlijk een dag te plukken. Waar láát je zo'n ding? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 voor Koh en Raps; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden