Spring naar bijdragen

Woensdag 2 augustus


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Droog, windstil en vredig buiten... 
Binnen staan koffie en thee klaar. 
Hond en katten hebben hun ontbijtje op en hebben zich
nog een lekker opgerold op de jongste kat na die even wil 
kijken of er buiten wat te beleven is... 
Nu eerst een bakje.. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen,

Bor. ik zie Olle niet meer, en misschien beter zo.:)

Gisteren veel zorgen gemaakt. Oogje van m'n hondje wat beschadigd en o wat vind ze zichzelf dan zielig, vooral als ik kijk. Daardoor ga ik me vreselijk zorgen maken (vroeger een rede om flink aan de zuip te gaan) en ga nog meer letten op haar waardoor ze nog sielugur wordt. Een afspraak om 17.10 gemaakt bij de dierenarts en dan duurt een dag lang. Dan komt er nog eens een aangereden hondje binnen en intussen valt die van mij bijna om;) pppffffftttt. Toen dacht ik om 17.30 dat we aan de beurt waren gaat het er niet om wie de volgende is die binnen is gekomen maar volgens afspraak .@@#$%&&*% 

"Dokter is het ernstig?" Neu hoor dat valt wel mee". "Heu, ze gaat bijna dood". Na 10 min. e65,-- lichter en net 10 min. binnen geweest:blush:

Vandaag kijkt ze weer normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Momentum is er. Fijn! 

Waar is Reacher nou toch? @Reacher  waar ben je????

Goedemorgen allen.  

Hier :D :heart: 

Paar dagen last gehad van drankzucht en de eigenaardige ontwikkeling heeft zich voorgedaan dat ik dan liever niet op het forum lees of schrijf omdat dit de vorige keer niet zo goed beviel. Er werd toen net in de vorm van een grap op een aanlokkende wijze over drank geschreven waardoor ik nog meer moeite kreeg met de zucht. :wacko:

Vandaag het patroon gezien en toch maar de sprong gewaagd. Ik doe het stoppen toch het meest op wilskracht zonder teveel te willen graven in de onderliggende redenen van de verslaving. En dan zijn er dagen dat de wilskracht minder is en gestut moet worden. Door mezelf.

Maar niet alleen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gezegd hebbende heb ik een groot respect voor degenen die wel de wortelen en oorzaken van hun verslaving onderzoeken en ombuigen. Zij bewandelen -zoals ik het zie- de moeilijkste weg, met de grootste winst.

Ugh! Bleekgezicht met oranje/wit haar heeft gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij komt er ook wel Reacher.:rose: Misschien een vredespijp roken met jezelf en weten dat het goed is zo.

Ja Lika en Von. ze kan toneel spelen en ik trap er iedere keer weer in. Ze is in staat om heel mank te gaan lopen als ik een snoepje ga halen of over een heel klein botje te struikelen en heeft ze het gehad, loopt ze weer normaal. M'n andere hondje is echt een doos die doet zoiets niet. Is gewooneerlijk en gromt als ze iets niet wil.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher, ik dacht al zoiets, maar je hoeft het niet alleen te doen. Nee. I am on your side! 

Ik zit midden in die problemen eronder. Niet omdat ik uit wijsheid de boel zo aanpak, maar omdat ik gewoon wel moest door die burnout. En ik merk dat ik er graag een nieuwe verslaving tegenover zet... eten, ijsjes, chocola. Kan ik me lekker daarmee bezighouden ipv... Maar nee, Lika, ga je niet doen. 'Ik kan er niet bovenover, ik kan er niet onderdoor, ik moet er wel recht doorheen'. Maar dat ben ik nu. En ik vind het ontzettend moeilijk. 

Fijn dat je er weer bent Reacher. 

Wij gaan als gezin fijn de toerist uithangen in een stadje. Vind ik altijd best een uitdaging met kinderen. Nu douchen. Fijne dag!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Reacher:

Dat gezegd hebbende heb ik een groot respect voor degenen die wel de wortelen en oorzaken van hun verslaving onderzoeken en ombuigen. Zij bewandelen -zoals ik het zie- de moeilijkste weg, met de grootste winst.

Ik leg mezelf niet zo onder de microscoop. Ik lees ook niet graag de ellelange analyses van anderen. T hoeft ook niet altijd, al dat zelfhulpboekgedoe

De grootste winst voor hen die dat wel.doen? Betwistbaar

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Nog 2 dagen werken en dan 4 dagen vrij. Lekker. Geen idee of ik iets ga ondernemen (die "onrust" Is er wel) of niet. 

In ieder geval wel de afgelopen dagen besteed aan het testen (en waar nodig vervangen) van mijn oude kampeer/trekuitrusting. Nu Is t weer compleet (het compleet lege luchtbedje Was niet echt een genoegen. In de polder viel t nog wel mee maar op de harde zandgrond bij t ijsselmeer....moahhhh)

.....de mogelijkheid creëeren.  

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...