Antoinnette Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Grote schrik hier vanmiddag, Odie was weggelopen. Iemand had mijn deur niet goed dicht gedaan. Met 4 mensen zoeken en raad eens waar die dame zat: in de slagerij aan de overkant van de drukke weg achter de Jumbo. Ze heeft nu huisarrest. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 O boy, dat is gelukkig goed afgelopen Suikertje, grijze haren erbij gekregen? Hoe is het met je zoon, gaat hij vooruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Mazzelaartje, je staat toch niet met je nickname ingeschreven bij de burgerlijke stand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Gewoon dát wat je wilt copiëren selecteren, Ctrl C indrukken, naar je berichtenvenster gaan, Ctrl V indrukken en dan je eigen naam toevoegen. Dagpact; jowan Kohtje Quinn Spirit Bor Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Je kunt, als je dat wilt, natuurlijk ook gewoon je stopdatum dagelijks achter je eigen naam op het dagpact zetten... Als je dat een tijdje gedaan hebt vergeet je hem niet zo snel meer. Ik houd zelf in m'n eigen (papieren) agenda thuis altijd in een klein hoekje m'n aantal droge dagen bij en m'n stopdatum is voor mij net zo bekend als m'n geboortedatum. Mijn ervaring is echter dat het aantal maanden en jaren droog steeds minder 'belangrijk' wordt. Dat bijhouden doe ik dan eigenlijk ook alleen nog maar omdat ik een 'tel-dwangneurose' heb waar ik me verder geen zorgen om maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 (bewerkt) . 4 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 (bewerkt) . 4 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Dat is me al een hele tijd niet overkomen,maar ik heb toch trek in drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Zojuist zei Adri: Ik ook. Maar niet van feitenvrije denkers. Hier volg ik je helemaal Adri. Wat deze mijnheer zegt... nou ja, mijn oudoom geloofde ook niet dat er mensen naar de maan waren geweest. Mazzelaartje, ik vind je bijzonder moedig. Knap hoe je er weer tegenaan gaat. Suikertje... ik kan Odi bijna zien zitten in die slagerij. Ik voel me sinds twee dagen een stuk beter dan hiervoor gedurende een lange periode. Prettig gevoel. Een groot deel zit hem in het staken van verzet en in bewust andere (positieve gedachten ipv negatieve) gedachten in mijn hoofd zetten en in actie komen ipv bevriezen. Veel werk, maar nuttig op het moment. De komende dagen gaan we even weg. Nieuwe geschiedenis maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 2 minuten geleden zei Sowhat: Dat is me al een hele tijd niet overkomen,maar ik heb toch trek in drank. Bah Sowhat. Vervelend voor je. Wat ga je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Ga het maar gewoon over me heen laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Nachtpact: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Uitputtende dag met niet nieuwe maar toch verhelderende inzichten. Doe graag met je mee vannacht Kohtje. Sowhat, heb je een plan of iets tijdens het uitzitten? Nachtpact: Kohtje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Mooi Kohtje. Ik doe mee. Sowhat: houd vol! Nachtpact: Kohtje Quinn Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 1 minuut geleden zei Lika: Mooi Kohtje. Ik doe mee. Sowhat: houd vol! Nachtpact: Kohtje Quinn Lika Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Plan,aardbeien met slagroom eten,en niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Ik doe ook mee Nachtpact: Kohtje Quinn Lika Sowhat Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2017 Nachtpost heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt Mazzelaartje Maar is extra steun voor de nacht. Ik vond het zelf heel fijn even met zijn allen te zijn. Voelde goed. Heerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden