Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Jij bent een lieverd Lars.. Wat is er suikertje?? Voel je je zo down? kop op man.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 @Lars Goed om te lezen, je zit lekker op jouw plek daar denk ik zo Leuk @Herstel Is misschien ook wel even goed voor je, eruit en even naar jouw moeder toe. Veel plezier alvast. Net terug van een heerlijk ontspannend dineetje. Beetje vol nog haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Lars, je maakt me heel gelukkig. Wat fijn. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Truste Herstel. Ik ga ook slapen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Trusten allemaal. Hele fijne en rustige nacht toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Hou de film niet vol. Geeft niet lekker in mijn kamer nu. Gordijnen dicht lampjes aan net echt. Wel echt dat ik mij droog af meld tot morgen smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Dagpact: Lars Mootje jowan Sita Muffin Mijn nick is met een kleine letter. Dank je wel voor de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 @Larswat fijn dat het zo goed voelt! Droog, slaap lekker allemaal. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 3 uur geleden zei bolletje: Mezelf net verwend. Had geen zin om te koken en heb 3 gebakken eieren, vanmiddag gehaald bij de buren dus vers uit de poeperd, met bacon. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Gekke bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 17 uur geleden zei Sheila: Mogge @lady jane en @Sita2 Van harte @bolletje Hoe ging het vannacht @Lars Succes vandaag @spirit Als het 'jouw eigen' is, voelt het vast beter Welkom terug @fleurtje Wat is er aan de hand @Berlioz2015 ? Voor iedereen: Een heel fijn weekend!! Oo gewoon dipje.. niks speciaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 3 uur geleden zei Suikertje: Psychisch gaat het niet zo goed Lars, maar gelukkig heb ik vandaag veel steun gehad aan begeleiding hier. Je ligt vast al te slapen en je hebt er weinig aan maar je was en bent niet alleen. Ook hier even een heel stuk minder. Ik merk dat mijn veerkracht/weerstand bij veranderingen of verlies minder wordt met de jaren. Dat verontrust me een beetje. T zorgt er ook voor dat ik bepaalde dingen minder vlug of zelfs niet aanga. Dingen vragen energie. Het gevoel daarnaar te moeten zoeken is, op zijn minst gezegd, niet fijn. Weten dat je snel kan wegzakken of verloren raken in dat slechte gevoel en dat het dus weinig behoeft, is nog erger. Dus voor vandaag blaas ik hopelijk de kaars uit. Misschien laat ik nog een traan of twee. Vraag me niet waarom..ik zou t namelijk niet weten. Ik klink vast veel donkerder dan ik bedoel. T maakt ook weinig uit. Morgen is vast beter smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Wel dan dip je alvast niet alleen vandaag berlioz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik dip ook mee, of heb mee gedipt vandaag. Morgen beter Fleur? Graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ah bah de berichtjes worden allengs wat somberder. Jammer .. voor de dips. Vind ik echt ships hoor... Hoop is ook voor de hopelozen: waar verlangen jullie dan het meest naar? (rust I guess) O nee, ook gezondheid, wat meer geld (ik) enne, wat voedende contacten ook. Een beetje meer HEE HOOH; leek me wel fijn Oprecht vervelend. Hug van mij.... (ondertussen gaat de wereld naar de verdommenis, enfin; ik ben dan niet alleen he ) Vanavond gewerkt, bijna op apegapen vanwege vakantiedrang : maar dan lees ik de DD (o.a.) en word helemaal blij. Mijn gemeenschapsgevoel bevredigd...? ! Ja waar is Kohtje? Kan dat zomaar? Wegblijven? Nee dusss Ik volg jullie. Fleur: met jouw gevoel van humor overwin je alles denk ik? (en wil ik. PUNT) je kent je pijnpunten wel... Wat een zooi krachtige mensen zitten er hier, heerlijk. Zelfs als ik tussen de regels doorlees. Welterusten lieve mensen..... 2 tranen, niet meer Maak morgen een nieuw plan: omdenken! Es iets nieuws doen? Oude vriend mailen? Naar iedereen glimlachen? Of lekker beroerd op de bank en daar ook van mogen genieten.(laten zijn ) Zo lekker! Shit aan iedereen en tegelijk van de hele bende houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Nog een late afmelding :-), maar droog!@Fleurtje, ik hoop dat je wel goed hebt kunnen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden