Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Nou, das niet leuk om te lezen. Schrik ik van. Niks afschrappen, ik wil meedoen. Ik heb een goede maaltijd gemaakt voor hondje en voor mezelf. Altijd alles vers. Ja Jannigje , ik had het ff moeilijk. Maar gezond gegeten etc etc. Dit vind ik raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Jannigje, waarom doe je dit?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 @Mazzelaartje Jannigjes bedoelt denk ik -zoals ik het lees- dat je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken en dat dát van jouw lijstje af kan. Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Mazzelaartje ik denk niet dat Jannigje bedoeld dat JIJ van het lijstje geschrapt moet worden dat weet ik wel zeker. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Fijn ZBB! En als het je lukt, blijven schrijven hoor! Er zijn hier zoveel mensen die je kunnen steunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ik schrok er erg van. Ben net zo leuk bezg. Moet ik van de lijst afgehaald worden kennelijk. Jammet. Verdrietig. En wie bepaalt dat? Ik wil door hoor. . Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ik wil nog steeds op de dagpact list staan. En meld me straks wel af. Poe. Jammer. Ik kan van het lijstje afgeschrapt worden maar dat wil ik dus juist net NIET. Ik meld me ff af. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Mazzelaartje nogmaals en ik durf nu voor Jannigje te spreken dit bedoelde Jannigje niet! Jannigje zou nooit voor iemand wat bepalen. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Er stond een komma tussen, ik denk het te begrijpen. Sorry. Ik schrok hier zo van. Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Mazzelaartje, heb je onze berichten niet gelezen? Van Lars en van mij. Lees anders ook jouw eigen tekst en haar tekst nog eens opnieuw. Je lijkt wel in paniek? Nergens voor nodig. Je staat nog gewoon op de lijst. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 1 uur geleden zei Mazzelaartje: Ieder veel sterkte die het nu lastig heeft. Wens ik mezelf ook ff. De groep was erg fijn vandaag. Goed voor me. En goede beslissingen. En alvast 1 ding positief. Thyraxinstelling zit dus goed. Yessss. 1 uur geleden zei Jannigje: Mazzelaar, die kan van het lijstje geschrapt worden Wat ik lees, Mazzelaartje, is dat Jannigje bedoelt dat je Thyraxinstelling van het lijstje (met uit te zoeken zaken) gehaald kan worden. Met een lachend gezicht er achter, dus in een vrolijke stemming. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Oke. Dank je wel. Misschien bedoelde ze dat thyraxgedoe afschrappen van de lijst. Maar ik moet niet invullen. Sorry mensen. Het kwam ff zo hard binnen. Allen een goede avond, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Hier ben ik!! Joh, niet jij van het lijstje!! Ik bedoelde inderdaad de thyrax, daar hoef je je niet meer druk om te maken toch? Ik bedoelde dus één probleem minder! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ik zit helemaal te zweten van de schrik!! Bedankt Lars, Bob en Sita! Jullie kennen me gelukkig genoeg om dit te zeggen. Nog even voor alle zekerheid: MAZZELAARTJE, NIET JIJ VAN HET LIJSTJE, NOOIT JIJ VAN HET LIJSTJE . wel de problemen die je hebt hoop ik. Lars, Kohtje, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Dank je wel Jannigje. Excuus voor mn reactie. Je bedoelde het dus superpositief. Wat komma al doet met lezen. . mIJN lezen. Ja ik ben dankbaar dat dat goed zit. En lief dat je reageert. Beetje op, beetje moe, beetje kwetsbaar, maar geen excuus want dat zijn we hier bijna allemaal omdat we niet langskomen voor een nieuw breipatroon. Of zo. Leer voor mij weer. Liefs voor jou en de anderen. Iedereen dank. Oooh erg Jannigje, dit is t laatste wat ik wil. Voor jou een welgemeende 13 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Het is zo veel. Zkh voor de 2x borstkanker, de keer schildklierkanker. , de chemo's , bestralingen, carantaine voor inwendige bestraling , hartoperatie, nu weer lopen na lang rolstoel. Eeeeeeeeen nu leeeven en genieten, mazzelaar. Zo, mezelf ff toegesproken. Even door een paar weken bijna dagelijks ziekenhuis heen. Zooo, ik ben er weer en weer mezelf en vooral nuchter. . pffff. Komt goed. Dank jullie wel voor d liefdvolle en niet oordelend houding. 13 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Die Jannigje. Die Mazzelaartje. Dat zo'n 'botsing' tussen twee zulke (volgens mij) zachtaardigen zo'n harde knal kan geven.. maar gelukkig ook weer in een zachte 'PFFOEFFFF' eindigt.. Yvonne en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ja toch, Mazzelaartje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Zeker weten, jannigje. Ik had een superlange pb gestuurd en doe ik t nog fout ook. Kleine versie opnieuw. En geen sconde jou ontvriend hoor, zoals ze dat tegenwoordig noemen. Tja, achter elke voordeur zit een verhaal. Lieve mensen allemaal, dank je wel voor de niet oordelende en liefdevolle houding. Super. En ondanks mijn niet goed lezen, niet goede houding, niet goede manier.. Wel droog. Nou ja, das vast wat .. En dus niet droog. Zie ook 14 juni. Erg spijt. Zie mn verhaal daar. Ook op mijn wie is wie gezet. Jannigje 14 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Toch gedronken, dus gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) En nee hoor Kohtje, wat mij betreft geen botsing maar dommigheid van mij. En moe, en en en. Maar geen excuus voor mjn reactie. Zo. Ik ga bouillon maken ofzo. Pffffffff. 13 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Einde van een onplezierige dag. Hij begon verkeerd en ik kreeg hem niet meer goed. Bah. Morgen, nieuwe ronde , nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 He wat jammer Lika, maar wel droog kunnen houden? Ik wens je een rustige nacht en morgen een prettige nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Ja. Dat wel Mazzelaartje. Maar zoals gezegd.... dat is maar 1 onderdeel van gedragsverandering. Maar dat wel. Het was precies zo'n dag dat ik anders....Nu gelukkig niet. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) He gelukkig maasr. Blij voor jou, ook al was je dag niet fijn. Ik gelukkig ook. Maar gezien hoe ik reageerde hier, tja dan is het geen kwestie van alleen maar niet drinken maar een grote taak aan mijzelf mijn lifestyle, op goed hollands, in zijn geheel aan te pakken. Maar goed, stap voor stap, dag voor dag., per 24 uur. En vandaag kan ik me wel droog afmelden. Ieder een goede nacht gewenst voor nu of later. Ik sluit nog effe af met citroenmelissethee na een wandeling met hondebeestje daarnet en ga dan naar mjn mandje. Dank allen voor dit fijne forum en de liefdevolle en respctvolle " bijdrages"( ik weet ff geen ander woord). Toch gedronken. 14 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2017 Sterkte voor degene die het nodig zijn. Hier op moment ook even niet geweldig. Maar wel droog en daar gaat het om. jowan, Sita2 en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden