jowan Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen! Dagpact jowan Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Mootje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen frummers. Inderdaad, de sluizen staan weer wagenwijd open.... Maar binnen is het gelukkig droog, dus we klagen niet. En koffie en thee staan inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Net terug v an mijn vroege rondje, het waait wat maar voor het overige is het prima weer, korte mouwen, korte broek.....zestien graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen Suiker. Nou jowan, hier staat de boel echt blank.... als ik buienradar bekijk heb ik het idee dat we in de loop van de dag wel stuivertje gaan wisselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Zie dat de kleinzoon van Lars is geboren... van harte man, wat een rijkdom weer. Mai, een dikke knuffel voor jou. (()) Jopie... heb eigenlijk geen woorden in dit geval, hoop dat het allemaal in orde gaat komen... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Dank je Yvonne ben erg gelukkig ermee en ga vanmiddag de kleine man bewonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Mootje Lars tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Gefeliciteerd Lars met je kleine man Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Citaat van de dag: GEEF NOOIT, NOOIT, NOOIT, OP. ..........Winston Churchill ....... fleurtje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Terwijl de strijd opgeven en acceptatie mij mijn leven terug hebben gegeven....... nancy en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen. Lars gefeliciteerd! Leuk hoor! jowan, ik heb de strijd ook opgegeven. Was er helemaal klaar mee. Morgen drie jaar droog. Ik vier mijn verjaardag morgen, maar eigenlijk vier ik die drie jaar en niet dat mijn leeftijd met een jaartje is toegenomen Lars, Sislyn, Asterix en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Proficiat, Nancy! Ik doe het ook dag voor dag, 1778 dagen op een rij..... Wens je je nog veel nuchtere dagen op een rij! nancy en Sislyn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Eigenlijk heb ik ook iets te vieren vandaag, uit de krant verneem ik dat 8 september de "Dag van de Scheiding" is. Even een kam door m'n haar halen.... rapilos, lady jane en Sophie60 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 dankjewel, jowan. En proest, dag van de scheiding? En je haar zit ook goed? Gefeliciteerd dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Ach Jopie toch, wat een zorgen. En ach ja, zo'n jongen, ver van huis...wat zal hij zich ellendig voelen. Sterkte gewenst voor jullie allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Geef nooit op... Ik vind dat een goeike! Had ik namelijk mezelf opgegeven, zat ik hier niet meer. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Lars gefeliciteerd ouwe zeemvel Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 (bewerkt) Ik herinner me t prentje ineens dat erbij hoort @Tinto! T is ne kikker die met zijn hoofd in de bek van een reiger (denk ik) zit, maar toch nog zich probeert te redden door de reiger te wurgen Ik heb dat ooit , laaaang geleden, boven mijn bureau hangen gehad 8 september 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Goedemorgen. Lars gefeliciteerd met je kleinzoon. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 De hond herstel Ik kan t me zo voorstellen. Meneer schildpad draait ook zijn poep als t regent buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Lang zal opa leven Proficiat kerel. Popiejopie voor jou natuurlijk heel veel sterkte meis en een dikke pakkerd. Hier weer goed geslapen sinds ik m'n eigen plan heb getrokken en niet meer doe wat mijn psych. me opgedragen heeft. Dan maar eigenwijs hoor maar na 1 1/2 jaar vind ik het welletjes. Dat hij dit nog nooit mee gemaakt heeft wil niet zeggen dat er nergens op de wereld iemand is waar 2 uur rusten per dag niet werkt. Ik heb veel te veel energie en geniet weer van het leven. smart, Asterix en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden