Spring naar bijdragen

Dinsdag, 13 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Nou, das niet leuk om te lezen. Schrik ik van. Niks afschrappen, ik wil meedoen.  Ik heb een goede maaltijd gemaakt voor hondje en voor mezelf. Altijd alles vers. 

Ja Jannigje , ik had het ff moeilijk. Maar gezond gegeten etc etc. Dit vind ik raar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrok er erg  van. Ben net zo leuk bezg. Moet ik van de lijst afgehaald worden kennelijk. Jammet. Verdrietig. En wie bepaalt dat? Ik wil door hoor. . 

Pfff. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog steeds op de dagpact list staan. En meld me straks wel af. Poe. Jammer. Ik kan van het lijstje afgeschrapt worden maar dat wil ik dus juist net NIET. 

 

Ik meld me ff af. Fijne avond allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mazzelaartje:

Ieder veel sterkte die het nu lastig heeft. Wens ik mezelf ook ff. De groep was erg fijn vandaag. Goed voor me. En goede beslissingen. En alvast 1 ding positief. Thyraxinstelling zit dus goed.  Yessss. 

 

1 uur geleden zei Jannigje:

Mazzelaar, die kan van het lijstje geschrapt worden :)

Wat ik lees, Mazzelaartje, is dat Jannigje bedoelt dat je Thyraxinstelling van het lijstje (met uit te zoeken zaken) gehaald kan worden.

Met een lachend gezicht er achter, dus in een vrolijke stemming.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke. Dank je wel. Misschien bedoelde ze dat thyraxgedoe afschrappen van de lijst. Maar ik moet niet invullen. Sorry mensen. Het kwam ff zo hard binnen. 

Allen een goede avond, liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit helemaal te zweten van de schrik!! 

Bedankt Lars, Bob en Sita! :rose: Jullie kennen me gelukkig genoeg om dit te zeggen.

Nog even voor alle zekerheid: MAZZELAARTJE, NIET JIJ VAN HET LIJSTJE, NOOIT JIJ VAN HET LIJSTJE . wel de problemen die je hebt hoop ik.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Jannigje. Excuus voor mn reactie. Je bedoelde het dus superpositief. Wat  komma al doet met lezen. . mIJN lezen.  Ja ik ben dankbaar dat dat goed zit. En lief dat je reageert. Beetje op, beetje moe, beetje kwetsbaar, maar geen excuus want dat zijn we hier bijna allemaal omdat we niet langskomen voor een nieuw breipatroon. Of zo. 

Leer voor mij weer.  Liefs voor jou en de anderen. Iedereen dank. 

 

Oooh erg Jannigje, dit is t laatste wat ik wil. Voor jou een welgemeende:heart:

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zo veel. Zkh voor de 2x borstkanker, de keer schildklierkanker. , de chemo's , bestralingen, carantaine voor inwendige bestraling , hartoperatie, nu weer lopen na lang rolstoel. Eeeeeeeeen nu leeeven en genieten, mazzelaar. Zo, mezelf ff toegesproken. Even door een paar weken bijna dagelijks ziekenhuis heen. 

Zooo, ik ben er weer en weer mezelf en vooral nuchter. .

pffff. Komt goed. 

Dank jullie wel voor d liefdvolle en niet oordelend houding. :heart::heart::heart:

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten, jannigje. Ik had een superlange pb gestuurd en doe ik t nog fout ook. Kleine versie opnieuw. En geen sconde jou ontvriend hoor, zoals ze dat tegenwoordig noemen. Tja, achter elke voordeur zit een verhaal. Lieve mensen allemaal, dank je wel voor de niet oordelende en liefdevolle houding. Super. En ondanks mijn niet goed lezen, niet goede houding, niet goede manier.. Wel droog. Nou ja, das vast wat .. En  dus niet droog. Zie ook 14 juni. Erg spijt. Zie mn verhaal daar. Ook op mijn wie is wie gezet.

Jannigje:heart:

bewerkt door Mazzelaartje
Toch gedronken, dus gemeld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nee hoor Kohtje, wat mij betreft geen botsing maar dommigheid van mij. En moe, en  en en. Maar geen excuus voor mjn reactie. Zo. Ik ga bouillon maken ofzo. Pffffffff. 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He gelukkig maasr. Blij voor jou, ook al was je dag niet fijn. Ik gelukkig ook. Maar gezien hoe ik reageerde hier, tja dan is het geen kwestie van alleen maar niet drinken maar een grote taak aan mijzelf mijn lifestyle, op goed hollands:D, in zijn geheel aan te pakken.  Maar goed, stap voor stap, dag voor dag., per 24 uur. En vandaag kan ik me wel droog afmelden. 

 

Ieder een goede nacht gewenst voor nu of later. Ik sluit nog effe af met citroenmelissethee na een wandeling met hondebeestje daarnet en ga dan naar mjn mandje. Dank allen voor dit fijne forum en de liefdevolle en respctvolle " bijdrages"( ik weet ff geen ander woord). 

Toch gedronken. 

bewerkt door Mazzelaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...