Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 2 minuten geleden zei Soothe: Eigenlijk dacht ik dat je hersentumor hebt. Dat doffe gevoel en slecht zicht. Hou het wat in de gaten kerel!! Serieus? Daar dacht ik ook al aan, ff goegelen dan... Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Als je het maar laat. Je drink niet en dat is gegeven de omstandigheden echt top. Hou vol hè. Er is winst te behalen. maar ook dit gaat niet over één nacht ijs. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Sterkte asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Herkenbaar die angsten, en heel naar. Ik heb daar nu ook veel last van. Sterktespirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Lieve Spirt, als je je zo voelt en je kan aan niets anders meer denken; ga dan naar de arts. De enige manier in mijn ogen om uit te sluiten. Lieve mensen, vanaf vandaag doe ik ook mee met het weekpact. Dit kan inhouden dat ik soms hier niet ben, of me niet afmeld, maar dat houdt zeker niet in dat ik drink Ik drink niet meer, namelijk . Jannigje, Lika en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 6 minuten geleden zei Sita2: Lieve mensen, vanaf vandaag doe ik ook mee met het weekpact. Dit kan inhouden dat ik soms hier niet ben, of me niet afmeld, maar dat houdt zeker niet in dat ik drink Ik drink niet meer, namelijk . Hoi, Ik zie dat je drie weken drankloos bent. Even zeggen dat dat heel goed is. Ga zo voort. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik oefen met die gitaar. Stukjes van 40 jaar geleden. Wat Is het toch wonderlijk hoe sommige grepen nóg gewoon ergens in dat geheugen vastliggen. Natuurlijk klinkt t nog nergens naar..... maar fijn om te doen. Echt. En heel anders dan toen: bange puber die alleen maar geen fouten wilde maken. Niet musiceerde. Wat dat betreft Is t nu al mooier dan t toen ooit geweest Is. Wonderlijk om te bemerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goed gesprek gehad met psychoploog. (kleine) doelen gesteld voor de komende 2 weken. Hier is het drukte van belang vanwege wielerkoers. Op 50 meter van mijn huis rijden ze de traditionele rondjes langs de kerk. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Sita, top ga je! Dappere dodo!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Jopie van zelf muziek maken schiet ook je empatisch vermogen omhoog. Mooi meegenomen toch. Zie wat Eric Scherder zegt. https://www.parool.nl/kunst-en-media/neuropsycholoog-erik-scherder-muziek-geeft-een-beter-leven~a4220868/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goed dat je het zegt Soothe, mijn gitaar ligt al een jaartje op zolder. Nog meer empathie kan ik niet aan, hehehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Dank soothe. Mooi. Jij speelt piano hè? Dat was mijn wens maar zit er nu qua woon- en levensstijl niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 2 minuten geleden zei Asterix: Goed dat je het zegt Soothe, mijn gitaar ligt al een jaartje op zolder. Nog meer empathie kan ik niet aan, hehehe. Jij bent ook lekker bezig vandaag. Ai lof it. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en de 24 uurslijn van de aa gebeld. Een erg fijn en constructief gesprek gehad met goede adviezen. De goede man heeft me uit mijn moedeloosheid weten te trekken. Nog steeds helemaal niet fit maar dit voelt toch al anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Fijn dat het geholpen heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Goed van je herstel dat je vandaag niet drink toppie, volgende x melden bij de dagpact . hier nog eentje die piano speelt, geef afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 We zoeken dus nog een drummer en een bassist en evt. een violist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Soothe ik heb net je link gelezen dat klopt ook, en wat te zeggen wat het met je vingers doet ze blijven in beweging goed voor atritis of een soortgelijke reuma zelf speel ik quatre main en moet ook rekening houden met m,n andere speler goed voor de hersenen goed dat je hebt gebeld herstel en er wat aan heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Haha Asterix toch en een goeie dirigent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Er word aardig gezaagd hier dus ga ik ook maar even. Heb opeens een aanval van allergie of iets dergelijks. Hoofd vol watten tranende en jeukende ogen niezen of juist net niet kunnen niezen. Nooit eerder gehad. Sita wat ben jij heerlijk positief Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Hoi Lars, heb je iets gegeten dat je nog nooit eerder hebt gegeten, anders even naar dokter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 7 minuten geleden zei Lars: Er word aardig gezaagd hier dus ga ik ook maar even. Heb opeens een aanval van allergie of iets dergelijks. Hoofd vol watten tranende en jeukende ogen niezen of juist net niet kunnen niezen. Nooit eerder gehad. Sita wat ben jij heerlijk positief Klinkt als hooikoorts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 Nooit eerder gehad kan je dat dan maar zo krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 6 uur geleden zei Bor: Goedemorgen.. Dagpact : jowan Lars Momentum Tinto Nicky Kohtje Rapilos Bor Muffin Zet me bij het dagpact na periodes van ups and downs, droge en natte dagen. Maar ga vanavond maar eens een keertje bij de AA langs, we kijken wel. voel me mentaal een wrak en daar moet verandering in komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 8 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2017 heb iets verkeerd gedaan en een bericht van daarnet herhaald, sorry .... hoe vertel ik aan mijn lieve vrouw dat ik vanavond naar een AA meeting zou willen gaan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden