Spring naar bijdragen

Vrijdag, 16 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Dagpact:

jowan

Lars

Kohtje

Reacher

Sita

Spirit

 

Mazzelaartje, sterkte met alle onheilsberichten die je momenteel overspoelen. Gezondheid is een zo kostbaar iets, en
er zijn factoren die een ziek lichaam (en geest) veroorzaken waar we wél wat aan kunnen doen, maar helaas ook
een heleboel waar we machteloos tegenover staan. Dat er dan angst binnenkomt is begrijpelijk, maar ik hoop dat je
je er toch grotendeels overheen weet te zetten. Wat fleurtje al zei: Als t kanker is, wat dan? Nou dan geef je er een lap op! Net zoals je al eerder deed. Je kan t ook opgeven maar dat zit niet in je denk ik. Wat als t geen kanker is? Dan slaan we ons tegen t hoofd omdat we t ergste dachten, kopen tien liter ijs en gaan naaktzwemmen! 

Daar moet je fleurtje voor zijn om dat zo te zeggen. Heel soms zou ik willen dat ik fleurtje was..



Borretje, jij ook sterkte met al je zorgen om je dochter en kleinkind in aankomst.

Jullie staan beiden niet op het dagpact, de één omdat ze zich er niet welkom voelt, de ander weet ik niet waarom.
Maar zullen we afspreken dat jullie samen met de mensen op het dagpact óók in elk geval vandaag niet drinken?
Samen staan we in elk geval een beetje sterker, helemaal als je je wat wankel voelt. Maar ook als je je sterk voelt. 
We staan immers allemaal maar één armlengte van dat eerste glas af.. en je weet maar nooit wanneer die arm in beweging komt.

Zat nog even te denken over 'welkom of niet op -in dit geval- het dagpact'. Kán dat? Is er op het dagpact sprake van welkom of niet?
 

bewerkt door Kohtje
lijstje niet compleet gecopieerd, nu weer aangevuld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen, wat een reuring vandaag. 

Sowhat sterkte, je schrijft "weer niet gehaald", dat lijkt me behoorlijk frustrerend!!

Mazzelaartje, jij ook veel sterkte. Het is wel erg veel allemaal!

Bor, ik heb alles bewaard na onze scheiding, ik heb zelfs mijn trouwboeket nog. Pijnlijk is het inderdaad, emotioneel gezien vond ik het vreselijk. 

Lars :) wat goed van je!!! Ik hoop dat ze er blij mee is!!!

Suikertje, sterkte! 

Fleur, dank je, je hebt me aan het lachen gemaakt en dat is heel welkom :D

Bor, ik sta niet op het dagpact, maar als ik er wel op zou steen, zou je wat mij betreft hartelijk welkom zijn!

Wie ben ik vergeten? Weet ik even niet.  Voor ieder vandaag een :rose::rose: en een :musicnote::musicnote:

En aan hormoonverhalen begin ik maar niet. :( 

En nu als de wiedeweerga eindelijk eens boodschappen gaan doen:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn geval wel. Maar ik ben niet gescheiden omdat ik niet meer van mijn man hield of een hekel aan hem had. Er waren andere redenen waarom het niet meer ging tussen ons. In mijn geval is er geen sprake van boos halve foto's afknippen waar hij op staat. Ik vind het heel spijtig dat wij gescheiden zijn, ik heb veel van hem gehouden en hou nog van hem, anders nu, maar toch. En ja, daarom bewaar ik. 

Ik kan het (nog) niet weg doen, zelfs niet na 20 jaar. Dat klinkt misschien niet helemaal "gezond"?. Ik weet het niet, ik voel het zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...