Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.037
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    357

Alles door lady jane geplaatst

  1. en ik moet nog aankleden hup in de benen dus fijne dag
  2. lady jane

    KiloKiller

    iedereen die de kilo's de baas wil worden mag hier schrijven is ook mijn mening. jaloers op ondergewicht ben ik niet, liever gezond van lijf en leden 73,6:o zag ik met lede ogen vanmorgen
  3. kalmte zal U redden, Jen:sun:
  4. donkerdag zou het gisteren worden, maar de hele dag scheen het zonnetje
  5. goeiemorgen frummers. A3 4 weken weer, mooi; ik heb geloof ik voor jou nog niet eerder geslingerd :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:
  6. slaap lekker:lips:
  7. t is beter dan mijn film Soothe t zijn net mensen, die giraffen
  8. die mooie film is zeker op een andere dag heer Soothe?
  9. lady jane

    raar

    Hoi Johnny, welkom hier. Je bent gestopt, hebt hulp gezocht/gevonden en voelt je raar en huilerig. Je doet het goed en wat er gebeurt is wat bij de meeste gestopten gebeurt. Je bent kwetsbaar, wordt gevoeliger en eerst moeten de rottige dinge eruit/verwerkt worden. dat geeft rust en ruimte voor de leuke dingen die er ook zijn. Maar daar oogst je nu nog niet van. Blijf nuchter en realiseer je dat je dit niet kunt overslaan! Velen hier gingen je voor, en gaan goed. Soms met vallen en opstaan, vaak overeind blijvend, mèt de moeilijke dingen ook in het leven. Het kan dus. Jij kunt het dus!
  10. ik ben gister "vreemd" gegaan met de kaas dus de HA had de Zaanse voor de helft tsja, principes zijn er om soms van af te wijken he. Nou ik ga naar de markt nu de zon nog schijnt en les 2 vd schrijfcursus altijd fijn om elkaar te lezen hoe gewone dingen en mensen zo bijzonder zijn. fijne dag!
  11. soort van electrocutie?
  12. lady jane

    HELP

    Toetje, je zit in de voorstelhoek daar wordt wat minder gelezen. Je kunt de AA hulplijn bellen, je arts, Sensoor, verslavingsdienst; bij accute zaken. Op de dagdraad is er meestal wel iemand voor je om je virtueel te steunen. sterkte meis:present:
  13. lady jane

    even voorstellen

    Ha Josje, ik hoop dat er ook positieve dingen zijn genoemd die je kunt verwachten! Persoonlijk zou ik zeggen; sta gewoon open voor wat er komt. Ikzelf heb beide punten niet zo ervaren. Wel, dat mijn depri gevoelens na het stoppen eerste erger moesten worden eer er verbetering kwam. Dromen kwamen pas nadat ik mijn fakirmatje had, maar het waren geen drankdromen. Wel mooie overwegend, en soms wat verwarrende of symbolische dingen. De euforie die ik soms wel voel, zie ik als een beloning, waarbij ik ook mezelf train om er alert op te blijven. Maar het blijft een geschenk waar op ik kan kicken. En helpt me mijn, toch wel zwaar beschadigd zelfvertrouwen van weleer, om te zetten in tevredenheid en trots. Maar voor iedereen kan het verschillend zijn dus; de redenen/oorzaken dat we dronken zijn immers ook niet dezelfde. Hier wordt wel eens geschreven: wees flexibel als bamboe in de wind. Er is ergens een boekendraadje, 2 geloof ik zelfs, met ook alco gerelateerde boeken. Ik heb later pas tijd om die te zoeken en bovenaan te plaatsen, maar je kunt zelf op zoek; bij thema's. Kom je vast ook andere nuttige dingen tegen. En dan het belangrijkste: een slinger voor die 10 dagen; een mooie basis om op verder te gaan, klasse! :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:
  14. de kaas- stroopwafel- en kaarsenstad Agnieta binnen een uur op t zand, maar vandaag ff niet
  15. Asje betrapt, en nieuwe Jopie jarig eerste "droge"? :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:
  16. goeiemorgen frummers de zon schijnt hier nog steeds:rose: en het wordt weer een zalige zonnige dag
  17. zij nam de vliegenmepper en de mug, hij is niet meer
  18. wie weet Woman ben ik het wel:D slaapwel:lips:
  19. lady jane

    Jaarpact

    wow Gwennie, 25 maanden net als je leeftijd in jaren:D :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  20. roosje verdiend Nicky:present:
  21. t was toch niet op de bierfesten he? dan krijg je die signalen ook niet goed door:D
  22. goh wat valt me dat tegen van jou;)
  23. Soothe, gecondoleerd. Het is toch je vader, en het is goed er bij stil te staan.
  24. Hots nog 2 weken doorploeteren dus sterkte man:present:
  25. Originally posted by: Tine Originally posted by: Tine Originally posted by: NickyLJ80 DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Astrid Joris Nicky Tine quote>
×
×
  • Nieuwe aanmaken...