Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 september 2017


lady jane

Aanbevolen berichten

@Lars Goed om te lezen, je zit lekker op jouw plek daar denk ik zo

Leuk @Herstel Is misschien ook wel even goed voor je, eruit en even naar jouw moeder toe. Veel plezier alvast.

Net terug van een heerlijk ontspannend dineetje. Beetje vol nog haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Suikertje:

Psychisch gaat het niet zo goed Lars, maar gelukkig heb ik vandaag veel steun gehad aan begeleiding hier.

Je ligt vast al te slapen en je hebt er weinig aan maar je was en bent niet alleen. Ook hier even een heel stuk minder. 

Ik merk dat mijn veerkracht/weerstand bij veranderingen of verlies minder wordt met de jaren. Dat verontrust me een beetje. T zorgt er ook voor dat ik bepaalde dingen minder vlug of zelfs niet aanga. 

Dingen vragen energie. Het gevoel daarnaar te moeten zoeken is, op zijn minst gezegd, niet fijn. 

Weten dat je snel kan wegzakken of verloren raken in dat slechte gevoel en dat het dus weinig behoeft, is nog erger.

Dus voor vandaag blaas ik hopelijk de kaars uit. Misschien laat ik nog een traan of twee. Vraag me niet waarom..ik zou t namelijk niet weten. 

Ik klink vast veel donkerder dan ik bedoel. T maakt ook weinig uit.

Morgen is vast beter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah bah de berichtjes worden allengs wat somberder. Jammer .. voor de dips. Vind ik echt ships hoor...  Hoop is ook voor de hopelozen: waar verlangen jullie dan het meest naar? (rust I guess) O nee, ook gezondheid, wat meer geld (ik) enne, wat voedende contacten ook. Een beetje meer HEE HOOH; leek me wel fijn :blush: 

Oprecht vervelend. Hug van mij.... :heart:

(ondertussen gaat de wereld naar de verdommenis, enfin; ik ben dan niet alleen he :()

Vanavond gewerkt, bijna op apegapen vanwege vakantiedrang : maar dan lees ik de DD  (o.a.) en word helemaal blij. Mijn gemeenschapsgevoel bevredigd...? !
Ja waar is Kohtje? Kan dat zomaar? Wegblijven? Nee dusss

Ik volg jullie.
Fleur: met jouw gevoel van humor overwin je alles denk ik? (en wil ik. PUNT) :) je kent je pijnpunten wel...
Wat een zooi krachtige mensen zitten er hier, heerlijk. Zelfs als ik tussen de regels doorlees.

Welterusten lieve mensen.....  2 tranen, niet meer

:(

Maak morgen een nieuw plan:  omdenken!
Es iets nieuws doen? Oude vriend mailen? Naar iedereen glimlachen? Of lekker beroerd op de bank en daar ook van mogen genieten.(laten zijn )
Zo lekker!  Shit aan iedereen en tegelijk van de hele bende houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...