Zo hee Bol, wat een goeie draad, ik zit er middenin, echtscheiding die al bijna 3 jaar duurt, met mijn gelijk/recht willen halen kom ik er deze keer niet en mijn kwaadheid dreigt steeds richting opgeven en depri zijn te neigen. Geen idee hoe ik hieruit kom en die onzekerheid maakt me machteloos. heel veel gevoelens en gedachten dus en meestal weinig gedrag. Deze week heb ik actie ondernomen, en ben nu met een RET training bezig om anders te leren denken, zodat ook mijn gadrag wat positiever wordt. Mijn geldgebrek heb ik een creatieve wending gegeven door een vastenkuur te starten, ik ben gaan schooien bij de site en VVV om meer B&B gasten te krijgen, ben jarenlange archieven gaan verscheuren en vond tussen die documenten een sleutel terug van een kluis waar mijn diploma's en nog geld in zat. Die was ik al 3 1/2 jaar kwijt en heb daar al wel 20 keer gekeken. Dezelfde avond kreeg ik heel laat B&B gasten die niet gereserveerd hadden, maar wel wanhopig verdwaald waren en een plek nodig hadden. Kassa! En pas 1 les gehad, ha ha, dat belooft nog wat. Voor mij een heel nieuwe weg, want dingen uiten, mijn eigen aandeel benoemen, naar buiten brengen, mediteren, relativeren enz dat kan ik wel, maar soms helpt ook dat niet meer.