Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.000
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Woorddomino

    Rae al aan zijn Paaseitje?; vrolijk Pasen allemaal!
  2. goeiemorgen mensen alweer die zon gaat het al vervelen? hier niet hoor; heb een Italiaans/Belgse fam. die in de tuin eten nu de paaseitjes zijn verstopt voor hun dochter en de sfeer is weer ouderwets gezellig. Het optreden van die cabaratier (hij logeert hier dus) was echt klasse en Jane zat gezellig met een ADB-vriendin op de 4e rij vooraan, nog een rij vóór zijn vrouw, ha ha, enne onze belg zegt: zalig Pasen, jij ook Fleur? Dat zeggen wij bij Kerst en met Pasen worden we geacht vrolijk te zijn.
  3. Fleur, als je een flinke brok gember raspt en in kokend water laat trekken, en afkoelen, dan giet je het over in een grote fles. ik doe scheutjes in de thee, koffie, cola en het kan vast ook in sap, heerlijk pittig maakt het alles, kouyd en warm. ik heb de tip geloof ik van Aicha
  4. lady jane

    zaterdag 23 april

    zo, super en markt overleefd op naar het strand tot laters en heb een fijne dag allemaal:rose:
  5. lady jane

    zaterdag 23 april

    Gaat goed Dappere en mèt Refu zou het ook goed gaan hoor ieder doet wat past en mogelijk is er komen hier trouwens alleen maar dapperen!
  6. lady jane

    Treffende uitspraken

    Het is een grote fout, te trachten aangenamer te zijn dan ge kunt. Walter Bagehot.
  7. lady jane

    Pact...

    TOBBERTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar blijf je meid. en hoe gaat het?
  8. lady jane

    Woorddomino

    moeilijk is het ook, en nog meer eigenlijk, om niet van jezelf te houden.
  9. lady jane

    zaterdag 23 april

    Goeiemorgen frummers:rose: Gaby, houd vol he elke dag is pure winst, juist nu:heart:
  10. lady jane

    vrijdag 22 april

    en Gaby en Wijfie:lips:
  11. lady jane

    vrijdag 22 april

    en ik maar denken dat teken zwart zijn? truste elfje Spud:lips:
  12. lady jane

    vrijdag 22 april

    Ha marc, nou ik heb amper gelegen, wel heel veel gevolleyed, heerlijk genoten van vrienden en we zijn daar altijd in een goede bui en met mooi weer:rose: Verder loopt het met de B&B eindelijk beter en ik heb een hele leuke gast die hier optreedt in de Schouwburg, hij is erg tevreden en beloofde me te proberen voor morgen 2 vrijkaartjes te regelen, en hij heeft de publieksprijs gewonnen op het Leids cabaretfestival dus ik ben benieuwd.
  13. lady jane

    vrijdag 22 april

    Wat prachtig Fibo, thnx vergat helemaal op het lied te letten vast niet de bedoeling:)
  14. lady jane

    vrijdag 22 april

    Ik lees je gesjoemel Rae, en voel me net als gisteren machteloos. Gisteren schreef iemand het al, zou het niet eens tijd worden voor Refusal of ga je dat dan niet slikken?
  15. lady jane

    vrijdag 22 april

    Ik dacht dat je gisteren schrref dat je vanavond zou gaan Rae
  16. lady jane

    vrijdag 22 april

    Patrick, begrijp ik het goed dat jij nu aan het drinken bent en is je posting een vraag om hulp?
  17. lady jane

    vrijdag 22 april

    op naar het strand!
  18. lady jane

    Woorddomino

    vroeger wisten we ook hoe domino te spelen:D
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Eenzaamheid is voor de geest, wat dieet is voor het lichaam. Vauvenargues.
  20. lady jane

    vrijdag 22 april

    goeie zonnige morgen maar weer, het wordt al bijna vanzelfsprekend he dat zonnetje in de tuin. Las gister dat het tot juli(!!!) zo blijft. Dat wordt sproeien dan weer. Voor vandaag lekker naar het strand, want dat is nu nog nieuw en luxe dat dat al weer kan in april.
  21. lady jane

    Woorddomino

    koesteren ga ik nu mijn bedje; truste
  22. Marc, wat ben je nog laat op:D en ja ik denk dat Jaap idd een beetje freudiaans bezig was wel leuk, toch? Ik hoop dat je ze niet hoefde te betalen Jaap. en nu naar bed paaseitjes zitten eten foei weltersuten, slaap lekker:lips:
  23. lady jane

    Paaspact. 2011

    Bolletje Mupke Josje Sowhat Snoepje Marc Gaby Dinah Wijfie Jaap Jane
  24. Ja Gaby, als ik er door kom, de boel werd vanmiddag al afgezet, gelukkig woon ik vlak bij de markt.
  25. Rae, vanaf 17.12 toen ik las dat je tot het eind doorgaat omdat dat nu eenmaal je persoonlijkheid is, alles of niets, voel ik me ongemakkelijk. Je schrijft vrij lakoniek lijkt het, maar het is me nogal niet wat wat je schrijft. ben je nu al die tijd aan het drinken, en zo ja wat en hoeveel? Je hebt het in huis gehaald, dus hebt toen al voor alles gekozen. Je had ook niets kunnen kiezen. Ik hoop dat je je verstand gebruikt en hulp belt. Zoals bij mededelingen te lezen valt, staan wij hier machteloos tegenover. Wat wil je dat we betekenen voor je virtueel? Wat jaap suggereert, iemand die je al begeleidt en kent bellen, lijkt me het beste wat je kunt doen, want zoals je nu bezig bent ga je morgen ook niet naar de AA. En wat dan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...