Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 juli


Tinto

Aanbevolen berichten

Ik heb facebook aan gemaakt lijk wel gek. Maar staan wel veel dingen op van nieuwe huis. Alleen hoe krijg ik vrienden. Heb mijn dochter een verzoek gestuurd en iemand van hier en dan hoop ik maar dat ik de juiste heb. Bij een anders staat geen knopje vriendschapverzoek hoe kan dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen fleurtje en lars

ik heb elke dag een vrije dag haha (alleen verplichtingen natuurlijk) en toch vroeg wakker maar ben dan ook een ochtendmens

Het gaat goed de week zit er bijna op, :)

ga vandaag een mooi bloemstukje halen voor buiten op de tafel een :present:. voor mezelf alvast want vandaag drink ik niet.  Vond het nogal prijzig €20  maar achteraf gezien helemaal niet HELEMAAL GRATIS  dat is al 1 van voordelen als je geen alcohol neemt. Mijn 2e voordeel is dat ik weet dat ik het kan

en nu wachten op de rest 


 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Lars:

Ik heb facebook aan gemaakt lijk wel gek. Maar staan wel veel dingen op van nieuwe huis. Alleen hoe krijg ik vrienden. Heb mijn dochter een verzoek gestuurd en iemand van hier en dan hoop ik maar dat ik de juiste heb. Bij een anders staat geen knopje vriendschapverzoek hoe kan dat? 

Hoi Lars,

 

Bovenin op je Facebook-pagina kan je mensen zoeken.....in de regel bij het vergrootglas typ je de naam in van de persoon die je wil uitnodigen.

Mocht die gene ook Facebook hebben dan komt zijn/haar naam in beeld.  Wanneer je daar op klikt kom je op zijn/haar Facebook-pagina. Op die pagina zie je rechts een knop met een + en een icoon van een mens. Er onder staat: vriend toevoegen.

Wanneer je daar op klikt heb je die persoon een vriendschapsverzoek gestuurd. 

Die persoon zal dat zien wanneer hij op zijn telefoon/Facebook kijkt. Hij of zij kiest er dan voor om je verzoek wel of niet te accepteren. Dat meer je vanzelf.

Wanneer je met mensen van dit forum Facebook vrienden wordt zijn jullie dus niet meer anoniem voor elkaar. (Maar dat snap je natuurlijk wel:P)

Veel Facebook plezier!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net dat Tinto een mooi bloemstukje gaat kopen, als kadootje voor zichzelf. Goed idee!

Gisteren dacht ik na over hoeveel geld ik nu bespaar....en jullie vast en zeker ook!

Door de week dronk ik gemiddeld 1 a 2 flessen wijn per dag= 1x een liter fles a 3.99 en vaak een 0.75 fles a 3.00= 7.00 euro x5 dagen= 35

In het weekend 2 flessen van een liter= 8 euro per dag dus 16 euro voor het weekend. Dat is dus 51 euro per week!!!:face-icon-small-shocked:

Maar in het weekend dronk ik gemiddeld ook wel 43wijntjes op een terrasje (gemiddeld over een maand genomen) per glas al snel 3.50= 10.50 euro x 4= 42euro! (Fooi niet meegerekend)

Als ik uit eten ging (ongeveer 1x in de 2 maanden dronk ik meer.....port bij kaasplankje.....fles wijn op tafel enz.) Dat reken ik niet mee omdat ik nu ook wel wat drink op terras of bij diner maar dan maar 1 a 2 drankjes zonder alcohol....meestal goedkoper.

Dat maakt dat ik per week voor 61.50 € (51+10.50) alcohol dronk (ik realiseer me dat nu pas!!!!) Dat is dus bijna 250 € in de maand!!!!!

Of maak ik nu een rekenfout? Ik schrik er echt van!!!! Nooit gerealiseerd hoeveel ik aan drank uit gaf (wat naïef)

Ik ga vandaag ook wat leuks voor mezelf kopen!!!!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen:)

Gisteren ook een vis gevangen. Ik wist wel dat ik kon vissen. M'n lijn zat helemaal in de war en dat was ik aan het ontwarren. Dobbertje lag nog in het water en ineens zat er een vis aan. We hebben in het totaal 10 forellen gevangen. Gisteren nog  helemaal schoon gemaakt en in gevroren voor vrienden. Ben zelf niet zo kapot van zoetwatervis.

Ben wel om19.30 naar bed gegaan en heb 10 uur geslapen.:blush:

Dadelijk naar de tandarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Weer achterlijk vroeg wakker vandaag

Koffer alvast uit de berging gehaald, kan ik het langzaam aan vullen als ik volgende week weg ga

Goed plan!

Scheelt inpakstress en geeft vast ook al wat voorpret!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen:)

Gisteren ook een vis gevangen. Ik wist wel dat ik kon vissen. M'n lijn zat helemaal in de war en dat was ik aan het ontwarren. Dobbertje lag nog in het water en ineens zat er een vis aan. We hebben in het totaal 10 forellen gevangen. Gisteren nog  helemaal schoon gemaakt en in gevroren voor vrienden. Ben zelf niet zo kapot van zoetwatervis.

