Nee, ik ben niet op zoek naar een pak voor de hond, ik ben op zoek naar die bivakmuts (balaclava) die jij hier op je hoofd hebt. Die zou ik graag opzetten, als het extreem koud is, maar dan met de hondenkop van m'n eigen hond. Zodat we 'broertjes' lijken.