Spring naar bijdragen

Remi1

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    1.565
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    19

Alles door Remi1 geplaatst

  1. @Roberto op welk draadje hoort op dit forum dan een sherry dieet thuis?
  2. @ikkanhet lieverd, KMW
  3. Goedemorgen..
  4. En sommigen hoeven niet gebruikt/ gedronken te hebben om verslavings- gedrag te blijven vertonen. Dry drunk syndroom.
  5. Goedemiddag.. DAGPACT: Yvonne Prana Fonny Elonwyn Freekie Remi
  6. Remi1

    zondag 21 april 2024

    Hier was het een zelfgemaakte verse Indiase curry (madras, met kippendijtjes) en zilvervliesrijst. Druiven na. Lekker koese allemaal
  7. Dag lieve @Smaragdieje post is wederzijds want ik ben jou ook zeer zeker niet vergeten hoor! Dat het zo gelopen heeft tussen ons moest misschien gewoon wel zo zijn. Hard feelings heb ik er nooit over gehad, wel verdriet want we waren gewoon een beetje teveel van hetzelfde. Van harte gefeliciteerd. Een heel jaar! Mooi man. Ik wens je veel liefde en geluk op je verdere pad, dat verdien je.
  8. Aannames.
  9. Welterusten. @Roberto
  10. Wat je zegt ben je zelf.
  11. Dubbel tsjek. Hoi @Mai
  12. Maar dan gaat het daar toch wel over verslavingszorg en therapie? Of misschien begreep ik je post verkeerd, kan ook hoor.
  13. Wat wordt er dan zoal gedaan in deze verslavingskliniek als het er niet gaat over verslavingszorg en of therapie?
  14. Hoi. Ik kom ff om het hoekje piepen.
  15. Remi1

    dinsdag 2 april 2024

    Gecondoleerd en sterkte @Kohtje
  16. Laat maar.
  17. Remi1

    Nieuw hier

    There are no bad days, just good days and learning days (AA) Welkom
  18. Remi1

    Rudy R.I.P

    Want als je gaat Dan vieren we jou Dan missen we jou Dan herinneren we jou In alles wie jij bent Want als je gaat Dan koesteren we jou Dan houden we jou Dan danken we jou Dat we jou hebben gekend (door Femke Kuypers) Dag lieve Rudy Mijn innige deelneming. Sterkte M, kinderen en kleinkinderen, en een ieder die Rudy heeft gekend.
  19. Remi1

    Jaarpact

    Rudy is overleden. Sterkte voor wie hem gekend heeft Delen is helen.
  20. Goedemiddag.. Dagpact: Beatrix Okkie Fonny Toos Remi
  21. Goedemorgen Dagpact; Beatrix Prana Fonny Remi
  22. Remi1

    Vrijdag 5 januari

    Hoi. Opnieuw inloggen lukte me niet. Nu dus wel weer gelukkig. Ach het gaat wel. Tis vreemd en apart zo zonder heit. Ik kan er nog niet echt woorden aan geven. Tis nog te vers daarvoor denk ik. Met mij gaat het wel goed want ik ben desondanks dat heit vlak voor de feestdagen overleden is de feestdagen goed doorgekomen. Wel in rust dwz zonder kinderen en kleinkinderen dit keer en alleen met mijn man samen. Sober misschien maar datt wilde ik nu graag zo en dat is gelukt. Heb nog steeds niet de neiging om me verdoven en heit en ik hebben goede afspraken kunnen maken over zn laatste levenstraject en bewust nog afscheid kunnen nemen van elkaar, dat scheelt waarschijnlijk ook in het rouwproces. Nee. Het gaat best wel goed met mij eigenlijk. Geen buitensporig drank ook niet meer. Ik drink weleens. Ik heb nooit beloofd geheelonthouder te worden want dat wordt ik gewoon niet maar ik heb de controle er al langere tijd over en dat is goed.
  23. Remi1

    Vrijdag 5 januari

    Goedemorgen...
  24. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst @Lika
  25. Hoi. Ik wilde even delen dat mijn heit afgelopen vrijdag is overleden. Verder ben ik hier niet veel meer omdat ik er domweg niet aan toe kon komen qua mantelzorg ed. Was het niet mijn heit danwel mijn man maar dat laatse zit goddank weer wat toekomstmuziek in qua gedeeltelijk een beetje aangepast werk te gaan doen al gelang zijn vermogen. Voor mij betekenen deze 2 dingen nogal een grote verandering in mn dagelijks leven omdat de mantelzorg van mij voor beide mannen gestopt/ beperkt wordt tot zover.. en ik weet niet wat ik tegen ga komen omdat ik het al jaren zo heb gedaan en overweldigend het mij strx allemaal. Dus ik dacht ik schrijf alvast weer hier voordat ik in de lege put val misschien...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...