Asterix Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Lagguh jonguh.. alpaca, Jannigje, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Dank je wel Asterix. Ik voel me niet zo goed vandaag, jou strip brengt een glimlach op mijn gezicht (ik mis de strip van Dirk Jan!) Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemiddag Jannigje hopelijk voel je snel wat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 En euh.... Ik Had beter eerst advies kunnen vragen. Want nu heb ik een gasleiding met veel prutswerk in een inieminie keukenkastje doorgezaagd op de verkeerde lengte en een knelkoppeling verkeerd om aangedraaid en dus vernaggeld. Dat schiet niet op. Overnieuw dus. Ik wil wel graag gas hebben en dat gebeurt niet vanzelf. Learning day? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Doe je voorzichtig jopie Gas is en blijft altijd link in boot/camper Nadien altijd ff in soppen of leksprey gebruiken en checken op lekkage. Ik moet ook me slangen vervangen en de leiding nazien,Dit klusje staat ook op de werf lijst voor over twee weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Je rookt toch niet Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 35 minuten geleden zei jopie: Learning day? Nee jopie, bad day!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Een zeer late aanmelding vandaag. Afgelopen dagen voornamelijk op bed gelegen. Ook vandaag. Ik voel me nog uiterst belabberd. Zowel lichamelijk als geestelijk. Zo direct maar eens een lange douche nemen en dan een ietsiepietsie rommelen. Ik heb voor dinsdag de valys besproken. Kan ik toch naar mijn oude moeder en word ik gereden. Scheelt mij drie uur geconcentreerd rijden. Woensdag dus de uitslag van de biopten. Ik ben nerveus en heb constant gierende trek. Echt balen. Zo, dit waren de klaagliederen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Was je uitglijder niet al te groot, Lars? Je staat toch al best een tijd droog? Sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Jannigje, sterkte en beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Op advies van Kohje ook maar ff hier vragen. Ik wil graag een fotootje of symbooltje als profielfoto. Alles is te groot. Verkleinen snap ik niet, evenals " handvaten verslepen". Ook als ik zoek op google naar plaatje die niet te groot zijn lukt het me allemaal niet. Wie helpt deze digibeet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Dank. Gas loopt en lekt niet. 12v aansluiting ook weer aan de praat. Tja.....je moet niet aan oude keukenblokjes gaan zitten roppen. Daar zit installatiespul achter dat weinig kan hebben. Moest eigenlijk dus toch vervangen worden. Bus nu dus nog compacter en daardoor ruimer ingericht. Nieuwe bankjes en tafeltje in rijrichting geplaatst ipv zijwaarts. Stukken veiliger en met dat kleinkinderengedoe best belangrijk voor me. Blij en tevreden. Nu werken. En zo rommelen we een beetje door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ok jopie, dus nu verder good day? Of ga je nog wat leren? Goh, lekker hoor, als je zo handig bent. Ik rotzooi altijd maar een beetje aan en durf al gauw iets niet aan te pakken. Tot ik na verloop van (soms zeer lange) tijd denk: je kunt er altijd nog een 'expert' bij halen, dus probeer maar... Vaak blijkt 't dan een fluitje van een cent, of misschien van een kwartje (voor de piepjongeren onder ons: dat was vroeger een munt ter waarde van een kwart gulden..) .. maar áls iets dan tegen de verwachting in toch lukt geeft dat wel een voldaan gevoel. Zo was dat een tijdje terug met het opnieuw bekleden van de stoeltjes in m'n Dyane. Leuk en mooi geworden in 'pied-de-poule' motief. En zo zit ik wat betreft die Dyane nu al een tijdje tegen elektronische ontsteking aan te hikken.... en een nieuw dak... enz. enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 2 uur geleden zei Jannigje: Dank je wel Asterix. Ik voel me niet zo goed vandaag, jou strip brengt een glimlach op mijn gezicht Reden genoeg om hem te plaatsen dus! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Jeetje Jopie, Dat zou ik dus zelf nooit kunnen\durven , aan leidingen rommelen Maar jij bent dan ook een echt manusje van alles denk ik he Net 12 km. gefietst, toen 1.5 uur door de duinen gelopen, en ook nog even de zee gezien Lekker soft ijsje gekocht , ben ik halverwege pikt een grote kokmeeuw ook een graantje mee Ik schrok natuurlijk, en binnen no-time 5 , 6 van die grote doerakken om me heen Ijsje weg gegooid, want houdt niet van zulke aanvallen Meteen een aanval erop natuurlijk, was zo weg ! Enfin, goed voor de lijn zullen we dan maar denken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Nou die afstanden die jij loopt en fiets zijn al goed voor de lijn. Hier dag 2 morgen maar weer praten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Wat bedoel je met dag 2 Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Dat ik me niet beheersen kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Hoi allen, Nu weer aan het drinken Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ja sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Lars geen sorry hoor. Je doet mij niets aan. Maar verstandig is het niet en ook een beetje zonde, toch. Er zijn er, ook hier op het forum Lars, waarbij dat even "lekker' bezig zijn in een langlopend drama ontaardde. Je stond in een soort sluimerstand Lars en nu komt alles weer tot leven. Kijk uit kerel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 (bewerkt) Lars je kan beter een flink stuk in je kraag zuipen en morgen met een flinke kater zitten. Dan weet je tenminste weer waarom je moet stoppen. Hoewel ik heel blij ben dat ik het niet ben. Poeh een kater, ik denk er nog regelmatig aan en dan zakt me toch echt de broek af. Niet dat daar iemand naar kijkt hoor. 2 juli 2017 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Moe maar voldaan dus, Spirit? ik mis Reacher en Sita. Lars, weet even niet goed hoe te reageren. In ieder geval Ik kan me altijd bij van alles en nog wat iets voorstellen. Zo ook nu. Alleen, voor jou zou ik zo graag willen dat het anders was. Dat je niet per se de drank nodig hebt om te ontspannen. Ik weet wel dat het geen vergelijk is, maar ik worstel ook nog steeds met mijn meditaties, wandelen etc. En ja, soms wil ik ook heel graag iets van de alcoholische. Dacht vandaag nog.... Maar ik ben zo bang dat ik al mijn werk aan mezelf dan voor niets heb verzet. Ik gun jou heel erg een positieve wending in je leven. Gewoon. Sterkte Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 2 uur geleden zei spirit: Maar het was zo leuk met mijn kleine meid 4 dagen op te trekken, dat heb ik er wel voor over allemaal! Die kleine hier vindt vliegtuigen mooi (welke 1-jarige niet?) Leuk als je dichtbij schiphol woont. Rijden We over de A9 als er net eentje vlak over komt, heeeeeel dichtbij. "Kijk Chi, dat Is een heeeeeel groot vliegtuig zie je dat?" Stilte, ze denkt, kijkt wat moeilijk: "nee oma, dat Is geen vliegtuig! Dat Is een eend!". Wonderschoon. Gisteren 2 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 (bewerkt) Zonde Lars! Pas je op dat het hek dalijk niet van de dam is,en dat een uitglijder geen keiharde terugval word. Maar Ja hoor wie het zegt Lukt mezelf amper om droog te blijven,maar het is goed bedoeld Vandaag in ieder geval weer een droge dag in de pocket Welterusten mensen 2 juli 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden