-
Aantal bijdragen
56.037 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
357
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
WEEKPACT VOOR KANJERS
discussie antwoordde op een bolletje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Originally posted by: miranda Originally posted by: Lytse Weekpact 14-10-2013 Bol. Jopie01 Lytse miranda Jane Weer een goede week allemaal. quote> -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
die kinderen ben je niet kwijt Han, hooguit tijdelijk. Ik heb de mijne ook los moeten laten. Gisteren merkte ik dat ze niet weg waren. Maar het blijft eng, want je weet dat niet. En als je er midden in zit lijkt het zwart soms. Je weet er zijn 50 tinten grijs, dus er is nog van alles mogelijk. Ze weten dat je van hen houdt. Andersom ook, maar hebben en nu misschien geen contact mee. Wat je verloren hebt is niet altijd kwijt. -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Lijkt me ook erg zwaar voor jou Hannah. Ik heb geen idee hoe je er nu voor staat, wat je nog kunt, wat niet meer enzo. Maar je bent een trotse vrouw en dan is het extra moeilijk te aanvaarden dat dingen achteruit gaan he. Ik zou het er ook vreselijk mee hebben. En het is een beetje holy holy om dan te hameren op wat je nog wel kunt. Maar daar zit wel je overleving ben ik bang. En misschien ook weer het leven, later. Ik denk dat jij een hele sterke vrouw bent meis en niemand kan je dit lot besparen. -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
kus voor Drup, Lytse en fijne dag jullie! -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hannah, wat heerlijk he als mensen zich spontaan over je ontfermen in zware tijden. is je zo gegund ook. -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
code oranje? ongeveer in mijn regio ook dus. Dat verklaart dan het telfoontje dat ik net kreeg. Ik kan echt niet op mijn vouwfietsje komen volgens een maatje en hij komt me dus op het station oppikken. Ik voelde me even gepushed en wilde tegenstribbelen. maar ik herken veel van mijn zoon in dat maatje en het wordt dus dubbel gewaardeerd dat er zoveel zorgzaamheid uit spreekt. Zoon smste gisteren ook dat hij vóór in de trein zat zodat ik hem snel zou zien. beiden vanuit praktisch en analytisch denken, meteen ook sociaal. van die kadootjes kan ik blij worden. Dus geen toko na de volley, ha ha. Hots ik ben bang voor afhankelijkheid in relaties. Daar heb ik erg onder geleden. En nu ik opbloei zonder relatie, val ik mezelf reuze mee in alle verantwoordelijkheid, die ik aankan en aanga. Misschien kun jij ook wel veel meer aan dan je denkt. Ga het eens aan na de detox:heart: -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
is ongesteldheid niet een betere omschrijving Hots? -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
worden kosten noch moeite voor bespaard als ik de site zo bekijk; die meptaartjes zijn vast in America geboren -
Zondag 13 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeiemorgen frummers brrrrrrrrrrrrrrrrr wat een weer zeg cats and dogs -
-
4 op rij tijd om ter gaan truste:lips:
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
hommelus of hommeles, maar ik had weer veel zon en alleen vanavond een bui op de kop -
mooi Marika hoe je dit doet en natuurlijk, als je je ergert zit er een stuk bij van jou. Je moet je ontzettend machteloos hebben gevoeld toen bij je zus. door je dingen bewust te worden ga je de ander, en hopelijk ook jezelf beter accepteren
-
Kameleon en Sofietje; wat vliegt de tijd he alweer een adb maandje erbij, hoppatee! :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:
-
goeienavond saam een heerlijke avond gehad en niet echt geschransd! zoon met Asperger zat heerlijk op zijn smartphone en E-reader maar als iemand hem aansprak meteen weg met dat ding en ging het gesprek aan. Iedereen was er en alleen dat is al uniek en warm. en marika, narcisme is vaak onderdeel van Asperger en ook daar kun je mee leren leven en omgaan ik ervaar jou ook als een waardevolle frummer, integer en recht voor je raap, en ja wel bot soms. maar wie heeft hier niet zijn/haar eigen minpunten?
-
stilletjes hier ga ik maar mn tas pakken voor 3 uur spinnen even goed de calorietjes verbranden om vanavond naar het schransbuffet te gaan, tis wat:o zo dubbel als het leven soms is Toch maar genieten dan. jullie ook hopelijk een fijne genietdag:present:
-
en Will die ons een hart onder de riem komt steken, moet je wel even bijlezen joh sterkte met je relatie-frustraties mijn moeder had daar een uitdrukking voor maar ik heb m gedelete geloof ik:$ het was iets van: een relatie is 2/3 geven en 1/3 nemen of zoiets. en de problemen onstaan niet tijdens ruzies maar juist ver daarvoor als de kleine ergernissen zich opbouwen een ruzie is dan mooi een aanleiding om weer de balans op te maken of te zorgen dat de druk op de ketel niet wéér zo hoog hoeft te worden. tsja, makkelijk praten he als happy single na 2 scheidingen:D
-
goeiemorgen frummers Nien gefeliciteerd met je mama als dat wel op de 12 is tenminste:D:musicnote:
-
Vrijdag 11 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
fijn Marjo en wat heerlijk voor Hannah take care you both:heart: -
Nancy, kanjer je eerste jaar helemaal zelf gedaan:heart: En octavia zit je op de hielen :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:
-
Originally posted by: Yvonne Zo, ff reclyclen weer, Witje gefeliciteerd meis:heart: En de elfde van de tiende is speciaal.... Witte... je bent een kanjer. 2 volle jaren !!! quote>
-
mooi Nicky, goed bezig:present:
-
Vrijdag 11 oktober 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik Jen, maar kom alleen truste wensen mijn vriendinnen zijn net weg en we hebben een heerlijke ouderwetse sauna en bijklets avond gehad. De ergste rommel is weg en de vaat komt morgen wel. Hannah en madeleine sterkte meiden! de rest niet bijgelezen slaap lekker:lips: -
THE VOICE OF HOLLAND
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik kom even zeggen dat ik niet kom vanavond heb ik een huis vol visite en dan is het zonder TV al een kippenhok hier Veel plezier en Albert jij mag voor mij draaien vanavond -
nog 1 fles, dan refusal
discussie antwoordde op een Lachebekje van lady jane in Thema's rondom alcohol
Laat dit nou gewoon Lachebekjes eigen draadje zijn dus was zij hier eerst:D Maar buiten dat Monica met een beetje vriendelijkheid kun je je boodschap misschien beter overbrengen?
