jowan Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan 20 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen. Ook al zo vroeg jowan. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Jij straks welterusten hoe laat ben je vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Werk je in de zorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Heftig werk. Heb respect ook hier voor de verpleging geen makkelijk werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Hoe gaat het @zeilbootbewoner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Werkdruk is groot dat zie je hier ook. Wel leerlingen die vaak extra tijd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Er is een indicatie aan gevraagd. Ik ga een paar bezoeken en dan maar kijken. Hoop dat het niet al te lang gaat duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen allemaal, ZBB al je refusal ingenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen. Buiten is t nog lekker op t moment. Nu ff douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen. Ook al zo vroeg jowan. Dagpact: jowan Lars Ik ben er op tijd bij met dit mooie weer. Heb mijn rondje gelopen en nu aan het werk. Tegen 10:00 uur heb ik het meeste wel gehad en kan ik een versnelling lager en in de genietstand. Misschien wel ergens een ijsje scoren..... Fijne dag, geniet ervan. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen, fietsband lek. Had ik nu maar een man die dat voor me deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen frummers. Pffff, heerlijk, een heel stuk koeler hier nu. Douche is weer vrij, koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 In slaap gevallen en net weer wakker. Nogmaals goedemorgen. Suikertje je kan toch zelf wel een band plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Klopt, ik werd er op een gegeven moment ook gewoon beroerd van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Gisteravond ook laat een wandeling gemaakt. Lekker weer en genieten van de rust. Sita2 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Dagpact: Jowan Lars Aardappelkroketje Zbb Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goeie morgenmensen, Vanmiddag de uitslag van het neuropsych. onderzoek. Ik hoop zo dat er iets uit komt zodat die sombere gedachten en gevoelens verholpen kunnen worden, want daar word ik echt zo hopeloos van. Gaat het even goed en hup daar zijn ze weer. Dus mensen, duimen a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Goedemorgen allemaal, Ik duim voor je hoor Bol Hier weer zalig weer Eerst ramen tegenover elkaar open gezet, zodat er een lekker briesje door mijn huis waaide Mijn winterdekbed verruild voor mijn zomer dekbed ( ja nu pas ) Was toch wel een beetje erg warm vannacht Vanmiddag 3 uurtjes werken, en dan om 17.00 nog 2 uurtjes Mijn dag komt wel weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Dagpact: Jowan Lars Aardappelkroketje Zbb Kohtje Reacher Hoop dat er duidelijkheid komt Bolletje! Werk ze Rapilos. Fijne dag allen. Don't let the sun get you down! Verslapen dus zwiep weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Jeeeetje Rapi.... ... ik héb niet eens meer een winterdekbed, hihi. Bol, ik ga heel hard duimen voor je. Nu aan de slag hier, hoogste tijd... Luitjes... maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Dank jullie wel kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Ik duim voor je bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Fietsband is geplakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 57 minuten geleden zei Yvonne: Klopt, ik werd er op een gegeven moment ook gewoon beroerd van... Niet zo gek hoor, pfff, ik ben jaloers op de mensen die op de wadden wonen. En het wordt nog gekker hoor ik net, vooral donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden