Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zeg Fleur waar ga je heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Borstproblemen toch? Sorry Herstel mag er niet mee spotten Nee t is tietze volgens mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Madeira lieve ... vieze landingsbaan heb ik spijtig genoeg al gelezen dus ik denk dat t een beetje pipi in de broek wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Slow motion heeft wat. Ik ga ff verder doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Gaan we volgend jaar naar de Canarische eilanden oke? Je mag best topless ik word niet opgewonden van tiete. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Wat een dagdraad vandaag zo komt @Bor nooit terug 20 augustus 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 minuut geleden zei Lars: Gaan we volgend jaar naar de Canarische eilanden oke? Je mag best topless ik word niet opgewonden van tiete. Ben.je gek...ik wil niet struikelen over miijn pannekoeken zenne Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Maakt dat wat uit of de landingsbaan vies is? Moet je hem zelf aanvegen ofzo? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 minuten geleden zei Lars: Wat een dagdraad vandaag zo komt @Bor nooit terug Die moet nog ff mokken. Mopperpot! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei Asterix: Maakt dat wat uit of de landingsbaan vies is? Moet je hem zelf aanvegen ofzo? Is dialect Vies=eng Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Lars een billenman?? je pannekoeken lieverd toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ja lieve Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 zal best meevallen hé Fleur is ook maar even hé, je gaat tenminste lekker naar de zon. Hoelang blijf je weg? @ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 33 minuten geleden zei fleurtje: Beeld ne keer een appeltaart uit . Ik zou daar goed in zijn! Diene kelner weet niet wat hem overkomt.. Moet je een keer naar China op vakantie gaan Fleur, daar heb ik hoogstpersoonlijk "Hints in het buitenland" uitgevonden. Zou best een leuk format hebben kunnen zijn. . fleurtje, Lika en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Nu op m'n PNF naar de Praxis, althans dat ga ik proberen. Want fietsen mag ik wél van de dokter. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Rustig aan Herstel, en nee, maar niet naar de super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Lars is van de salami Kan ik me iets bij voorstellen. Is gek toch? Die landen draaien toch op export dus je zou denken dat ze toch meerdere talen machtig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Een weekje lieve. Dochter vertrek paar dagen later al.met haar lief naar Italië. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Yes I know, maar naar iets moois kun je toch blijven kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik zal ook es ff echt verder doen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zojuist zei lieve: Yes I know, maar naar iets moois kun je toch blijven kijken? Natuurlijk! Dat geldt niet voor mijn pannenkoeken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Oh zalig Fleur, beetje jaloers hoor. Omg wat mis ik de zon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Btw ik ben gek op salami! Alle smaken en maten. Maar niet op diene van t mannelijke soort. Dus we zitten goed als we samen op reis gaan lars! Ik hou ook niet van pannenkoeken en pruimen voor t geval.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 6 minuten geleden zei fleurtje: Natuurlijk! Dat geldt niet voor mijn pannenkoeken Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goed zo Herstel ;-).. Ik hou van gehaktballen.. huh? Btw waarom zou Bor niet meer terug komen op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden