Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.002
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Gaby, je bent trouw aan jezelf door hier steeds te komen uiten aan hoe het met je gaat!! En dat is dus GOED ook al voelt het misschien helemaal niet zo. Dit is investeren en kijken hoe je met zware tijden omgaat zonder drank, je zult merken dat als je hier doorheen ploetert (hoe lang weet je niet, is verschillend) dan komt er een moment dat je denkt het echt niet meer te trekken, de boodem, en dan gaat het weer gestaag omhoog, met af en toe nog steeds een downperiode/dag, maar je weet dan dat je toch steeds op een hoger niveau zit. Blijf je Refu braaf slikken meis en blijf hier komen; je bent een kanjer!:present::present:
  2. lady jane

    2 april 2011

    Ha jaap, wat heb je het fantastisch gedaan he gisteren! En wat een comedy om te observeren hoe anderen het tegenovergestelde doen vind je niet. Iggy Pop, wil je wel eens ff dimmen, strenge schooljuf: kijk eens naar buiten, misschien zijn M&Y wel lekker aan het fietsen. Ik kom net mijn bed uitrollen, vandaar ff easy going hiero, wasje ophangen, de markt op en dan de zon in hoor, alles mag blijven liggen want ik ben heel mindfull bezig: ik leef per dag nu.
  3. lady jane

    Woorddomino

    hier even genieten in het heden: van die mooie grote ronde warme koesterende zon:rose:
  4. lady jane

    2 april 2011

    goeie zonnige morgen:rose: gelijk heb je Witte
  5. lady jane

    1 april 2011

    Nou genieten bor ook dus ik ga lekker te volleyen dag dag
  6. lady jane

    1 april 2011

    als je t over de duvel hebt:devil:
  7. lady jane

    De Wandelclub

    Hoi Jopie, als ik zo op weeronline-Scheveningen kijk dat zit de zondag met een 2 ingeklemd tussen de 7 van zaterdag en 8 van maandag, 't is niet eerlijk, oh nee.
  8. lady jane

    1 april 2011

    Net zo'n hondje he, even overal tegenaan plassen:D Blondie, veel liefs voor Bor:heart:! Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben.
  9. Dat kan ik smorgens om 10 uur niet eens:D
  10. Ja geen achterdeurtjes hier Niwi ok een keer overtikken en dan ben ik weg; Gaby Igor Jane Niwi
  11. lady jane

    Treffende uitspraken

    Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan. Phil Bosmans
  12. Ik bracht de suggestie voor Tink, maar die reageerde nog niet, dus ik geef het aanzetje en jullie mogen m met quoten zelf verlengen, dan heb je een extra reden hier vaak te komen dit weeken en ik ben zelf veel weg. Gaby Igor Jane
  13. lady jane

    Woorddomino

    vraag is meer of dat niet juist van het frummen komt
  14. lady jane

    De Wandelclub

    Lijkt me goed plan om zaterdagavond te beslissen, er was regen voorspeld en ik wil het graag weten omdat ik mijn volleybal in de zaal er voor afzeg.
  15. lady jane

    1 april 2011

    goeiemorgen:rose: Fleur en Harry en maand droog?? das de beste 1 apr. grap in maanden:D van harte frummers en dat er nog velen mogen volgen!:light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Tink, ga je het ook ADB houden komend weekend? We kunnen wel een weekendpact opzetten voor je?
  16. welterusten mensen morgen weer dichter bij een mooie zomerse dag:rose:
  17. lady jane

    Woorddomino

    weg leidt naar mijn bedje nu
  18. lady jane

    Treffende uitspraken

    Barkeepers zijn altijd grote romanschrijvers, die het nooit tot een boek brengen. Jos Ghysen
  19. lady jane

    De Wandelclub

    Jopie, ik zie alleen Lin, jij en ik? of tel je de hond van Lin mee? Lopen we samen? Is het onderdeel van iets groters of eigen initiatief? en niet onbelangrijk; wat doe jij als het erg regent? Aagje:D
  20. Get Bol, ik ben er weg mee fijne dag en laat je niet gek maken he jaap, door die Bol jij moet ermee lopen:D
  21. Ha die Bolleboos ook beetje poetsen hiero fitnessen en bloed geven en vanmiddag komt zus mee-eten en wat spullen meenemen voor kleinkinderen, te duur om met Kon.dag te verkopen, dan geef ik het liever weg aan bekenden. Goeie stok achtert de deur om wat huishoudelijker te worden weer.
  22. Nou eerst zien en dan geloven Yvonne:D
  23. Vind ik ook Jaap, vooral die scheiding, dat kan echt niet meer. Goeiemorgen trouwens.
  24. lady jane

    zuurpruim

    70% fruit is dus ook gewoon héél veel (vruchten)suikers
×
×
  • Nieuwe aanmaken...