Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.000
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    hartkloppingen Har?: is het niet gewoon de overgang?
  2. lady jane

    vrijdag 29 april

    nou ben ik eens de nachtbraker na een heftige "diskussie" met puber die mij natuurlijk een slechte moeder vindt omdat ze geen jongens bij haar logé's mag lig ik klaarwakker voor waakhond te spelen, ze liggen nu op de lege kamer van zoonlief en zijn vast al in dromenland. de eerste kramen zijn net al opgebouwd en ik heb ze vriendelijk verzocht weg te gaan, het wordt steeds vroeger. Nou ze zijn weg, dus ik ga eens kijken of ik nog 3 uur kan pitten, een hele goeie welterusten Heintje
  3. lady jane

    vrijdag 29 april

    slaapwel:lips:
  4. lady jane

    Woorddomino

    ik den het ook:D
  5. lady jane

    vrijdag 29 april

    Hoi hoi, weer terug vd Kon.markt, en heerlijk genoten. Was in vertederend gezelschap van gehandicapte mensen en sjonge wat kunnen die lief. lollig en gek doen op een colaatje. En ook al ben ik nog geen maand vrijwilliger daar ik werd evengoed bij het afscheid geknuffeld en uitgezwaaid. Voel me echt een beetje nederig zo en blij ook. En ik heb net ook erg genoten van deze dagdraad, iedereen zo oprecht, ook als het niet gaat zoals je wilt. Erik en Walbo, alleen al dat je het deelt, ik voel me ook zo vaak buitenbeentje en soms voel ik daar juist fijn bij, als ik niet lekker in mijn vel zit, dan geef ik negatieve waarde aan dat gevoel en ga me dus minderwaardig voelen. Maar zit ik lekker, dan voel ik me alleen maar niet eenzaam.
  6. lady jane

    vrijdag 29 april

    jij ook Fleur ik ga weer verder met ruimen en sorteren fijne dag
  7. Beetje voorbarig misschien maar voor mij wel nuttig Oranjeboulevard in de straat en oranjebitter gaat niet samen. Jane
  8. lady jane

    vrijdag 29 april

    boffen die diertjes weer Bol en wij doen wel weer zonder
  9. lady jane

    vrijdag 29 april

    Ja ik heb r verteld dat ik al bijna 2 jaar niet meer drink maar er wel tegen kan haar te zien drinken al heb ik haar nog nooit alco zien drinken in al die jaren niet, dus waarschijnlijk wilde ze mij een pleziet doen en neemt ze het nu helemaal niet mee. Maar ik open een Koninginnepact, dan ben ik zekerder van mezelf!
  10. Alf,
  11. lady jane

    Woorddomino

    jou heeft niet zoveel begrepen van woorddomino he henk?
  12. lady jane

    vrijdag 29 april

    morgen vanaf een uur of wat, 4, 5 of 6 voor de deur zitten en flink verkopen hoop ik vriendin die komt helpen mailt gister dat ze een fles oranjebitter meeneemt, want dan hebben we een excuus, ja die kent mij nog uit de "goeie" ouwe tijd. thnx but no thnx dus
  13. lady jane

    vrijdag 29 april

    Lieve Bol wat ben je toch een wise woman thnx ook namens mijn puber:heart:
  14. lady jane

    vrijdag 29 april

    sterkte Blondie enne toch maar een fruitig gezicht opzetten dan:heart:
  15. lady jane

    Treffende uitspraken

    je kinderen zijn je kinderen niet Kahlil Gibran
  16. lady jane

    vrijdag 29 april

    goeiemorgen mensen, Blondie meis, wat jammer!
  17. slaap lekker:lips:
  18. lady jane

    Chat

    Ik denk niet dat ik van de chat gebruik zal maken, het gaat me te snel en chaotisch, zeker met 10 mensen tegelijk. Ik lees meestal terug en reageer vaker op de losse draadjes dan op de dagdraad. Voor de mensen die er behoefte aan hebben vind ik het een goed initiatief, dus misschien dat die ook voorstellen voor een bep. tijd(sduur) kunnen opperen?
  19. verstandig voor nu Woman, en wie weet............. ooit? goede vrienden zijn erg belangrijk. Ik ga ff uitloggen, het raakt me dat N nu weg is en ik maak me zorgen ff zelfbescherming dus. ook verstandig
  20. heb je nu gedronken N?
  21. niets opgeven behalve de alcohol Niets! en vooral hier blijven schrijven nu:heart:
  22. jemig wat druk hier 19! duik ff de rust van mijn saunaatje in dag dag
  23. geintje heintje
  24. nou meis, adem maar eens goed naar dat gevoel zodat het groter en sterker wordt:D en hoe voelt dat?
  25. lady jane

    nieuw

    en hoeveel % is ook erg belangrijk, ik had als toetje vaak eentje van 12% om op in te slapen dus. Welkom jjt, wat je drinkt is eigenlijk niet bijster interessant wat je hier komt halen om ADB te worden wel, en of je al bedacht hebt om voor stoppen of matigen te gaan ook, want daar zit een wereld van verschil tussen. Ik hoop dat je net zoveel aan dit forum zult hebben als ik heb gehad want door hier dagelijks even te komen ben ik al dik 1 1/2 jaar zonder alcohol en daar ben ik nog elke dag blij mee.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...