Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.029
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. HTS een idee? (How To Sober-up) HottenTottenSoldaat?
  2. Goeienavond frummers onverwacht een vrije avond. 1 1/2 uur eerder uit de sauna vertrokken om er op tijd voor te zijn en dan wordt ie afgelast ivm het weer. Ik heb 2 x 10 km gefietst vandaag en het was prima te doen. Er was wel veel sneeuw, dus heen heb ik op de autoweg gefietst er waren toch nauwelijks auto's op de weg en van de fietspaden was maar weinig te zien. Terug had het gedooid of er was gestrooid maar toen kon ik gewoon weer over de dijk langs de Rotte. En wat was het mooi zeg! Ook bij Elysium; een sprookje gewoon. Ik zag 8 auto's op de parkeerplaats en mijn fiets stond moederziel alleen de hele dag. Voor het bedrijf een baaldag maar voor de dyehards die op kwamen dagen een topdag! Heerlijk rustig, heel vaak een sauna solo en afkoelen kon met scrubben met sneeuw. Zelfs nog 2 sneeuwballen gegooid.
  3. sterkte Rapi!
  4. komen en gaan, geen kunsie aan:D
  5. dat was snel, iedereen nog in het dons?
  6. goeiemorgen frummers. ff bijlezen
  7. mijn laatste kopje thee mag mee naar bed en mijn boek ook slaapwel:lips:
  8. Marcel hoe is het metr jou?
  9. meer en meer ben ik blij als ik alleen nog wit glas dump
  10. truste we-leeuw Johan had gisteren je nichtje gepost: she wolf.
  11. Jootje:D
  12. wat heb je gegeten Lytse? (was het erg laxerend?, dat je er zo van af viel?)
  13. Nicky; je schrijft 3x "'even" in je voorgaand stukje. Maar deze stappen neem je niet even. Het is hard werken soms en ik kwam dingen tegen die ik, al drinkend, had laten liggen. Niet gemakkelijk en met sommige dingen ben ik nog niet klaar. Gelukkig maar eigenlijk. Maar als het leven even geleefd kon worden, wat is het dan waard? Ik leer meer van mijn opstaan dan van mijn vallen. * fout geteld:D ( 1 regel 2 x gelezen)
  14. lady jane

    KiloKiller

    appeltaartdivreet?
  15. Trui, dan word je toch even met hele wezenlijke dingen geconfronteerd je goed dat je het qua drank droog hield qua tranen, die zullen er wel gevloeid zijn, lijkt me zo.
  16. waarom jen? ik weet niet of ik overeind blijf of eens of vaker zal vallen, maakt me niet veel uit eigenlijk zolang ik maar niet blijf liggen
  17. ik bedoelde met hier komen contact maken en bereid zijn je gewoonten te veranderen. en ja met vallen en opstaan dus:) zo hebben we ook leren lopen immers? en fietsen enz enz
  18. Nicky, misschien heb je net de eerste stap gezet?
  19. steeds weer blijft het opletten en snel reageren, gelukkig niets te verbergen;)
  20. Erik,
  21. verlegen, pfoei wat heb ik daaronder geleden zeg, en soms nog steeds
  22. lady jane

    KiloKiller

    Quote BamBam: ik ga niet lijnen hoor. :huh:
  23. lady jane

    hoi

    hoi Reza, welkom. Zelfmoord voorkom je niet met drinken, is mijn mening. Sterker nog, als je een depressie hebt, of zelfmoordgedachten, denk ik dat je ze er op de lange duur zelfs mee versterkt. Als je hierin blijft malen, zou ik zo snel mogelijk er hulp bij zoeken, want mijn eigen ervaring is dat drank het versterkte, en nee ik dronk ook niet dagelijks en functioneerde nog volledig. Toch was ik afhankelijk van drinken en er, ook op de dagen dat ik niet dronk, dus toch dagelijks mee bezig. Droogdrinkend op de 0-dagen dus. Maar vergelijken is niet echt slim. Meestal weten we zelf heel goed zoals je zelf al schrijft dat het teveel is en zo niet dooor kan gaan. Een ander kun je er misschien mee voor de gek houden, maar het gaat om jou! Er is een goede online training op deze site, via home. Als je de andere draadjes leest zul je zien dat er ook mensen zijn die er Refusal, baclofen en andere medicatie bij gebruiken. Laat je goed voorlichten door een prof. voor je daar mee begint want wat voor de een werkt, is voor een ander misschien helemaal niet geschikt. Vandaag drink ik niet, is om te beginnen een mooie haalbare kleine stap. En morgen is het weer vandaag. Succes!
  24. in zelfvertrouwen komt ook een verschil als je adb wordt
  25. Ook hier bij de bekende plekken geweest, zowel in Mexico als Guatemala, en er erg van onder de indruk geweest. Enb me nietig gevoeld bij wat de Maya's al wisten en konden bouwen. Grappig is wel dat ik na mijn reisjaren me meer heb gericht op de interne reizen, door lichaam en geest.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...