jowan Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen jowan en alle anderen die straks volgen. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen Bor goedemorgen Rosa. Weekend goed door gekomen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Mooi zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen! Waar is mijn taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Ben je jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Als je dat wil wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen, mooi weer buiten, zo lekker aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Wat is dat nou weer voor antwoord. Ja of nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Ik ben vandaag vier weken nicotinevrij en wil een cadeautje! Taart taart taart! Maar moet er nu vandoor. I'll be back!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Zojuist zei Lars: Wat is dat nou weer voor antwoord. Ja of nee Sjjjjjjtttt jij! Geef me de taart! Gierige kaaskroket! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Dat is ook wel een felicitatie waard gefeliciteerd dus rustig doorgaan met niet de eerste opsteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen frummers. Maandag alweer.... Eerst maar koffie en thee... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 En een bloemetje voor Fleurtje omdat ze al vier weken niet rookt... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen, heerlijk weertje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen. Niet veel te melden. Ben nog steeds uit mijn evenwicht, maar tussendoor er steeds ietsjes langer in. Vanmiddag traject. Ga zo nog even slapen, maar wasje draait al lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen allemaal, Wat een zomertje zeg Straks 4 uur huishoudelijk werk Pfff, rustig aan dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Kan mij niet snel warm genoeg zijn Bor en inderdaad deuren en ramen binnen dicht houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Goedemorgen allen. Slapen was wat minder, eigenlijk amper, maar volgens mij slaapt bijna iedereen slechter met dit weer. Ik voel me nog bepaald niet super maar ga wel naar mn koortje ( eventueel in de pauze weg) en vanavond aa. Hier ook boel dicht en ventilator aan. ( die zet ik alleen bij weggaan wel ff uit, dat vind ik toch wat link anders). Nu hond in fietsmand en zij naar vrouw v d dirigent en ik koor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Mazzelaartje 19 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Weer niet goed maar jullie snappen me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Dagpact: jowan Lars Rosa Mazzelaartje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Dank u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Kohtje Kukelvrees!! Ben je je aan het verslapen? Kijk je straks wel uit in Portugal? Vreselijke bosbranden daar Jij zou er toch ook naartoe gaan jowan? Jannigje: hoge drukspuit van iemand lenen en op de duiven richten? Joepie: iedereen krijgt taart van Lars vanwege Fleur haar vier weken . Goed gedaan! Meneer Schildpad je vanochtend cola op bed gebracht? Hoofpijn en duizeligheid over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden