Kohtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Een goede morgen. Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Een hele goede morgen allemaal, Beschuitjes zijn al op De koffie met rozijnenbrood daarna ook al op Vogels verschoond, wasmachine bijna klaar (kan ik zo ophangen) Ochtendgym ook al achter de rug Zo 2 uurtjes werken, dan naar huis voor een boterham, en dan nog een uurtje werken Adres van vanavond gaat niet door, want client is helaas weer opgenomen Tot zover mijn dag verslag Wens jullie een droge , heldere dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ook maar even een verslagje: Zo eerst boodschappen doen en daarna de Dyane ophalen bij BCC in Zutphen. Ze heeft haar tweejaarlijkse APK weer gehad. Het enige wat er mankeerde was dat de gele lampjes die we altijd in onze eendachtigen hebben niet het goede lichtbeeld gaven... stom dat ik die niet even verwisseld heb voor 'gewone' witte lampjes. Bijna elke eendrijder zweert bij die gele lampjes, en hele hordes rijden er mee rond, ze worden ook gewoon verkocht bij die garage.. maar voor APK zijn ze 'afkeurpunten'. Wist ik, maar niet aan gedacht. 4,69 euro weggegooid geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 19 minuten geleden zei rapilos: Vogels verschoond, wasmachine bijna klaar (kan ik zo ophangen) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Vogels verschoond, dus nu allemaal nieuwe luiertjes om, zal een priegelwerk zijn hi hi rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 ik heb het net geprobeerd maar die machine is echt niet te tillen. ff Raps de hulk inschakelen maar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Goedemorgen allen. Hier maak ik er een kalme dag van met veel rustmomenten. Is erg nodig. Zo even met het hondje lopen en met mijn autootje naar dorpje boodschappen doen voor aantal dagen. Ik hou het tempo en de te nemen " stappen" klein vandaag. En ipv meeting dus vanavond de 24 uur aa lijn bellen. Ieder een goede dag. Het is hier een stuk frisser dan gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ja, die thuiszorgsters kunnen enorm priegelen maar zijn ook beresterk.. Mazzelaartje, is naar een meeting toe gaan dan een te grote stap? 't Klinkt mij een beetje 'ontwijkend' en isolerend. Je weet misschien: een verslaafde alléén is in slecht gezelschap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 (bewerkt) Nee hoor Kohtje. Normaal gesproken was ik maar al te graag gegaan. Zeker nu. . Ik ga nu naar dezelfde groep maandag. Alleen maar een heel praktische reden. Ik woon vlak naast de oprit van de snelweg die ik op moet. Vanaf gisteravond tot maandagmorgen 5 uur is het deel wat ik moet hebben potdicht vanwege werkzaamheden. Ik doe er normasl een halfuur over van a naar b. Met een omrit nu ongeveer 2 en een half uur. Openbaar vervoer rijdt daar nu ook niet. En ook de regiotaxi rijdt daar dit weekend niet. Daarom heb ik deze afspraak met mezelf gemaakt naar idee van het aa groepslid die ik gister belde. Deze groep komt twee x per week bij elkaar, dus nu pak ik de maandag extra. Normaal doe ik namelijk 2 x per week nu nog de ambulante detoxgroep van brijder en de zaterdag. Binnenkort zaterdag en 1 x terugvalpreventiegroep. En later wordt dat ( dus dan geen brijder meer) dus de groep in x beide keren. Ook anwb raadde sterk af op pad te gaan. Een buurvrouw deed over een stukje van 10 km ruim drie uur. Dus echt ff niet haalbaar. Maar ik stel me " veilig" door deze noodoplossing. 17 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Dagpact: jowan Lars Kohtje Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Sita jammer dat je gisteren hebt gedronken, . Je bent in ieder geval wel eerst op het forum gekomen. Misschien toch iets van hulpverlening inschakelen of AA bezoeken? Kan ook online! Kun je mijn eksters misschien een luiertje om de snavels binden Rapilos? Nee hoor, baby ekster is uitgevlogen en ouders zijn druk met empty nest syndrom. Het is heerlijk stil. Ik heb hoofdpijn . Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Fijn dat het de goede kant weer op gaat Lika Hoe gaat het met Asterix en ZBB vandaag? Vasjaaaaaa Niet teveel jodelen daar in de bergen, je weet het nooit met die lawines. Of jodelt men alleen in Duitsland? Hmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Leuk dat je het vraagt Reachert, met Asterix gaat het wel, ben al naar de Lidl geweest, tomaten, kwark en een fles rode wijn scoren. Alles voor mezelf, behalve de wijn, die is voor vader morgen. Sita2 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Reacher, waar vind ik dat aa on line? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Gister was erg moeilijke dag. Nu gaat het beter met me. Verdriet en angst druk ik niiet meer weg. Het mag er zijn. Ik ben eigenlijk aardig rustig nu. Oke als uitslag fout is dan valt er toch niks aan te verandren. En verdriet vandaag op sterfdag van mijn man mag er zijn naast dankbaarheid dat we bijna 30 jaar samen mochten zijn. Ik wil mezelf wel extra scherp houden vandaag, want kwetsbaar ben ik nu wel. Dus ik kom misschien wat veel hierlangs vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik viel van schrik bijna van de bank Asterix! Maar de wijn is voor je vader? Tenzij je jezelf vader noemt. Sommige mannen doen dat. En tomaten in je kwark? Ga ik ook eens proberen Mazzelaartje ik heb even gegoogeled: je hebt AaOnline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Dank je wel Reacher. Ik ga direct kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Dan heb je nog aa-Alive.net. Ik ben alleen bang dat je dan Engels moet schrijven, maar wellicht ben je daar very good in. Kan me niet voorstellen trouwens dat er niet een Nederlandse tak zit ergens. Op online intergroup.org zie ik dat je uit andere talen kunt kiezen. Nederlands zit er helaas niet bij. Sterkte met deze verdrietige dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Rode wijn voor mijn pa en geen tomaten in de kwark nee, hahaha. Of zou dat misschien wel smaken, nah, doe er 's avonds cruesli en 2 soorten ijs bij in. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Zo! Dat klinkt me een partij lekker! Die cruesli met ijs en kwark! Kwijl!!! Dat ga ik zo ook eens halen! Hashtag Asterixheeftgoedeeettips. Fijn dat je nog een vadertje hebt! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik zwiep meteen naar de winkels, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Goedemorgen, middag. Nogmaals dank voor gisteren en het spijt me dat ik hier niet kan zeggen dat het gelukt is. Heeft het me wat gegeven? Ja, eerst even ontspanning, daarna gezelligheid en daarna ruzie en een slechte nacht. Vandaag drink ik niet, alle achter- voor- zijdeuren weer dicht. Ik haal mezelf vandaag ook niet van de dagdraad. Ik trakteer vandaag op ijsjes voor iedereen! Dagpact: jowan Lars Kohtje Spirit Reacher Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 2 uur geleden zei Reacher: Dan heb je nog aa-Alive.net. Ik ben alleen bang dat je dan Engels moet schrijven, maar wellicht ben je daar very good in. Kan me niet voorstellen trouwens dat er niet een Nederlandse tak zit ergens. Op online intergroup.org zie ik dat je uit andere talen kunt kiezen. Nederlands zit er helaas niet bij. Sterkte met deze verdrietige dag vandaag. Waarom een verdrietige dag voor je Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ja hoor lieve, je mag kiezen. *druk slagroom aan het kloppen en aardbeien aan het schoonmaken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 IJs? Hoor ik ijs? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden