Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. Die ga ik zeker maken Rickert; ik neem aan dat 1 kg aard en 4 eieren wel genoeg is? Ik heb altijd een chorizo in huis, is ook heerlijk in blokjes opgebakken in de macaroni/spagh. carbonara en op pizza. Maar met deze kombi gaat het ook smullen worden.
  2. lelijk was ook Wanda van Waldolala
  3. die las heintje nog net ik zal goed smeren dan han beloofd
  4. geen beter vermaak dan leedvermaak he Co. maar: wie het laatst lacht........ blijft erin;) ik ben lekker eigenwijs en ga het ervaren wordt vervolgd dus dag dag en dan stuur ik wel wat zon naar jullie delen met velen variant op Rudy:rose:
  5. en wie wolken stuurt naar een ander kan zelf niet naar het strand? puh!
  6. mijn ervaring ook!
  7. getsie via de webcams lijkt het niet echt strandweer maar wat is het nou???
  8. Spike moet dat laatste was niet: leek, zijn?
  9. lady jane

    KiloKiller

    ik bij de buren
  10. even voor beachbabe spelen nu hij nog schijnt. Donderdag schijnt het weer noodweer te worden dus in het hier en nu leven maar weer:rose: heb een fijne dag allen.
  11. lady jane

    KiloKiller

    ik heb er gisteren toevallig ook op gezocht Hannah maar kwam erachter dat er veel klachten waren van mensen die hun geld niet terugkregen, en de resultaten waren wisselend. Meestal zorgt het bijbehorend eet en beweeg-dieet voor het blijvend resultaat als dat er al is. Het lijkt idd te mooi om waar te zijn, en dat is dan ook meestal zo zegt mijn zoon altijd. En 3 + 3 gratis is ook meestal een lokkertje. benieuwd of we op dezelfde manier op de link kwamen:D
  12. organiseren kun je leren;)
  13. wat een George Cloony-talk hier:$ maar een bakkie koffie nog maken dan. Iggie:heart:
  14. Travel; ik had in een vorig leven een B&B dus herken wel een zorgzame start vd dag. Nu moet ik er zelf weer voor zorgen, maar Von leest vast mee, dus meis:
  15. goeiemorgen mensen hier schijnt de zon volop, zou t strandweer worden?? Ik mis Von ook en niet alleen om haar koffie; haar direkte manier van schrijven en zorg voor iedereen is een fijn begin van de dag elke dag weer.
  16. truste Witje lees je morgen wel hoop ik:heart:
  17. ja hoor daar heb je Witje nog ff spuit 11
  18. is een waarheid als een koe
  19. en jij ook hannah en een beetje meer natuurlijk dan zij;) slaap lekker ik heb nog wat in te halen:lips: hoop morgen op een paar uurtjes strand:rose:
  20. ik heb geen spa rood maar je schijnt ze idd te kunnen kiemen en dan in de sla doen, heb ik nog niet geprobeerd, ze zijn zo klein he. ik doe wel vreselijk lang met een zak hoor. ontbijt steeds vaker met een citroen uitgeperst met 1 blaadje geweekte gelatine in heet water en dan een banaan. beetje rare kombi, maar het valt goed en schijnt goed te zijn voor mn artrose.
  21. gemakkelijk, zeg maar gerust bijna niet te doen:(
  22. tijd is prioriteit
  23. walnoten en gedroogde abrikozen helpen mij altijd heel snel ijzertabletten, brrr voor je darmen
  24. zootje ongeregeld:D
  25. spraakverwarringen vormen een zootje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...