Spring naar bijdragen

Zondag 3 september 2017


Gast

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal.

Wat fijn Lars dat het prettig is.

Vannacht goed geslapen. Ik ga meer m'n eigen gang en volg minder de raad op van mijn neuropsychiater. Heb het hem ook gezegd. Was hij het niet zo mee eens. Nou das dan zijn probleem. Na 1 1/2 jaar zijn advies en die van de ergotherapeut op te volgen heb ik slecht geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen allemaal.

Wat fijn Lars dat het prettig is.

Vannacht goed geslapen. Ik ga meer m'n eigen gang en volg minder de raad op van mijn neuropsychiater. Heb het hem ook gezegd. Was hij het niet zo mee eens. Nou das dan zijn probleem. Na 1 1/2 jaar zijn advies en die van de ergotherapeut op te volgen heb ik slecht geslapen.

Goedemorgen! Raar zeg dat hij het er niet mee eens is.... Hij zit dan wel stug in zijn overtuigingen. Maar mooi dat je het zo ziet! Houden zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, Sheila, ik vind het helemaal verwarrend, enkele weken geleden moest ik al 300 euri terugbetalen over 2015, toen kreeg ik zomaar
enkele honderden er bij over 2012 en nu weer een paar honderd er af, wat een geschuif zeg.

Hadden ze dat niet eerder kunnen uitrekenen, denk ik dan, 5 jaar na dato zijn ze er uit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schitterend weer.. kwam vd week vrienden tegen die ik al een hele tijd niet meer had gezien.. Ah kom lekker aperitieven zondag.. gezellig en wie kon er weer geen nee zeggen (euhm vervelend). Na zo lange tijd nog eens nee moeten zeggen, hoewel eigenlijk is dat toch al een gewoonte.

@Lars gezellig in de keuken samen eten, fijn dat je goed hebt geslapen

@Sheila.. meis toch wat ben jij gezond bezig zeg ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei lieve:

Schitterend weer.. kwam vd week vrienden tegen die ik al een hele tijd niet meer had gezien.. Ah kom lekker aperitieven zondag.. gezellig en wie kon er weer geen nee zeggen (euhm vervelend). Na zo lange tijd nog eens nee moeten zeggen, hoewel eigenlijk is dat toch al een gewoonte.

@Lars gezellig in de keuken samen eten, fijn dat je goed hebt geslapen

@Sheila.. meis toch wat ben jij gezond bezig zeg ;-)

Haha! Ja, moet wel weer... ik heb het aardig laten versloffen en dat liet mijn weegschaal even zien. Dus weer hard aan de gang, geen zin om nieuwe kleren te kopen (voor die reden):lol:

Leuk, even gezellig met oude vrienden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap.. ik probeer gezond te eten, lukt redelijk maar soms denk ik och ik drink al tijden niet meer dus die zak patat mag best.. Goed hoor dat je zo goed bezig bent, ik merk ook gewoon dat je alweer een massa energie aan het terugkrijgen bent, daar ben ik heel blij om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat soms werd bij mij heel vaak haha. Op naar de volgende verslaving bijna...:P Ik krijg inderdaad gelukkig steeds meer energie, alhoewel het heel erg kan verschillen per dag. Gisteren totaal niets, vandaag heel veel. Beneden schoongemaakt, vaatwasser gedaan, klerenkast uitgezocht, washok schoongemaakt en de was gedaan (nog even ophangen zo). En het is pas 11 uur!! (ja, ik was vroeg wakker haha)

Met jou gaat het ook lekker he?! Lekker van genieten en trots zijn op jezelf. Nu nog werken aan jouw werkdruk, denk ik zo.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lika:

Goedemorgen. Wat jij vandaag gedaan hebt, krijg ik in een week nog niet voor elkaar Sheila .... 

heerlijk geslapen in mijn eigen bed. Opruimdagje vandaag. Zo eerst maar weer eens naar mijn eigen vertrouwde zwembad.

Lol! Nou... een paar maanden geleden had ik het ook niet gered hoor en gisteren ook niet! Maar soms heb ik even de rit erin!

Vanavond een mee eter, dus ik moet nog even lekker koken ook. Morgen weer even rustig gok ik zo.

Lekker zwemmen! Heerlijk hoor. Geniet ervan en gewoon stukje bij beetje opruimen, zo doe ik het ook. Alhoewel het vandaag niet zo lijkt.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...