Asterix Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Fisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Meld me droog af. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Gortdroog, Lars? Als een ontzettend dooie dief? Goed zo dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Droog als een vis op het droge Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Gewoon droog te kooi, de rust. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Boos en verdrietig vanwege het bericht dat partner van beste vriendin zeer,zeer ziek is. Wel droog. Dat houd ik zo. Juist nu. smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ach Lika, wat een akelig bericht. Sterkte! Goed dat je het droog houdt Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Dank Jannigje. Ik ervaar - hoe gek dat ook klinkt- de diepe liefde die ik voor mijn vriendin voel dan wel als een cadeau. Dat bestaat naast elkaar. Asterix, ik ben zo benieuwd hoe je weekend is verlopen. Misschien heb ik het gemist hoor... was heel druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ach Lika, wat ontzettend naar! Net fanatiek mijn onrust voor een deel weg gesport in de sportschool. Want er gebeurt nogal wat, als ik niet drink op de momenten dat ik wil drinken. Als deelantwoord op Soothe's vraag. Ik ga daarmee verder op mijn eigen draad. Maar nu even rust. Verdiend, vind ik eens echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Top gedaan Sita! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) Sterkte Lika!! hoe ernstig is het? Kan het nog goedkomen? Goed gedaan Sita! De energie die je hebt omzetten in positieve energie! 6 juni 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Dat klinkt voor mij niet raar Lika, je wordt je er nu extra van bewust door de moeilijke en verdrietige omstandigheden denk ik. Het is er allebei, tegelijkertijd, ik herken het wel. Pijn, schrik en verdriet en ook liefde. Mooi cadeau overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Sita . Het valt niet mee hè om alles op een rij te houden en aan te kunnen. Niet drinken als je dat wel wilt doen: chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2017 Droog smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Er zijn er wel meer die t hebben gezien @Bor Interessant dat je dat zo grappig vindt. Het is niet omdat je op t einde van je zin een vraagteken plaats, dat we plots van een serieuze en oprechte interesse kunnen spreken. Door de opzet van je vragen voelden deze voor mij vooral oordelend aan. Dus ik zou zelf ook geen moeite hebben gestoken in deze te beantwoordden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden