Spring naar bijdragen

Woensdag 16 augustus 2017


Mootje

Aanbevolen berichten

HALLO allemaal. Ik heb het achter de rug!

Alles is goed gegaan voor nu. De interventie radioloog kon nog niet zeggen of een tweede behandeling nodig is. Er blijken namelijk 2 grote bloedvaten naar de tumor te lopen, ze konden vandaag maar via één behandelen. Binnenkort moet ik misschien nog een keer. Hoor ik nog.

Moe, hoofdpijn, pijn in mijn billen en rug. Ik lig min of meer lokaal ingebakerd, lekker stevig drukverband. 

Nu plat tot 7 uur. Mag mijn bed niet uit, moet al een uur plassen :(. Zal dus moeten bellen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja mannen, (Muffin en Berlioz) en dat is allemaal niet zo als je die éérste laat staan. Geldt overigens ook voor vrouwen, hoor..
Die eerste laten staan lukt alléén als je je niet door je verslaafde denken in de luren laat leggen.
Ik heb dat geleerd door met de 12 stappen (oorspronkelijk van AA) aan de slag gegaan, vooral het mechaniek van verslaafd denken leren
doorgronden, wat neerkwam op puur eerlijk zijn naar mezelf, vooral of juist als ik voor mezelf m'n eigen leugens als waarheid ging aannemen,
oftewel, in mijn beleving, m'n eigen wil ondergeschikt maken aan de logische regels van oorzaak en gevolg...

Jannigje, fijn dat in elk geval deze eerste fase voor het onzekerste deel achter de rug is.
Als ik kon zou ik voor je plassen, maar ik denk dat je tóch maar even moet bellen dan...
Beterschap voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet inmiddels "alles" van mijn buurvrouw haar darmen en van haar darmoperatie :( :blush:

Naast mij ligt een mevrouw die morgen geopreerd wordt en voor wie om de haverklap allerlei artsen komen. Vragen of ze mee wil doen met studie a (heel verhaal wat studie a inhoud). Vervolgens studie B. Tjonge. Hoezo privacy?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Jannigje, dat het tot zover goed is verlopen
Eerst hier maar eens goed van herstellen dan

Herstel,
Ik begrijp dat je je zorgen maakt om je buurvrouw, zou ik ook doen hoor
Hoop dat je snel een teken van leven krijgt van haar.

Muffin,
Sterkte
Valt ook niet altijd mee he :rose:

Hier, heerlijk gewandeld
Sombere gevoelens van gisteren helemaal weg gewaaid :)
Daarna, ook nog een vracht boodschappen gehaald met de tuut
2 grote bol chrisanten, en een grote bos bloemen ook erbij
Nu eerst mijn was maar eens binnen halen en strijken
En (grote) kleinzoon komt straks bij me eten
Echt tof ! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Muffin1956:

erg hé, ik weet ook niet meer wat ik moet doen om "droog" te blijven, wil dit rot gevoel helemaal niet meer en toch trap ik telkens terug in de val 

Ja ik had het ook voor 2de maal in 1 maand tijd. Nu toch aan de antabuse begonnen. En ga in september hypnose proberen. Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Tja mannen, (Muffin en Berlioz) en dat is allemaal niet zo als je die éérste laat staan. Geldt overigens ook voor vrouwen, hoor..
Die eerste laten staan lukt alléén als je je niet door je verslaafde denken in de luren laat leggen.
Ik heb dat geleerd door met de 12 stappen (oorspronkelijk van AA) aan de slag gegaan, vooral het mechaniek van verslaafd denken leren
doorgronden, wat neerkwam op puur eerlijk zijn naar mezelf, vooral of juist als ik voor mezelf m'n eigen leugens als waarheid ging aannemen,
oftewel, in mijn beleving, m'n eigen wil ondergeschikt maken aan de logische regels van oorzaak en gevolg...

Jannigje, fijn dat in elk geval deze eerste fase voor het onzekerste deel achter de rug is.
Als ik kon zou ik voor je plassen, maar ik denk dat je tóch maar even moet bellen dan...
Beterschap voor nu.

Ben vrouw :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plaatjes plakken lukt me (nog) niet. Jannigje dus dan maar zo:rose::rose::rose::rose::rose:

voor jou, dappere vrouw. 

 

Ik ga koken, blij dat ik de boodschappentruuk heb gedaan. Blijf ik ff doen. Goed voor mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag: hoe gaan jullie om met " anoniem wonen". Ik woonde met mijn man lang, heel lang in een dorpje.  Tussenfase even gehad in een omgebouwde schuur in een kust plaats. Nu na een beroerde start vanwege kliniek en ziekenhuis anderhalf jaar in een pracht nieuwbouwflat. Ik sprak ff een bestuurslid van de vve. Het wordt nu omgedraaid. iK veroorzaak last door een bestuurslid te hebben gebeld. Ik mag niet reageren op overlast.. Pfffff. Dat ze boven mij cook snuiven en gillen is kennelijk niet aan de orde. Nare herrie hier ( ja moderator ik hou het netjes) . 

Ik voel me minstens niet gezien of gehoord. Advies? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herstel, je bijna buuf kan wel dood of bewusteloos in haar huis liggen en echt hulp nodig hebben, ben je daar niet bezorgd om? Ik zou die dochter dringend vragen te gaan kijken en zeggen dat ik anders 112 zou bellen. Stel dat het andersom zou zijn, wat zou jij willen dat zij deed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zus gebeld en geraadpleegd, ik heb brijde gemeld, ben langs gegaan, aangebeld, opgebeld...... Dit is wat ik bedoel met anoniem wonen. Zo erg.  Dat doe ik al dagen. 

Ja dat schrikbeeld zit er enorm in. Ze moet geholpen worden, ook als er griep is, wat ik niet meer geloof. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...