Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Heerlijke appelflappen gehaald en geld toekrijgen 😋.
  3. Vandaag
  4. В течение 2026 года Водка Казино активно внедряет концепцию адаптивного сценария. Суть заключается в том, что платформа анализирует последовательность действий пользователя и формирует индивидуальную структуру отображения контента. Подобный подход позволяет Водка Казино создавать ощущение персонализированного цифрового vodka bet казино маршрута, не похожего на стандартные игровые витрины. Отдельного внимания заслуживает визуальная среда, которой обладает Водка Казино. Здесь отсутствует стремление копировать популярные решения конкурентов. Напротив, Водка Казино использует необычные композиционные элементы, напоминающие сочетание неонового минимализма и футуристического конструктивизма. Такая эстетика формирует особую атмосферу, благодаря которой пользователи легко узнают Водка Казино среди множества аналогичных проектов.

  5. Als je 4 uur wakker ligt dan tel je 7 schaapjes en dan val je bij de 8e in slaap 🥱😴😴😴😴 Hier ook ventilator aan, alles open en het is goed te doen. Vanmiddag wordt het 39. Gewoon verstand op nul houden.
  6. Straks naar de supermarkt. De lege bierblikken inleveren en dat zijn er heel wat. Ben zelf niet helemaal fit. Zenuwen op m'n maag en chagrijnig. Vriend nog thuis. Gisteren geen repetitie gehad, hij heeft zich ziek gemeld. Ik baal nog steeds. Veel vliegen in huis. Krijg er een vliegentik van. Op dit soort momenten zou ik heel hard willen gillen in een stil bos. Het enge bos. Huuuuuuh.
  7. Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen zowaar. Het is nu nog heerlijk 'koel' buiten, net lekker rustig gelopen met de hond. Het wordt naar verwachting niet warmer dan 27 graden... jammer dat ik het grootste deel van de dag van huis ben. En ook morgen ben ik de hele dag weg, en dan komen donderdag, vrijdag en zaterdag met echte hitte... rustig aan die dagen maar. Mooi, een bakje even en dan snel aan de slag..
  8. @lady jane mss ben jij gewoon al de rust zelve? 😁
  9. ja die kan ik ook niet. Maar 6 is beter te doen dan 8 voor mij. soms maar gewoon accepteren
  10. 4-7-8 is 4 tellen inademen, 7 tellen vasthouden en 8 tellen uitademen. Dat werkt rustgevend. Eigenlijk geldt dat altijd als je langer uitademt dan inademt. Dus ook bij 4 tellen in en 6 tellen uit. Niet alleen om te slapen maar ook bij paniekaanvallen of stressmomenten is dat zeker aan te raden!
  11. Leuke dingen: op m'n nieuwe keyboard gespeeld.
  12. Goeie morgen, ja @bolletje ik leer m’n dochter 4-6 aan om in slaap te vallen. Werkt altijd! Wij proberen hier om van onze nood een deugd te maken, geen angsten en paniek om die kapotte camionette maar even op de pauze knop duwen en genieten van een onverwachte tropische vakantie. Onze grootste en beste investering ooit, loont elk jaar meer en meer. Het is een zwemvijver in onze tuin, die ooit het grootste deel van ons renovatiebudget heeft ingenomen, en waarvoor iedereen ons wat lacherig bekeek, want geen twee of meer dikke auto’s op de oprit, geen chique villa maar een kleine bungalow, geen dure kleding, kortom geen rijkdom die zichtbaar is van de buitenkant. Maar wel die zalige zwemvijver dus. Soms heb ik schrik dat wij of onze dochter hierom worden uitgelachen maar in hete tijden als deze denk ik toch, wie laatst lacht, best lacht. Dus, hier afwisselend bezig met m’n huidige Marie Kondo obsessie en alles weggooien wat niet meer bij mijn toekomst past, afgewisseld met verfrissende plonsjes. Life can be sweet!
  13. Ben ook benieuwd ga ook eerst even koffie zetten dan lezen 😂
  14. goeiemooiemorgen frummers wat is de 4-7-8 methode @bolletje? anders google ik wel na mn koffie, eerst ff wakker worden nog. * oh ja de ademhalingsoefening die we bij de yoga ook wel eens krijgen en die ik niet kan, ik raak helemaal van slag als ik zo langzaam uit moet ademen. Vasthouden gaat prima. Op het moment dat ik dat tellen loslaat ontspan ik juist wel altijd al een buitenbeentje gevoeld in groepen.
  15. Goeie morgen allemaal. Pas al een paar maanden de 4-7-8 toe en slaap als een roos. Met 2 ventilators aan heb ik nergens geen last van na 60 jaar klooien.
  16. Musashi

    Een leven vol alcohol

    Call me naive, maar ik vind het bij tijden ook mens-onterend hoe we met z’n allen geïndoctrineerd zijn dat alles staat of valt met ‘werk’. Hoe we allemaal in dezelfde tunnelvisie zitten en in het hamsterwiel blijven doorrennen alsof ons leven ervan af hangt. Als mens zijn we veel meer dan dat en het is goed dat dit toch meer en meer erkend wordt. Als individu alleen is het heel moeilijk om uit die denkwijze te stappen maar al die kleintjes maken wel een groot en zo kan het collectief ook langzaamaan in beweging komen. Hou vol @Mormel je bent en kan meer dan je denkt. Je moet het alleen willen zien en blijven geloven. Toi Toi!
  17. Goedemorgen allemaal sterkte allemaal met deze warme dag. Wilde een blokje van 2 uur wandelen maar het is al best warm en ook allergisch reactie op me been helaas op een muggenbeet ofzo . loopt niet lekker baal ervan maar sla toch maar even over denk.even wat anders verzinnen voor vandaag
  18. DAGPACT: Mormel kaatje 🌺
  19. Goedemorgen allemaal!🌞
  20. Fonny

    Jaarpact

    Dank je Bob🌞
  21. Mormel

    Een leven vol alcohol

    Al zoveel geschreven over stoppen, maar deze keer voelt het anders. Op dit moment begint de vierde dag zonder alcohol en eigenlijk heb ik geen craving. De scheiding en het overlijden zijn afgehandeld en eerder deze maand had ik een afspraak bij mijn psychiater die me letterlijk zei dat meedraaien in de maatschappij dmv een betaalde job niet zijn doel was, maar wel terug wat kwaliteit in mijn leven brengen. Heb sinds drie maanden ook een vaste psychologe en deze vraagt zich ook af waarom ik zo focus op werken terwijl er zoveel andere dingen spelen. Ergens is hun boodschap aangekomen en voor het eerst lijk ik de mentale ruimte te hebben om deze verslaving aan te pakken. De voorbije dagen zijn al goed verlopen en als vandaag gaat zoals ik wil zal ik vanavond terug naar een vergadering van de AA gaan. Over dik drie weken heb ik terug een afspraak met de adviserend geneesheer die moet beslissen of ik nog wel recht heb op een uitkering, maar volgens mijn behandelaren moet ik nergens voor vrezen dus ik ben een stuk minder gespannen dan de vorige keer dat ik die afspraak had. Ik hoop echt dat deze stoppoging anders wordt, al besef ik natuurlijk dat er valkuilen blijven.
  22. DAGPACT: Mormel Goedemorgen, in afwachting van Yvonne's koffie heb ik nog overschot in de thermos van gisteren. Geen goede info over hoe het in Nederland zit maar hier geven ze voor zaterdag inmiddels 39°C, denk niet dat ik het al zo warm heb geweten.
  23. Gisteren
  24. lady jane

    Jaarpact

    misschien even wachten @Bob? Ik kan me niet voorstellen dat hij er af wil. Heb jij geen gegevens meer via de laatste meeting? Dan zou je het hem kunnen vragen.
  25. Bob

    Jaarpact

    Petje af voor @Fonny en @Kruidenthee. Ook voor @Artax, maar zijn account is al vanaf 4 april dit jaar weg. Ik denk dat ik hem toch maar van de jaarpactlijst af moet halen.
  26. Bob

    Jaarpact

    JAARPACT Deelnemers gaan ervoor vanaf de aangegeven startdatum gedurende een jaar of langer geen alcohol te drinken. Ze geven zelf aan of dat lukt, en laten minstens eens per jaar weten of ze nog aan het pact deelnemen. Dinsdag 23 juni 2026 - 76 deelnemers FASE 10 TIEN JAAR EN LANGER [26] 19 jaar 10 mnd - 07-08-2006 Anna 19 jaar 10 mnd - 07-08-2006 Ferry 19 jaar 09 mnd - 05-09-2006 Bambam 19 jaar 02 mnd - 01-04-2007 Water 18 jaar 06 mnd - 25-11-2007 Soothe 17 jaar 06 mnd - 13-12-2008 Kohtje 17 jaar 03 mnd - 24-02-2009 Dhen 16 jaar 10 mnd - 04-08-2009 Lady Jane 16 jaar 05 mnd - 25-12-2009 Bolletje 16 jaar 04 mnd - 20-02-2010 Kate 15 jaar 04 mnd - 09-02-2011 Myriam9 15 jaar 02 mnd - 16-04-2011 Jan1000 15 jaar 02 mnd - 22-04-2011 Huttula 14 jaar 07 mnd - 14-11-2011 Shahire 14 jaar 01 mnd - 02-05-2012 Dylan 13 jaar 06 mnd - 16-12-2012 Monster 12 jaar 04 mnd - 15-02-2014 MijnGerrit 11 jaar 08 mnd - 20-10-2014 Yogajuf 11 jaar 03 mnd - 08-03-2015 BillyBob 11 jaar 00 mnd - 15-06-2015 Maverick 11 jaar 00 mnd - 19-06-2015 An 10 jaar 10 mnd - 25-07-2015 Happiness2 10 jaar 06 mnd - 13-12-2015 Sebastiaan 10 jaar 05 mnd - 24-12-2015 Jannigje 10 jaar 03 mnd - 07-03-2016 Rosa45 10 jaar 00 mnd - 30-05-2016 Bob FASE 9 VIJF TOT TIEN JAAR [18] 09 jaar 11 mnd - 19-07-2016 Skyer 09 jaar 09 mnd - 01-09-2016 Asterix 09 jaar 04 mnd - 07-02-2017 Reacher 08 jaar 10 mnd - 07-08-2017 NickyLJ80 08 jaar 04 mnd - 17-02-2018 Reboot 07 jaar 11 mnd - 05-07-2018 Francoise 07 jaar 09 mnd - 18-09-2018 Amethist 07 jaar 01 mnd - 19-05-2019 Goedehoop 06 jaar 06 mnd - 22-12-2019 Niks 06 jaar 05 mnd - 01-01-2020 MissSauvignon 06 jaar 05 mnd - 02-01-2020 mcflurry 06 jaar 05 mnd - 13-01-2020 Lieke7777 06 jaar 04 mnd - 03-02-2020 Pinkman 05 jaar 11 mnd - 02-07-2020 brazer 05 jaar 07 mnd - 23-11-2020 Artax 05 jaar 05 mnd - 01-01-2021 Artemis 05 jaar 05 mnd - 03-01-2021 Nun 05 jaar 03 mnd - 08-03-2021 VIII FASE 8 DRIE TOT VIJF JAAR [8] 04 jaar 10 mnd - 26-07-2021 John72 04 jaar 06 mnd - 15-12-2021 Pete 04 jaar 04 mnd - 07-02-2022 Maja 03 jaar 06 mnd - 26-11-2022 Mariann 03 jaar 05 mnd - 05-01-2023 Koala84 03 jaar 04 mnd - 18-02-2023 billy1981 03 jaar 03 mnd - 20-03-2023 SoberMummy 03 jaar 02 mnd - 11-04-2023 Jackjanssen FASE 7 TWEE TOT DRIE JAAR [8] 02 jaar 10 mnd - 23-08-2023 Kruidenthee 02 jaar 07 mnd - 30-10-2023 JamesM 02 jaar 07 mnd - 23-11-2023 Fonny 02 jaar 05 mnd - 01-01-2024 Senna34 02 jaar 05 mnd - 02-01-2024 Tatum 02 jaar 05 mnd - 06-01-2024 Spirit 02 jaar 05 mnd - 19-01-2024 Happy1972 02 jaar 04 mnd - 14-02-2024 Elonwyn FASE 6 ANDERHALF TOT TWEE JAAR [4] 01 jaar 11 mnd - 25-06-2024 Moeps 01 jaar 10 mnd - 11-08-2024 renaldo61 01 jaar 09 mnd - 15-09-2024 Erik 01 jaar 08 mnd - 28-09-2024 Stuiter FASE 5 EEN TOT ANDERHALF JAAR [0] FASE 4 NEGEN MAANDEN AFGEROND [2] 09 mnd - 24-08-2025 Luz 09 mnd - 10-09-2025 Tine FASE 3 ZES MAANDEN AFGEROND [5] 08 mnd - 29-09-2025 Prana 08 mnd - 06-10-2025 MaryArt 08 mnd - 16-10-2025 Marij 08 mnd - 19-10-2025 garfield076 07 mnd - 27-10-2025 Kers FASE 2 DRIE MAANDEN AFGEROND [4] 05 mnd - 01-01-2026 Jaar12026 05 mnd - 10-01-2026 Kaatjemama 03 mnd - 11-03-2026 Oskar 03 mnd - 22-03-2026 Mariposa FASE 1 START [1] 00 mnd - 20-06-2026 Lika en voor iedereen een aanmoedigende glimlach
  27. Heerlijk @lady jane. Jij kunt genieten als geen ander. Trusten. 🩵
  28. Nachtpact Quinn Reacher Yvonne kaatje 🌺 Jane
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...