toine Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen, vroege vogel hier... Alvast een fijne maandag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Buongiorno. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen allemaal Ik voel me ook wel een vroege vogel. Was al om 4 uur op om mijn dochter uit te zwaaien op schoolreisje. Heerlijk om dat te doen met een helder hoofd. Het vroege tijdstip was wel wat minder heerlijk. Dagpact: jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen! Vandaag zou er regen vallen. Goed voor de plantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 (bewerkt) Hey rosa, ik las je berichtje van gisteren net. Je hoeft niemand iets te verklaren als je daar niet klaar voor bent of daar zelfs gewoon geen zin in hebt. Vier maand samen is niet zo lang en op alcoholisme zit een behoorlijk stigma. Niemand wil gezien worden als marginaal en zwak. Tenminste dat zijn de termen waar ik aan denk bij alcoholisme. Ik voel persoonlijk niet veel om mensen hun beeld daarover te veranderen. Eén van de voornaamste redenen waarom ik de term zelf nooit in de mond neem zonder iets te bagatelliseren uiteraard. 10 juli 2017 bewerkt door fleurtje rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Jouw antwoord was perfect btw. Dat jij niets wou drinken, hoort zijn probleem niet te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen. Straks beginnen bij de bakkerij Dagpact: jowan Rosa Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Ik ben er weer vandoor. Dingen doen, kauwgommeke sjikken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Doeg Fleurtje werkse vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Ikke heb twee weken vakantie Veel plezier in de bakkerij lars! Ik vind jou heel moedig Komt helemaal goed. Chocolade...chocolade...chocolade.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Nog een reden waarom ik mezelf geen alcoholist noem is omdat mensen, vooral alcoholisten, niet kunnen plaatsen dat ik wel gecontroleerd kan drinken. T maakt mij voor hen, of een leugenaar of gewoon geen echte alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen. Hier nog niet echt fit, maar ik ga toch mn koor bezoeken straks en vanavond naar mn groep. De middag gebruik ik wel om rust te pakken. Herstel heeft tijd nodig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Lars, heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee eerst maar. Ben het helemaal met Feurtje eens Rosa: je hoeft helemaal aan niemand uitleg te geven over waarom jij geen wijntje wilt drinken. Jij hebt nog de moeite genomen wel uitleg te geven, daar moet men het mee doen. Niks meer en niks minder. Gewoon geen zin hebben in een wijntje is eigenlijk al meer dan genoeg uitleg.... Lekker vakantie Fleur, geniet ervan hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Dank je herstel ben knap zenuwachtig. Eerst maar eens koffie vanYvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 ooooh ja, de taarten..... Leuk Lars, veel plezier straks. Duimen dat het een blijvende bezigheid wordt voor je. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Hoop dat het gaat lukken niet alleen taart ook cake en dat soort dingen Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Succes met de bakkerij, Lars. Natuurlijk kun je het! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Om 9.00 pas beginnen (mevr. is niet eerder uit bed ) Kom ik eerst hier maar even koekeloeren Lars, Als je taart/cake gelukt is, krijg ik dan ook een stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Veel plezier met bakken Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jay Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Ik doe graag mee aan de dagpact. Bij inschrijven hier was ik al drie ruim maanden zonder. Nu de afgelopen twee weken is het weer foutgegaan. Word ene beetje moedeloos van de situatie en van mezelf. Mocht je afvragen wat doet hij hier opeens. Hoe werkt dit verder? Eind van de dag kijken of iedereen het helder heeft gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goedemorgen allen. Net Rosa geantwoord op andere draad maar t staat hier al weer beter dan ik t Had kunnen verwoorden. Grijns. Toen mijn 4 kinderen nog klein waren brachten wij onze vakantie vaak aan het paterswoldsemeer door. We hadden een oud klein kajuidzeilbootje, zeilden zwommen en speelden de hele dag op t water en sliepen in de boot of op een eilandje onder een tarp. 3, 5,7 9 waren ze toen We daar mee begonnen. Vier kleine bruine blonde vrolijke krummeltjes in oranje zwemvestjes. Met een mama. Begin augustus gaan We weer. Op hun verzoek. Nu met kleinkinderen van dezelfde leeftijd en twee schoonzoons erbij. Zeilen, zwemmen en weer onder de tarp slapen. Dankbaar ben ik. Om wat er was en weer gezien wordt. Om wat er weer Is. Geheeld of zo. En ik heb er ook gewoon zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 Goeie morgen mensen. Met een grafstemming opgestaan, hopelijk dat het een beetje bijtrekt vandaag. Vanmiddag naar de dagbesteding. Altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2017 tarp moest ik ff opzoeken, de rest was een heerlijk filmpje in mn hoofd om te lezen, wow wat heerlijk jopie, enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden