fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ola vanuit de tuin. Lekker windje hier...warm maar lekkeuuuh. Jopie leeft het leven! Blijf je gewoon in nederland of trek je soms ook wel verder? Welkom terug ronja Van plan om te stoppen met roken en drinken tegelijk bor? Jij drinkr zo weinig dat ik t zelfs niet zou zien als stoppen met beide tegelijk. Kwestie van t mentaal wat gemakkelijker te maken. Maar als je t van plan bent, kan je in t begin zeker best beide laten. Doe ik ook nu...zo droog als een droge korst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Bor google eens op "de opluchting" en Jan Geurtz. Dat heeft mij heel erg geholpen, want ik vónd het toch moeilijk!!!! Maar je kunt er dus hulp bij krijgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik kan anders wel een van beide zonder perse t andere te willen, na een tijdje, maar dat vrraag wederom om conditionering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Nou mijn bericht per ongeluk verwijderd se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik ben benieuwd bor. Ik geloof t maar pas als ik t zie Oeps ik vul in... Je hebt nooit gezegd dat je t wil doen natuurlijk. Maar je kan t wel! Gewoon doen! Boem pats! Gelijk een echte..gaan met den olifant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Alhoewel....misschien word jij dan zo'n lastig kreng... Ik ga ff iet eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 4x per week?????!!! Die hebben niets te doen zekers? Rookt je hubby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Gewoon geen sigaretten kopen, niet omgaan met mensen die roken (in t begin), niet in de lucht snuffelen waar rook is, niet kijken naar rokende mensen als t echt niet moet (lantaarnpalen op tijd ontwijken), op hopen nicotinemuntjes zuigen en hopen dat t een gewoonte wordt. Dat is mijnen aanpak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 (bewerkt) Maar ik ervaar dat t anders is dan zes jaar geleden. Toen had ik een heel gericht doel nl. Rookvrij zijn voor een belangrijke operatie om t genezingsproces te bevorderen en het eindeloos gezeur van dochter en haar trots willen maken. Die doelen waren anders en de aanpak ook. 22 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik ratel weer Ik ga wat ruimte voor anderen maken Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 En inderdaad.....ineens dikke onweersbuien. Geen nachtje op t strand slapen dus. Geeft niets. Komt vast nog wel eens. Lijkt me lekker. Een boek pakken terwijl de regen op mijn dakje tikt. En koffie. Ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Jaaaaaa, na een dik uur gerommel en wat geflits en een paar spetters zetten ze boven de sluizen nu helemaal open. heerlijk... Lampjes aan en genieten van de geur van verse regen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Hier ook onweer en regen Lekker afgekoeld naar 22 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Zalig dit weer en nog steeds niet koud , hoe fijn is dat Straks weer om 18.00 werken maar dan is het volgens buienradar weer droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Tis maar even Bor, hier is het al over, dus zal het bij jou ook zo wel voorbij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 (bewerkt) Tja, wat een weer hier! Wow......indrukwekkend. Beetje eng. Bij mij is het zo dat ik wil drinken als ik rook en wil roken als ik drink. Dat in ieder geval. Beide stoppen leek onmogelijk. Beste dat ik ooit heb gedaan. Voor mij gemakkelijker om allebei tegelijk te doen. Zo heb ik het idee dat ik echt anders ga leven en niet dat ik me iets ontzeg. Ofzo, 22 juni 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Hier is nog niks aan de hand, gewoon 32 graden en droog als kurk. Net terug van het intakegesprek voor mevrouw Ast. over 2 weken het adviesgesprek. Belt mama op, er uit gehaald met het bevolkingsdarmkankeronderzoek en tegelijk is er bij mijn pa een vlek op zijn longen gevonden. Gooi maar op een hoop allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Tjee Asterix, je wordt wel op de proef gesteld. Niet te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Dat is heel wat weer Asterix, heel veel sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Sterkte asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 (bewerkt) Bedankt! Het gaat maar door hè...pff...misschien valt de schade nog mee, afwachten nog. 22 juni 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Asterix Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Sterkte Asterix,je krijgt wel erg veel op je bordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik zal wel wat in te halen hebben of zo.. Ons huis zal strax ook wel affikken denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Jeetje Asterix, poe. Heftig. Ik wens jou alle sterkte en kracht en ook vooral kalmte. En helaas ook herkenbaar. Mijn man kreeg een dag voor kerst 2007 te horen dat hij slokdarmkanker had, vorige week 7 jaar geleden overleden, ik daarna aan het " rommelen" mt paar x kanker en alles wat daarbij komt. kind aan huis bij het academische ziekenhuis. Waar ik nu net ook vandaan kwam. De koorvriend was mee, das erg lief. En steunend. Echt super. Helaas hebben de mammo, echo en puncties onvoldoend bewijs geleverd. Ze noemen het daar " onbewezen goedaardig" ? Kan nog 2 kanten op. Ook bij goedaardig volgt waarsch. Een operatie. Nu biopt a.s. Dinsdag. Eerder allemaal meegemaakt. Deja vu. En week later chirurg. God, geef me kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen. Nu mijn slogan effe. En toch ook beetje gelachen, koorvriend heeft me zijn " korte" regenpakjasje geleend ( ik moest naar huis vanwege hondje) . Hij hees me daarin alsof ik een kind was, ( oei bijna liedje) wel zorgzaam , kwam tot mijn knietjes.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden