Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Bipolair pff en trek ik ga dit bipolaire trek noemen ja ja pieken en dalen en o mijn wat kan dat hard gaan. heerlijke dag maar plots is er ruzie in de tent conclusie overgang extra gevoelig πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈen mis me zoon heel erg die had ik evt kunnen zien maar door gedoe /communicatie niet gelukt. Zo boos en verdrietig. Wilde me man ook niet aleen thuis laten vindt nog niet fijn terwijl super goed gaat.kortom ik maak het me zelf heel moeilijk πŸ˜₯ vanmiddag nergens trek in nu ineens trek puur door verdriet voel me zo alleen . En onbegrepen waarom cijfer ik me zelf constant weg ik leer het echt nooit .ik geef altijd zoveel veel maar krijg soms te weinig terug wat een enorme stomme verdrietige avond. Zou dit altijd zo heftig zeer blijven doen zonder het te verdoven of went dat. Geen idee πŸ˜“
  3. Vandaag
  4. Fijn @spiritlekker genieten @Mormelhoe gaat het ?
  5. Vannacht heerlijk geslapen met airco op de hotelkamer. Heerlijke bedden maar ik schijn best heel hard te snurken. Nu in monkeytown aan het smelten maar m'n jongste heeft het zo naar haar zin. Een vriendje gevonden om mee te spelen, maar wat een herrie hier. We gaan nog even zwemmen, daarna eten en vanavond weer naar huis. Heerlijk ondanks de hitte. Verstand op nul.
  6. Dagpact Musashi kaatje 🌺 Spirit
  7. Wil je op het dagpact? Mag ik je erbij zetten of..
  8. Dagpact Musashi kaatje 🌺
  9. https://www.facebook.com/reel/1709215460224588
  10. Dagpact Musashi
  11. Mariposa

    KiloKiller

    68
  12. Goedemorgen. Ben weer gefaald in het niet drinken dus hoop dat iemand het dagpact opent. Gisterenavond een fles whisky gehaald en nog aan het drinken.
  13. Mormel

    KiloKiller

    118
  14. Maja

    KiloKiller

    80,0
  15. goedemorgen allemaal, niet zo best geslapen. Bijna 30 graden in de slaapkamer.. Vanochtend om 5 uur al de hond uitgelaten, want ze lag te hijgen (nodig ? en/of warm) Enfin, gedouched, gegeten en koffie nu Er staat een hele lijst boodschappen op het menu, maar zo geen zin πŸ˜₯
  16. rapilos

    KiloKiller

    66.7
  17. Goedemorgen! Half zeven op Scheveningen en met buurvrouw de zee in geweest. Opgefrist aan de verdere dag beginnen. Als eerste achter de katten aan. Tijd voor vlooiendruppels!
  18. Fonny wat een goed bericht zeg. daar krijg je weer een hoop positieve engergie van. Proficiat.
  19. Goeiemorgen! We gaan om 9u het water in met de hondenclub. Eigenlijk baal ik nu alweer want 9u vind ik te laat, om 10u is het alweer dik 30 graden. Maar OK om de lieve vrede wil πŸ₯±
  20. Goedenmorgen even koffie het was heet op de slaapkamer zoals overal .zelf de ventilator aan laten staan niets voor mij zat niets anders op. Konijnen gaan gelukkig meer onderspannen en maken er al lekker een zootje van in huis πŸ˜‚maar goed het is even beter zo. zo even met een oud-collega en haar zoontje naar de speeltuin in de ochtend en daarna een ijsje halen voor dat de echte hitte komt gezellig zin in. Lekker al kadootje voor kleine mannetje 😊
  21. goeiemooiemorgen frummers beetje snotterig geworden van die ventilator ben ik bang. echt gezond is dit weer ook niet natuurlijk. gauw zorgen dat ik om 8u in de super sta want ik heb de boodschappen voor het inloophuis al een paar dagen uitgesteld, maar beloofd is beloofd.
  22. lady jane

    KiloKiller

    77,0
  23. Kaatjemama

    KiloKiller

    69.6
  24. Goedemorgen allemaal!🌞 Bedankt voor jullie lieve woorden en felicitaties!πŸ™πŸŒž
  25. Fonny

    KiloKiller

    60
  26. Yvonne

    Laatste poging

    Knap je inmiddels weer wat op Hub, doen de tabletten hun werk?
  27. Goedemorgen frummers. Ik heb geslapen. En ik heb trek in een bak thee... Het lijkt wel om mijn hersenen een beetje stroperig worden van de warmte. Nadenken gaat niet zo goed.... Vannacht is het niet onder de 24 graden gekomen buiten, dus binnen ook niet, helaas. Vandaag maar héél rustig aan doen dan. Eerst maar even mijn bakkie thee
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...