fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Urgglll asterix Wanneer weten ze meer? Slechte dingen komen altijd in drievoud dus dat heb je in de sjakosch. Geen affikkend huis dus. Hou je sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Dagpact geslaagd Welterusten voor straks smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik had bezoek van de kat van de buren vandaag. Plots lag ze in mijn tuin te zonnen. Heel lief, ook beetje pijnlijk omdat eigen katje er niet meer is. Tot meneer schildpad ze in de mot had en haar wegjoeg. Stoute schildpad! Na mijn boek uit te hebben gelezen begonnen aan t versmallen van een jurk. Ik begin daar nooit echt doordacht aan dus heb lopen vloeken. Ze is nu ongeveer goed maar moet ze nog vaststikken. Verwacht niet dat t een gemakkelijk jobke wordt. Is een stretchstofke..ge zou zoiets gewoon moeten kunnen lijmen he Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Heel veel sterkte Asterix ,hier ook geslaagd welterusten iedereen smart, Asterix en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Veel sterkte wie het nodig heeft. Ik ga hond uitlaten en dan .... Zzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik meld me ook schoo en droog. Nog niet te kooi, maar dat hoeft niet lang meer te duren. Welterusten. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Hier nog een droge. Welterusten. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik doe ook mee. Droog dus. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ook droog. Welterusten allen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Ik ook. Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden