Spring naar bijdragen

Maandag - 10 juli 2017


toine

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal:sun:

Ik voel me ook wel een vroege vogel. Was al om 4 uur op om mijn dochter uit te zwaaien op schoolreisje. Heerlijk om dat te doen met een helder hoofd. Het vroege tijdstip was wel wat minder heerlijk.

Dagpact:

jowan

Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey rosa, ik las je berichtje van gisteren net. Je hoeft niemand iets te verklaren als je daar niet klaar voor bent of daar zelfs gewoon geen zin in hebt. Vier maand samen is niet zo lang en op alcoholisme zit een behoorlijk stigma. Niemand wil gezien worden als marginaal en zwak. Tenminste dat zijn de termen waar ik aan denk bij alcoholisme. Ik voel persoonlijk niet veel om mensen hun beeld daarover te veranderen. Eén van de voornaamste redenen waarom ik de term zelf nooit in de mond neem zonder iets te bagatelliseren uiteraard.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier nog niet echt fit, maar ik ga toch mn koor bezoeken straks en vanavond naar mn groep. De middag gebruik ik wel om rust te pakken. Herstel heeft tijd nodig, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Koffie en thee eerst maar. 
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Ben het helemaal met Feurtje eens Rosa: je hoeft helemaal aan niemand uitleg te geven over waarom jij geen wijntje wilt drinken. 
Jij hebt nog de moeite genomen wel uitleg te geven, daar moet men het mee doen. Niks meer en niks minder. 
Gewoon geen zin hebben in een wijntje is eigenlijk al meer dan genoeg uitleg.... 

Lekker vakantie Fleur, geniet ervan hoor.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe graag mee aan de dagpact. Bij inschrijven hier was ik al drie ruim maanden zonder. Nu de afgelopen twee weken is het weer foutgegaan. 

Word ene beetje moedeloos van de situatie en van mezelf. 

Mocht je afvragen wat doet hij hier opeens. 

Hoe werkt dit verder? Eind van de dag kijken of iedereen het helder heeft gehouden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Net Rosa geantwoord op andere draad maar t staat hier al weer beter dan ik t Had kunnen verwoorden. Grijns. 

Toen mijn 4 kinderen nog klein waren brachten wij onze vakantie vaak aan het paterswoldsemeer door. We hadden een oud klein kajuidzeilbootje, zeilden zwommen en speelden de hele dag op t water en sliepen in de boot of op een eilandje onder een tarp. 3, 5,7 9 waren ze toen We daar mee begonnen. Vier kleine bruine blonde vrolijke krummeltjes in oranje zwemvestjes. Met een mama.

Begin augustus gaan We weer. Op hun verzoek. Nu met kleinkinderen van dezelfde leeftijd en twee schoonzoons erbij. Zeilen, zwemmen en weer onder de tarp slapen.

Dankbaar ben ik. Om wat er was en weer gezien wordt. Om wat er weer Is. Geheeld of zo.  En ik heb er ook gewoon zin in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...