Spring naar bijdragen

Donderdag 27 juli


Gazel

Aanbevolen berichten

Misschien draai je je nog eens lekker om.

Geniet er van! Vandaag mijn laatste werkdag en dan 3 weken vakantie! Zondagavond komen mijn dochters weer thuis nadat ze 3 weken bij hun vader zijn geweest. Ik mis ze! Maandag gaan we lekker met zijn vieren (Kids en mijn man) een weekje weg. Vakantie (terassje/bbq/ uit eten) allemaal zonder alcohol.....best vreemd lijkt me. 

Nou lieve mensen succes allemaal weer deze dag! Trots op ons!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lars:

Ik hoop het ben benieuwd. Even een vraag mijn dochter wil straks spullen met mij kopen bij de ikea. Daar is alles wat je nodig bent zegt ze. Maar is dat wel wat voor mij is dat niet meer voor studenten? 

Lars ik weet niet hoe oud je bent ?

ik ben 42 maar vind de Ikea leuke winkel! Weet niet of je voor meubels gaat of meer servies enzo? Anyway het goede nieuws is....koffie is gratis als je een ikeafamily pas aanvraagt. Kan in de winkel  (vraag je dochter maar:P)

Hotdog en ijsjes zijn er spotgoedkoop! Zweedseballetjes mmmmm ook lekker.

Oja ze hebben ook meubels:D

En nee ik heb r geen aandelen. Fijne dag in iedergeval:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi... ik ben in de 60, en ook ik kan er best nog dingen vinden die ik mooi vind, dus een jonkie als Lars moet dat ook lukken. 
En ik moet eerlijk zeggen: prima kwaliteit. 
Heel verstandig overigens Lars om niet direct daarna te gaan shoppen. 
Zowel het bezichtigen als het shoppen zijn energievreters... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben een 60 plusser en heb zelfs nog een eigentijdse kast van 35 jaar geleden  en 10 jaar geleden leren bankstel met salontafels hihi, gordijnen, frutsels en jawel hoor ook mijn hele keuken komt van Ikea .

gisteren had ik het best moeilijk en moest ook nog boodschappen doen. Geen boodschappen gedaan anders weet ik echt niet of ik wijn had gekocht , maaltijden uit de diepvries gehaald en de hele dag in de tuin gewerkt met koppijn. 

Wat ben ik blij want vanmorgen ging het een stuk beter hoofdpijn is een stuk gezakt,      Hebben jullie dat ook gehad bij stoppen een zwaar hoofd.  Voor dat ik hier kwam bij adb had ik wel eens dagen dat ik niet dronk en had er nooit geen last van maar toen was het ook geen moeten en nu ben ik er te veel mee bezig. Maar ik kom er wel met hier te komen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

Lars,

Het bureau waar ik aan zit te typen komt van Ikea
Zeer degelijk, en leuk ook !

Tinto,
Hoofdpijn kan heel goed na het stoppen
Weet niet hoelang je al gestopt bent
Heel veel drinken, liefst water, om alles goed door te spoelen !

Hier alweer heel vroeg wakker
Onrustig geslapen
Ontbijt en zelfs de koffie al op
Maak me wat nerveus over de wandelvakantie volgende week
Er is 1 dag bij van 20 km
Weet echt niet of ik dat ga redden hoor, krijg na 10 km al last van mijn knie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammie, forel☺

goeiemorgen frummers.
Ikea, wie is er niet groot mee geworden☺ Ik maak altijd mijn 60+ dagen op met een dagje Albert Cuijp en de Ikea, lekker struinen door Amsterdam en op de terugweg nog eens een uurtje of wat in het beste concept-keten ooit slenteren. Meestal koop ik er alleen bijzaken, die ik met de trein kan sjouwen, want mijn basis meubels zijn die oerdegelijke massief houten betonblokken van Oisterwijk. Onverslijtbaar dus die 40+ jaren die ik ze al heb, gaan dochterlief ooit nog rugklachten bezorgen als ze mijn huisje leeg moet ruimen. Er hebben al heel wat verhuizers op gescholden en ik was elke keer weer zo blij als een kind ermee, want wat voel ik me thuis met mijn meubels. Maar de afwisseling komt dus ook bij de Ikea vandaan, want voor weinig geld heb je daar veel. Jammer alleen dat zoveel mensen het met me eens zijn, want het is er altijd drukdrukdruk☺

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mijn hielspoor gaat het goed gelukkig Bol
Geen last meer, en hoop dat dat zo blijft
Dat heeft ook heel lang geduurd
Eerst linkervoet ; 9 maanden
Daarna rechtervoet ; 8 maandeen
Nu weer veel rugklachten, en na 10 km lopen, zeggen mijn kniebanden van mijn rechterknie; doe het lekker zelf maar !

Enfin, we worden oud en krakkemikkig he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Tinto:

En ik ben een 60 plusser en heb zelfs nog een eigentijdse kast van 35 jaar geleden  en 10 jaar geleden leren bankstel met salontafels hihi, gordijnen, frutsels en jawel hoor ook mijn hele keuken komt van Ikea .

gisteren had ik het best moeilijk en moest ook nog boodschappen doen. Geen boodschappen gedaan anders weet ik echt niet of ik wijn had gekocht , maaltijden uit de diepvries gehaald en de hele dag in de tuin gewerkt met koppijn. 

Wat ben ik blij want vanmorgen ging het een stuk beter hoofdpijn is een stuk gezakt,      Hebben jullie dat ook gehad bij stoppen een zwaar hoofd.  Voor dat ik hier kwam bij adb had ik wel eens dagen dat ik niet dronk en had er nooit geen last van maar toen was het ook geen moeten en nu ben ik er te veel mee bezig. Maar ik kom er wel met hier te komen.

 

Hoi Tinto,

Ik heb de eerste twee weken ook veel hoofdpijn gehad. Moest ook echt Paracetamol nemen...anders trok ik het niet op mijn werk. Ik heb mezelf ook flink aan het water gezet. En nu de derde week is de hoofdpijn weg. 

Je kan tegenwoordig overal van die watertap pitten kopen (of hoe dat ook heet) hema en action hebben ze ook. Ik doe r wat munt, komkommer en limoen in. Drink over de dag nu veel makkelijker water....en dat is ook goed tegen hoofdpijn. Sterkte ermee en hoop dat het snel over gaat.  .is echt vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Tinto..dat herken ik wel, dat zware hoofd...soms voelt alsof ik gedronken heb:blush:

Ik denk dat het bij mij te maken heeft met een 'vol hoofd'..veel gedachten...en tja,

niet verdoven...dus alles voelen en waarnemen...het goede nieuws?

Ook daar is wat aan te doen....tijd...geduld...dat dan weer wel.

 

Leuk Ikea!

Wel met boodschappenlijstje haha! Ik word er altijd overdonderd door de hoeveelheid en het hoge leuk-gehalte!

Of online shoppen bij Ikea...heb je daar geen last van!

 

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...