Ben wel om19.30 naar bed gegaan en heb 10 uur geslapen.:blush:

Dadelijk naar de tandarts.

Heerlijk zeg! 10 uur geslapen!!! Succes bij de tandarts!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Gazel:

Ik las net dat Tinto een mooi bloemstukje gaat kopen, als kadootje voor zichzelf. Goed idee!

Gisteren dacht ik na over hoeveel geld ik nu bespaar....en jullie vast en zeker ook!

Door de week dronk ik gemiddeld 1 a 2 flessen wijn per dag= 1x een liter fles a 3.99 en vaak een 0.75 fles a 3.00= 7.00 euro x5 dagen= 35

In het weekend 2 flessen van een liter= 8 euro per dag dus 16 euro voor het weekend. Dat is dus 51 euro per week!!!:face-icon-small-shocked:

Maar in het weekend dronk ik gemiddeld ook wel 43wijntjes op een terrasje (gemiddeld over een maand genomen) per glas al snel 3.50= 10.50 euro x 4= 42euro! (Fooi niet meegerekend)

Als ik uit eten ging (ongeveer 1x in de 2 maanden dronk ik meer.....port bij kaasplankje.....fles wijn op tafel enz.) Dat reken ik niet mee omdat ik nu ook wel wat drink op terras of bij diner maar dan maar 1 a 2 drankjes zonder alcohol....meestal goedkoper.

Dat maakt dat ik per week voor 61.50 € (51+10.50) alcohol dronk (ik realiseer me dat nu pas!!!!) Dat is dus bijna 250 € in de maand!!!!!

Of maak ik nu een rekenfout? Ik schrik er echt van!!!! Nooit gerealiseerd hoeveel ik aan drank uit gaf (wat naïef)

Ik ga vandaag ook wat leuks voor mezelf kopen!!!!!!

 

Oeps ik dronk niet 43 wijntjes op een terras....Ik had eerst 4 staan maar wilde dat toch veranderen in 3.....:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Gazel:

Ik las net dat Tinto een mooi bloemstukje gaat kopen, als kadootje voor zichzelf. Goed idee!

Gisteren dacht ik na over hoeveel geld ik nu bespaar....en jullie vast en zeker ook!

Door de week dronk ik gemiddeld 1 a 2 flessen wijn per dag= 1x een liter fles a 3.99 en vaak een 0.75 fles a 3.00= 7.00 euro x5 dagen= 35

In het weekend 2 flessen van een liter= 8 euro per dag dus 16 euro voor het weekend. Dat is dus 51 euro per week!!!:face-icon-small-shocked:

Maar in het weekend dronk ik gemiddeld ook wel 43wijntjes op een terrasje (gemiddeld over een maand genomen) per glas al snel 3.50= 10.50 euro x 4= 42euro! (Fooi niet meegerekend)

Als ik uit eten ging (ongeveer 1x in de 2 maanden dronk ik meer.....port bij kaasplankje.....fles wijn op tafel enz.) Dat reken ik niet mee omdat ik nu ook wel wat drink op terras of bij diner maar dan maar 1 a 2 drankjes zonder alcohol....meestal goedkoper.

Dat maakt dat ik per week voor 61.50 € (51+10.50) alcohol dronk (ik realiseer me dat nu pas!!!!) Dat is dus bijna 250 € in de maand!!!!!

Of maak ik nu een rekenfout? Ik schrik er echt van!!!! Nooit gerealiseerd hoeveel ik aan drank uit gaf (wat naïef)

Ik ga vandaag ook wat leuks voor mezelf kopen!!!!!!

 

:face-icon-small-shocked:

Tijd om te shopppeeeeeeuuuuuh!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doet me denken aan mijn vistripjes met dochter toen ze nog klein was bolletje :heart:

Waar we vroeger woonden hadden we achter de hoek een visvijver. Mocht je vissen maar je moest de vis wel terug in het water zetten.
Wij met een bamboe vishengel (lekker primitief) naar de vijver. Wormpjes kon ik ni aanzien dus zo'n tube gel gekocht waarvan je wat rond je haak kon spuiten en dan leek het op een wormpie. Haakje in het water. 
Denk dat we toch een paar keer een visje hadden. Probleem stelde zich dan dat die vis er nog af moest en dat durfde ik dan ook weer niet..dus hop met de vis aan de haak naar de buurman om te vragen of hij deze eraf kon halen.
Die mensen moeten toen ook gedacht hébben :D
'das een heldin' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed bezig Gazel !
En wat lekker he, dat je ook nog eens zoveel uitspaart nu :)

Ach ja, vissen...

Als boerendochter, gingen wij ook met bamboehengeltjes de polder in
Voorntjes, stekelbaarsjes..soms wel een emmer vol
Voorntjes ving je met een stukje brood
Stekelbaarsjes, met een worm, die we zelf eerst gingen steken
Jakkes, zou nu geen worm meer aan een haakje durven doen
Zielig voor de worm ook
Maar een worm heeft geen zenuwen zeiden ze vroeger altijd, dus die voelt daar niets van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...