lady jane Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 eeuwig jong, onze Soothe, of is het 2e jeugd?♥ Van harte Soothe en eerlijk delen met Anna he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen, bijna weekend en morgen begint de Tour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen, weer een rustig dagje voor de boeg. Hopelijk niet teveel pijn in mijn maag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen. Soothe gefeliciteerd. Sterkte met je maag Suikertje Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen Lars, heb je een beetje kunnen slapen. Soothe gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Het gaat. Blijkbaar weer even een mindere periode en die moet ik uitzitten. Jammer dat het net voor het weekend is dan is bij mij het risico groter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen allen. Soothe, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen. Lars, hoop op een betere dag voor je. Ik heb een hele volle dag. Nu nog even kopje thee en aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog heerlijk rustig, geen wind, ook nog geen zon, vredig... Binnen staan koffie en thee klaar. Maar voordat ik mijn bakje inschenk eerst even de slingers ophangen. Dear Soothe, van harte gefeliciteerd. Maak er samen met Anna een fijne dag van en ik wens je een mooi en gezond nieuw levensjaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Lekker. Dank Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen Lika Yvonne en Nancy. Gezellig samen even een kop koffie drinken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Dat vind ik ook Lars. Doet me goed. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Goedemorgen allemaal. Ha, weer een frummeltje een jaar ouder. De slingers hangen al. Feest. Soothe Van Harte Hieper de Piep Hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Dagpact: jowan Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 En Ronja, kom je er ook weer bij? Je was laatst weer zo dapper begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 En Lars. Hou vol. Uiteindelijk ga je je sterker voelen. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Ook goedemorgen Lika, Lars en Rosa. Lars, petje af vor je dat je gisteren gewoon thuis bent gebleven... Jannigje, wat een nare dag heb je achter de rug. Hoop dat vandaag wat meer zonnestraaltjes zullen brengen. En stuur die duiven maar mijn kant op hoor. Er zitten er hier vaak een stuk of vijf in de tuin, kunnen er best nog wat bij. Ik geniet altijd zo van het gekoer van ze, vind het zo enorm rustgevend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Duif schijnt ook lekker te smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Sterkte voor iedereen eigenlijk. Het is moeilijk maar het is het echt waard. Soms zou ik willen dat ik een toverstokje had. Dan toverde ik iedereen nog lang droog en gelukkig. Gelukkig hoeft niet persé, dat wordt wel eens overschat. Maar droog is zonder twijfel geweldig. Weet zo gauw geen ander woord. Lars en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Wat jij nu zegt vind ik echt schokkend Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Ik mag ze ook niet zo maar om ze dan meteen maar in de pan te hakken...:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Ik ga maar weer, anders wordt de dagdraad veel te lang. Nog even genieten van mijn vrije week. Genieten met de hoofdletter G. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Wat is het verschil tussen een kip en een duif, Voor de goede orde, ik eet weinig vlees, maar vind mensen soms erg hypocriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Een kip tokt en een duif koert. Ik meende het ook niet serieus hoor Suikertje. Ik eet kip noch duif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden