Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Voorstellen

    please bring back my Bonny to me:moon: bijna verdronken in de zee van drank Bonny maar bijna is niet helemaal jij en jij alleen kunt jezelt weer terughalen. Hier komen is een waardevolle stap, je hebt je inzicht en wij mogen je helpen ernaar te handelen. Hoe langer je niet drinkt hoe meer je weer kunt en wilt dus om los te komen van die gewoonte en verslaving moet je ergens doorheen. Hele andere dingen gaan drinken, die ook lekker zijn, ontgiften (zie de draadjes bij tips en thema's), via het forum je wereldje weer veilig wat groter maken en na verloop van tijd ook in het echt als je daaraan toe bent. welkom hier, ik hoop dat je je hier gauw thuis voelt en je dagelijks even meeschrijft op de dagdraad al is het even melden contact maken en misschien vertellen hoe het je afgaat. Succes!
  2. Hoi lenie fijn dat je dr weer bent:rose: en ook goed de draad weer bij te lezen van alles komt er voorbij, ontroerend vind ik dat.
  3. lady jane

    Woorddomino

    ook mijn 2 pannen staan op het vuur
  4. ik ga mn tanden poetsen krijg zo een soort van onderbitje (frame); ouderdom komt met gebreken he en geen geld voor implantaten.
  5. pffffft Tina hoop dat je ervan hebt genoten, heerlijk toch? was al bang dat je iets anders kwam opbiechten:$
  6. Ik denk dat je goed gaat Akelei, ik heb het ook zo gedaan, middenin de overgang en op het slapen na, ging alles best snel zonder gekke verschijnselen. Het is voor iedereen anders, ook afhankelijk van je drinkjaren en hoeveelheden, maar over het algemeen ben ik van mening dat als de psychische knop om is, het lichaam daarin meegaat. Als je gezondheid erg zwak is, misschien extra begeleiding bij arts of zo zoeken. Maar dat zweten wordt heel snel beter en nu heb ik af en toe een klein opvliegertje nog, zo om me er op attent te maken dat ik nog niet helemaal klaar ben en alert mag blijven, zoiets dus.
  7. ach Bol, met al die nullen zou je misschien maar ontevreden geworden zijn, 100 is te overzien, ga je iets leuks doen ermee?
  8. goeiemorgen mensen even bijlezen
  9. mooi om mee af te sluiten slaap lekker AR je komt er!! gewoon je pad blijven volgen:present: en 23.17 had ik je geantwoord truste heintje:lips:
  10. Blondie, sorry had over je heeb gelezen kleintjes zie je over het hoofd he:D maar idd nuchter ga je het beter redden dan drinkend
  11. lady jane

    Woorddomino

    dienst bewijs ik mezelf door in het hier en nu te blijven
  12. ik ga ook mee samen kunnen we alles
  13. ik weet t niet AR wat denk jezelf? t feit dat je bevestiging zoekt doet me nadenken maar ik zie je wel krachtig schrijven en handelen dus ik denk dat je niet hetzelfde bent maar gegroeid en misschien daar een beetje onzeker over?
  14. lady jane

    Treffende uitspraken

    vreugde en verdriet wisselen elkaar door de eeuwen heen af, zolang het wiel van geboorte en dood draait. Boeddha
  15. Dia Hard deel III dan maar
  16. ja wrijf het er maar lekker in Will! en nog een gekneusde pols ook, dus zelfs in de zaal kan ik mn ei niet kwijt. Eén troost echt moto-weer is het ook niet meer:(
  17. lief naief Bol welcome:heart:
  18. geweldig Witte, thnx! is dat niet het beroemde drinklied Brindisi uit La Traviata van Guiseppe Verdi speciaal voor Snoepje dus proosten met een kopje thee! op de volgende 3 maanden Snoep!
  19. Snoepje, de volle 9 maanden voldragen wat een snoepie!!!! :musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light::heart::musicnote::light::light:
  20. en gesponsord door dr Korakov die studentjes?
  21. lady jane

    Woorddomino

    tien oktober is de dag dat Snoepje al 9 maanden niet drinken mag:D
  22. lady jane

    Hallo allemaal

    Welkom Mea ik sluit me aan bij de Bol en kan eraan toevoegen dat je depressie zo goed als zeker door je alco gebruik komt of in stand wordt gehouden. Ik ben een kompleet nieuw mens aan het worden, en herken weer mijn optimistischere deel, dat ik vroeger ook had. Jij bent nog jong, en hoeft er dus niet zo lang over te doen als ik en hebt dus nog heel veel goeie jaren voor de boeg, motivatie genoeg lijkt me. En ik kon het ook, dus jij zeker! Zet m op en veel succes!
  23. lees ik later wel eerst spinnen fijne dag
  24. Sterkte straks dan Blondie denk dat Jan wel een goed advies heeft/. Jan:( wats kebeurt joh?
  25. goeiemorgen mensen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...