Spring naar bijdragen

Dinsdag, 20 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ik kan ook niet zo goed tegen die veelal vochtige warmte maar leg me er maar bij neer (figuurlijk).
Gewoon een tandje (nog) lager..
Zo weer naar neuroloog voor schouder. Ik geloof dat we een beetje uitgekletst zijn. Fysiotherapie doet niet veel. Zal er op de
één of andere manier mee moeten leren leven.. Dat zal wel kunnen, tot nu toe ook gelukt, maar echt wennen doet 't niet, die constante pijnvlammen.
Ik word er zo mopperig van.
Maar ik loop op de feiten vooruit. Moet zo dus eerst nog weer naar de neuroloog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte Bolletje. Ik duim hoor! 

 

Vanmiddag naar mijn ADG, vanochtend beetje rustig aan. En alvast melden dat ik meedoe aan dagpact. Straks meer tijd om dat nu eens goed te prutsen. Maar alvast gezegd dan maar;)

eerst met hond uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik op de lagere school zowel kleine als hoofdletters leren lezen en schrijven.
Zodoende herkende ik Jowan meteen als jowan. Geen verwarring. En ik zie geen egoverschil.
Maar voor jowan is het perspectief anders, namelijk vanuit jowan. Dan werkt dat toch weer anders. :sun:

Neuroloog heeft me weer naar de orthopeed verwezen. Ze denkt nu toch meer aan een schouder'vergroeiing' dan aan
een neurologisch probleem omdat er verbetering noch verslechtering is te constateren. Dus nu donderdag weer
orthopeed.
Wat betreft die pijnstillers, die gebruik ik alleen als het echt niet meer te harden is... zo min mogelijk. Maar ben wel blij dat
ik ze achter de hand heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin april zijn er al foto's gemaakt en daarop was volgens de orthopeed wel een vergroeiing te zien maar die heb ik al bijna 25 jaar.
Nooit zoveel pijn bij gehad, wel ongemak. Destijds ook ergotherapie gehad en zo... Maar nu wacht ik eerst maar weer af wat de orthopeed 'bedenkt'.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik wil het nu eens over de naam jowan hebben. Niet onbelangrijk dacht ik.
Ik zie dus dat het Cornish is. Cornish voor John.

Er zit dus iets Keltisch in jowan. Hij zal iets van een barbaar hebben.:rolleyes:

"Volgens verslagen van Romeinse schrijvers waren de Kelten zeer krijgshaftig: ze streden dikwijls naakt met hun haren met kalk en leem opgestijfd tot een soort 'punkkapsel"

Nu begin ik me voorzichtig een voorstelling van jowan te maken.

Dat wordt oppassen geblazen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje hoi, 

Inmiddels ben je 25 jaar ouder. Echt piep ben je niet. Ook niet stok hoor.;)
Als er spier en andere neurologische klachten zijn, zul je er meer last van hebben.

Herstel en vernieuwing verlopen allemaal wat trager. 'Vervelend' dat wel.

Oud worden Kohtje, het is geen lolletje.

Kop op kerel!

 

bewerkt door Soothe
voutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ontnam me de kans jowan. Was al gebeurd toen ik terug kwam van rondje hondje. Ik was zoals geschreven  van plan het te doen en uit te zoeken. Eerlijk gezegd ging ik daar net mee prutsen toen ik zag dat het al gedaan was. Dus niks zijwieltjes etc etc

 

klopt wat Bor zei. Eerder had ik geen tijd domweg. Ik wist dat ik daar even voor moest gaan zitten en dat was ook het plan. Ik doe het juist graag zelf , oke? 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

jowan 

Lars 

Aardappelkroketje

Zbb

Kohtje

Reacher

Mazzelaartje

Sita

Goedemorgen, middag, wat een drukte. Goed zoveel op het dagpact te zien. Wat een heerlijk plaatje Yvonne (en lekkere koffie)!
Hoop van harte dat ik vandaag mensen in hun waarde laat en iemand kan helpen. Dat helpt mij ook.
Bolletje ik duim mee!
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...