Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.992
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    lekker na de wedstrijd precies op smaak: de (nieuwe) aard.salade van Madelief, jammie
  2. lady jane

    Woorddomino

    eruit met Brazilie en erin blijft ORANJE
  3. lady jane

    Eet - Draadje !!!

    Oh wat lekker Madelief, ga de aard.sal. gelijk maken en die andere doet me aan Tuyrkije denken, die houd ik voor mezelf als dochter weg is, die geeft daar niets om en dan heb ik lekker veel voor me myself and I:heart:
  4. lady jane

    Woorddomino

    zijn we toch wel eens over het feit dat gezelligheid een wezenlijk onderdeel is van leven in Nederland?
  5. Doe je Vie de groetjes terug Dar, please? Zij heeft het daar waarschijnlijk niet zo heet als hier:rose:
  6. Ja dan waarderen we misschien ook meer wat we hebben Nou Tas t was gezellie, thnx voor je gezelschap, en eitje hoop dat jij zo ook wat kan slapen nighty night night:lips:
  7. Nou ik ga eens wat grijze nevelen van avalon opzoeken hiero. truste mem en mem
  8. Truste marjo en ja tas, van etter tot engel en puberruil allebei een paar keer gezien best wel indrukwekkend maar eer ik mijn hele hebben en houwen zo en plein public voor de buis zou durven gooien? moet er ook niet aan denken dat iemand anders hier in mijn griebuszooitje moet huishouden hoor. maar wel eens goed om te zien dat elders ook mensen het zwaar hebben met hun kinderen een beetje veilig groot brengen
  9. Ik hoop dat ik ook contact kan krijgen straks met die leuke en enerverende kant van mezelf als strakkies de wekker afloopt en ik met mijn artrose mijn gewrichten losdraai om dan in de sportzaal rondjes te rennen bij 37 graden en net te doen alsof ik nog mee kan komen!
  10. We kunnen wel eens i.p.v. puberruil moederruil doen onderling ziet de wereld er misschien eens heel anders uit?
  11. Nee, ik niet meer gecompliceerd, de hormonen, onzekerheid been there, done that dan nu zou ik ook niet meer willen zijn gekompliceerd, hormonen, onzekerheid
  12. Om deze tijd mag je geheugen ook wel ff rust Tas maar ik neem aan dat je ook overdag bedoelt en die herken ik ook, maar ja ik ben zowat 20 jaar ouder als jij dus voor jou is het zorgwekkender.
  13. hmmm ik een met spek graag lekker he zo'n bij elkaar geraapte nacht- souper, deftig ook. Goed gelukt Marjo en lekker pittig!
  14. iemand stukje gorgonzola erbij? of slokje warme anijsmelk?
  15. 14 Marjo en vriendin 15 kan nog wat worden dus morgen om 10 uur rapport ophalen ze denkt dat ze niet gtaat sturen ze het wel op. Jee tas, dat je alles terug gaat lezen nu en dan wel slapen zeker? kun je beter iets luchtigs gaan lezen Donald Duckie ofzo:D Marjo gekkerd, zo te gaan koken jouw dag/nachtritme is ook helemaal upside down he
  16. Ja tas ze waren er zomaar optijd ook nog en hebben het goed gehad zijn nu met pak stroopwafels, choc.chip koekjes en een DVD naar de B&B dus die zie ik voorlopig niet meer pfffff dat hebben we ook weer gehad. Ja met Marjo voor het op is ik heb wel trek nu Alf nachtbraker truste:lips:
  17. Met graag Ze kunnen elk moment komen Tas met de nadruk op kunnen
  18. ik zit te spoken wacht op dochter en vriendin mochten laat weg en laten mobiel thuis:angry: dus nou kan ik niet slapen tot ze er zijn (mogen in de B&B )
  19. lady jane

    Woorddomino

    kwijt lukt niet op de domino in één zin
  20. en Marjo:heart: het wordt nog gezellig
  21. Heee Tas ik zit hier zielig alleen te wezen dacht ik
  22. lady jane

    Woorddomino

    lekker slapen zou ik ook wel willen
  23. Madelief, je zou kunnen overwegen een andere huisarts te nemen een waar het wel mee klikt of via via waar je goede berichten over weet. En bij de AA zou je je kunnen melden, dan krijg je backup en een maatje die precies weet hoe en wat. Persoonlijk denk ik dat je fam. meer weet dan je denkt, maar misschien jou wil ontzien net als jij hen misschien? Het kan enorm opluchten iemand in vertrouwen te nemen en ze zullen je graag willen steunen als jij ze de kans maar geeft. Ik ga volleyen tot laters
  24. Bij mij is de trek meer psychisch dan fysiek. Heel af en toe denk ik, nou eens wat anders dan thee water of sap, maar dat is nauwelijks trek te noemen. Maar als ik slecht nieuws krijg of te veel ga malen en een beetje paniekerig word, dan is er wel de neiging om te willen drinken. Wat ik er tegen doe is: - nooit alcohol in huis hebben - denken dat het me niet waard is om voor één moment weer terug bij af te zijn - bedenken dat de mensen in de avondwinkel me kennen (als: ha mama van...........) - sporten, liefst preventief want dan voel ik me beter, maar ook ter afleiding - fietsen met een doel, al is het even een kaart bij iemand op de bus doen - op het forum komen en de situatie zoveel mogelijk uitleggen en om raad vragen soms - pben met mijn maatje(s) Niet altijd in deze volgorde behalve de eerste die is heilig.
  25. Madelief, ik zat net aan je te denken. Schrijf maar wel hier, we kletsen alleen als er geen dringender zaken zijn, vertel maar!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...