Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

Kaartje gekregen. Lars een paar steekwoorden. Eigenwijs mopperig alles beter weten je zelf niet durven geven je niet durven laten gaan. Makkelijk om mee te werken was je niet altijd. Als je iets niet wilde deed je het ook niet. Vaak mijn programma op jou moeten aanpassen. Wel heb ik van je geleerd. Geduld hebben. Weten dat je vaak terug komt op iets en uiteindelijk het wel doet. Je enthousiasme over je kleindochter en je aanstaande kleinzoon hebben mij ontroerd. Grote man met een klein hartje. Lars ga goed in je nieuwe huis. Blijf grenzen aan geven maar wel op een redelijke manier. Het leven is nu eenmaal zo dat je ook wel een keer iets moet doen wat je minder leuk vind. Ga vooral genieten van je nieuwe woonsituatie. Als ik het iemand gun dan ben jij het wel. Ik zal nog vaak aan je denken. Ik hoop dat je wat aan mijn therapie hebt gehad. Lieve groet Tineke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer moet je beslissen spirit, spannend hoor.

Gesprek met psycholoog gehad, was even nodig. Ook medicatie tegen maagklachten gekregen, is symtoonbestrijding, maar als je enorm misselijk bent en je fietst hier door de stad is ook niks. Gelukkig gaat het nu beter en hoop ik te kunnen eten zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou spirit

Spannend hoor
Zoiets komt altijd toch een beetje onverwacht he
Wat een mazzel, dat 1, 2 en 3 er niet waren

Ik herinner dat ik er 7 jaar geleden ook zo voor stond
Werd het telkens net niet
Maar ik neem aan dat ik je kan feliciteren ?
Leuk hoor, toch weer een beetje een nieuw leven :)

Lars,

Wat gaaf, dat kaartje joh !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen (bij mij is het nog maar 10:25 am), ik word wel moe val al dat gewerk en opruimen hier op dit forum. Ben gisteravond bij AA geweest hier in Panama, is wel gans anders. Wel leuk, veel "visitors", mensen op doorreis. Maar is wel op de Amerikaans manier, met veel "God" gedoe en op het einde cirkel maken, handjes vast houden en samen bidden, hmmmm, ni echt mijn ding. Maar voor de rest wel leuke (en vooral) jonge mensen, allemaal met een triest verhaal. Maar misschien ga ik straks gewoon keertje terug langs, is alle dagen. 

Voor de rest zet ik me bij het dagpact, weet alleenniet wat de meest recente is dus als iemand dit voor mij zou willen doen (ben wat aan de luie kant) ...

Hier is het weer schitterend, wanneer niet trouwens, elke ochtend vroeg beetje hardlopen of wandelen, zoals het uitkomt. En een geregeld leven, wat me helaas in Belgie niet lukt en volgens mijn psych voor mij heel belangrijk is. 

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet het even kwijt. Ik heb straks nachtdiens.. ik wou deze middag een beetje slapen en het lukte niet en ik ben iemand die zich heel snel verveelt.. ik kreeg ineens zin in alcohol.. de drang om in slaap te vallen denk ik.. gelukkig heb ik het niet gedaan!! Heb blijven draaien en keren maar kon nergens mijn gevoel kwijt.. alvast dag 10 vandaag :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Berlioz2015:

Moet het even kwijt. Ik heb straks nachtdiens.. ik wou deze middag een beetje slapen en het lukte niet en ik ben iemand die zich heel snel verveelt.. ik kreeg ineens zin in alcohol.. de drang om in slaap te vallen denk ik.. gelukkig heb ik het niet gedaan!! Heb blijven draaien en keren maar kon nergens mijn gevoel kwijt.. alvast dag 10 vandaag :-) 

well done Berli, keep up the good job !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei spirit:

Voor zover ik weet, is ZBB dinsdag aan het werk gegaan en zou hij, als hij weer vrij is, daadwerkelijk iets aan zijn drankprobleem gaan doen.

Na zijn zeggen, drinkt hij niet, als hij aan het werk is, dus heeft hij de tijd om te ontwennen...

Laat ons hopen dat het goed komt, wel raar dat hij helemaal niet meer inlogt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei spirit:

Ik weet haast zeker, dat het in mindering word gebracht. Financieel zal ik er niet op vooruit gaan...

Ik twijfel nu weer heel erg, want het huisje is echt klein, echt een bejaardenwoning..:face-icon-small-shocked:

Wat noem je klein? Ik woon in een klein huis. Vind ik best. Minder poets, minder verbruik, etc.

Waarom wil je juist verhuizen en wat wil je ervoor laten dat je nu wel hebt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sheila:

Hamsteren kan wel een teken zijn van 'niet los kunnen laten', dus dan kan kleiner wonen een uitdaging of belemmering blijken... 

Wie wil hamsteren kan bij mij in Belgie nog wel terecht. Wel even op voorhand verwittigen zodat ik de "hamster" wel degelijk uit huis heb, kwestie van slagen en verwondingen te vermijden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...