-
Aantal bijdragen
55.998 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Ik was 55 toen het pas echt lukte Akelei ben daar niet trots op, maar nu wel blij mee. En het ging met vallen en opstaan natuurlijk, de overgang hielp ook niet bepaald, maar al die klachten verminderden wel erg snel en nu heb ik weer een konditie als die van 10 jaar geleden, dus bij mij loont het zeker. Ouder worden zit vaak niet aan jaren gebonden.
-
Heel bekend Akelei maar wat misschien wel kan helpen is dat je weet hoe het was toen je goed ging en dat het weer zo kan worden beter misschien zelfs na verloop van tijd.
-
welbesteed waren ze zeker en ook nog gezellig
-
Hee hallo Akelei beetje vaker komen maar weer he:heart:
-
zijn vnl vermoeiende uren geweest omdat ze met een frummer waren:D
-
vermoeiende dag, kletsend aan de waterkant
-
jullie zijn gewoon melkkoetjes ga toch fietsen! nee hoor, ik vind het ook triest t zou verboden moeten worden.
-
en als beloning mag je lid worden van de bieb. kun je ook de Zweden een kans geven ze verdienen dat en jij ook.
-
Hele series Loontje: Jonathan kellerman, zijn vrouw Faye, zoon schrijft ook nog. Iris Johansen, Elisabeth George, Lisa marklund en als extra reminder Stieg Larssen met Millenium. Zo voorlopig lezen we jou niet meer hier:D
-
goeiemorgen mensen Kohtje en Spud: van harte geleficiteerd :light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light: en een hele fijne dag!
-
Maar heintje zegt Witte toch nog even welterusten:lips:
-
misschien zo simpel als marsmannetjes en venusheuvels harry? nu echt weg Heintje
-
Kruimel je schrijft om 22.36 dat je weigerde de knop te zien en te gebruiken, ik zie het iets milder, je was er naar op zoek maar kon m misschien toen nog niet zien nu wel en dan doe je het ook dus. Ik heb mezelf jaren kwalijk genomen dat ik al mijn "weten" niet goed gebruikte. nu weet ik dan ik het wel probeerde, maar niet kon op de een of andere manier moest ik nog op de bodem van mijn put geraken maar nu is de knop dus wel om als ik eerder had gekund, graag! maar ben nu blij met elke dag dat ie om blijft. en voor nu welterusten nog 2 heerlijke stranddagen en dan krijgt de aarde ook wat ie nodig heeft
-
weigerde Kruimel of kon niet?
-
Welkom hier Jean, ik hoop dat je nu niet meer drinkt, je medicijnen, de onderzoeken naar je angsten dienen een kans van slagen te krijgen en dikke kans dat als je stopt de angsten al afnemen. Ik hoop dat de dingen die je weer durft je zullen stimuleren om op dit ingeslagen pas verder te gaan, je bent nog te jong om zo af te takelen en als er een diagnose komt, krijg je ook handvatten om daarmee om te leren gaan. Ik wens je veel succes en kom maar vaak op het forum, dan hoef je je niet zo vaak meer eenzaam te voelen en leer je virueel weer sociale contacten op te bouwen, en wie weet gaat er een wereld voor je open.
-
hee morsige Mup met je vreemd ander hoofd! is wel wennen hoor. En ik had mezelf stranddag beloofd, maar geen zon hiero sielugh!
-
En dat gaat beslist gebeuren basia, dus wees daar op voorbereid en bedenk wat je dan gaat doen. Ik ben ook na zo'n drinkgelag gestopt en omdat ik ook die dag het forum ontdekte is het blijvend gelukt tot nu toe. Maar daarvoor heb ik hetzelfde zooo vaak gezegd: nooit meer! En toch he. Mij helpt het ook nu nog, elke dag even hier zijn en als ik geen trek heb, kan ik anderen weer helpen, er is altijd wel iets met iemand aan de hand. En dat helpt mij ook weer. Ik kan dat je aanbevelen, want van alleen goede voornemens word je niet beter, Coco had als onderschrift: inzicht zonder handelen, brengt geen verandering!! Voor mij een hele belangrijke les geweest, en ik hoop dat jij er ook wat aan hebt om zo de discipline op te brengen hier ook echt te komen en dat vol te houden, in goede en slechte tijden! Succes!
-
Wat we wel eens vergeten is dat we ADBers zijn of hopen te worden en blijven. Niet meer en niet minder. En hoe we daarmee om willen gaan is heel persoonlijk, als het je helpt te biechten en de reacties te krijgen, prima, daar zijn we solidair voor. Zeg je niks ook prima. Ieder blijft in zijn/waarde en mag hier halen wat nog is.
-
goeie morgen ff bijlezen Blondie topper!!! die had ik al gezien in de gauwigheid.
-
ik blijf hier ook mezelf hoor welterusten allemaal:lips:
-
die ken ik niet gaby ik ben Elysiumfan erg groot, maar mooi en geweldige opgietrituelen Putten is ook geweldig (en redelijk betaalbaar) ik zeg doen!
-
ok Bor, thnx Heintje
-
Denker, ik zou je die ellende graag besparen, maar weet uit ervaring, helaas, dat het steeds zo erg moet worden, want de knop gaat pas om als je het echt zat bent om jezelf kapot te maken. En dan wordt het nog niet gemakkelijker meteen, maar zoals je in die 4 maanden hebt gemerkt, het is te doen en levert genoeg op om het vol te houden. Je kunt het en je gaat het doen, afgesproken??? en nu lekker met mijn zussen naar de sauna, lekker bijkletsen, slapen, eten, slapen......... oh ja, en zweten, passief dan he, dat weer wel, fijne dag allemaal.
-
Ik heb er 2 van donkergoen ijzerdraad ze worden geleverd met geweven jute of zoiets €2,= bij de arbiW. en anders doe het zelfsupers nalopen, succes Gaby en wat "dieven" is voor tomatenplantjes lees ik ook graag eens.
-
Igor meid, je hebt een jeugdtrauma geaktiveerd! Hoe vaak mijn moeder (en zussen) die geiser niet aandeed als ik net lekker zittend op de grond wegdommelde:devil::$
