Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Jeetje, Bor. das wel erg vroeg. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ah ok mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik ging er vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Kom op Bor gewoon toeval meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Niet zo zereneus, Lars! Beetje drama op z'n tijd.... 16 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 27 minuten geleden zei Bor: Wij hadden het er vanmorgen nooit over moeten hebben, nu hebben wij dat opgewekt! Spooky... Komt vast helemaal goed bor! Maar voor t geval....kunnen we t dan nu ff over de lotto winnen hebben, in belgie, door moi? Ge weet nooit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Er liep er daarjuist een meiske voor mij met een sigaret. Ik dacht, gij kreng...geeft die peuk aan mij! Maar ik heb er niet naar gehandeld. Ik heb dat vooral hier geleerd . 16 juni 2017 bewerkt door fleurtje Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ok toegegeven ik ben er nog ni sterk in maaaaar heb nog geen ban aan mijn pan he! En ik zit hier terug al ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Thanks kaaskroket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Is je dochter naar t ziekenhuis bor of gaat de vroedvrouw eerst ff thuis checken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Sita Spirit Mazzelaartje, sterkte met alle onheilsberichten die je momenteel overspoelen. Gezondheid is een zo kostbaar iets, en er zijn factoren die een ziek lichaam (en geest) veroorzaken waar we wél wat aan kunnen doen, maar helaas ook een heleboel waar we machteloos tegenover staan. Dat er dan angst binnenkomt is begrijpelijk, maar ik hoop dat je je er toch grotendeels overheen weet te zetten. Wat fleurtje al zei: Als t kanker is, wat dan? Nou dan geef je er een lap op! Net zoals je al eerder deed. Je kan t ook opgeven maar dat zit niet in je denk ik. Wat als t geen kanker is? Dan slaan we ons tegen t hoofd omdat we t ergste dachten, kopen tien liter ijs en gaan naaktzwemmen! Daar moet je fleurtje voor zijn om dat zo te zeggen. Heel soms zou ik willen dat ik fleurtje was.. Borretje, jij ook sterkte met al je zorgen om je dochter en kleinkind in aankomst. Jullie staan beiden niet op het dagpact, de één omdat ze zich er niet welkom voelt, de ander weet ik niet waarom. Maar zullen we afspreken dat jullie samen met de mensen op het dagpact óók in elk geval vandaag niet drinken? Samen staan we in elk geval een beetje sterker, helemaal als je je wat wankel voelt. Maar ook als je je sterk voelt. We staan immers allemaal maar één armlengte van dat eerste glas af.. en je weet maar nooit wanneer die arm in beweging komt. Zat nog even te denken over 'welkom of niet op -in dit geval- het dagpact'. Kán dat? Is er op het dagpact sprake van welkom of niet? 16 juni 2017 bewerkt door Kohtje lijstje niet compleet gecopieerd, nu weer aangevuld Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Wat is een ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Januari? Nou da begint te tellen he Ik haat wachten Maar wat moet, moet. Ff verder rommelen hier. Laat straks nog iets weten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik ga straks maar een lange douche nemen en extra met t hondje weg. En ik voel me niet sterk voor vandaag. Iemand suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Oh kohtje, wat lief Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Ja, dat wil ik zeker want ik sta erg wankel nu. Ik wil die deur niet op een kiertje zetten, 16 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik heb in al die jaren mezelf nog nooit op t dagpact gezet. Maar voor vandaag zal ik eens een uitzondering maken. Ps: als iemand da ff voor mij kan doen? Ik ben ni zo handig op de gsm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Alles behalve naar de winkel gaan mazzel. Al is t maar omdat je denkt dat je iets nodig hebt. Don't go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Klopt Fleurtje. Ik stel een bepaalde boodschap ook uit naar morgen. Nu in geen geval die kant uit wwant dan gaat t fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Perfect mazzelaartje! Voor de rest zal t gewoon wat dobberen worden. Doe ik ook regelmatig de laatste tijd. Een nicotine dobbertje dan wel weliswaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Fleurtje op t dagpact Das voor ene keer he. Dus ik wil niemand die op dat pact staat vandaag weten drinken! Laters 16 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 37 minuten geleden zei fleurtje: Oh kohtje, wat lief Dank je wel! Zou hier het Nederlandse woord 'opfleuren' vandaan komen? Sowhat, Sita2 en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Goedemiddag mensen, wat een reuring vandaag. Sowhat sterkte, je schrijft "weer niet gehaald", dat lijkt me behoorlijk frustrerend!! Mazzelaartje, jij ook veel sterkte. Het is wel erg veel allemaal! Bor, ik heb alles bewaard na onze scheiding, ik heb zelfs mijn trouwboeket nog. Pijnlijk is het inderdaad, emotioneel gezien vond ik het vreselijk. Lars wat goed van je!!! Ik hoop dat ze er blij mee is!!! Suikertje, sterkte! Fleur, dank je, je hebt me aan het lachen gemaakt en dat is heel welkom Bor, ik sta niet op het dagpact, maar als ik er wel op zou steen, zou je wat mij betreft hartelijk welkom zijn! Wie ben ik vergeten? Weet ik even niet. Voor ieder vandaag een en een En aan hormoonverhalen begin ik maar niet. En nu als de wiedeweerga eindelijk eens boodschappen gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik heb net met aa iemand gebeld. Nu een lange douche en me herpakken . En de angst accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 In mijn geval wel. Maar ik ben niet gescheiden omdat ik niet meer van mijn man hield of een hekel aan hem had. Er waren andere redenen waarom het niet meer ging tussen ons. In mijn geval is er geen sprake van boos halve foto's afknippen waar hij op staat. Ik vind het heel spijtig dat wij gescheiden zijn, ik heb veel van hem gehouden en hou nog van hem, anders nu, maar toch. En ja, daarom bewaar ik. Ik kan het (nog) niet weg doen, zelfs niet na 20 jaar. Dat klinkt misschien niet helemaal "gezond"?. Ik weet het niet, ik voel het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden