Mai Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Heerlijk twee uren door stad en park geslenterd Nu thuis lekker koffie Zoon naar winkel Die wil vandaag koken Eigenbelang (iets met saté) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Bor,eerst was je bood op jeugdzorg dat ze altijd maar bleven terugkomen op je drankgebruik,nu geeft jeugdzorg je meer verantwoordelijkheid en nu wil je eigenlijk het liefst weer over je drankgebruik praten. Waar ben je nu echt bang voor? Niet de bus,want dat kan jouw jongen echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Leuk Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Tuurlijk, kun je er zelf achterkomen dat meisjes veel leuker zijn.... kruidenthee67 en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Mooi Lars. Hier gekookt en gegeten, allemaal goed verlopen. Nu wachten tot het weer bedtijd is, duurt helaas nog even. Fijne avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Gefeliciteerd Lars Harstikke leuk ! Wanneer wordt het verwacht ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Dat duurt idd nog eventjes Lars Kan je je in elk geval lekker lang verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Erg leuk Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 55 minuten geleden zei Lars: Ga morgen een psv shirt voor hem kopen Als ie maar geen voetballer wordt. Ze schoppen hem misschien half dood. Maar liever dat nog dan........ Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Bor,alsjeblieft,gun je zoon die extra tijd thuis,laat hem niet weer in de steek door je drankgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Lars, ik vind het leuk voor je! Een klein kereltje :-) Bor, wat jammer. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 (bewerkt) Goeieavond Val ik regelrecht van de ene in de andere verslaving E-Book Heerlijk gegeten Er zat zelfs groente in Daarna nog even naar dochterlief gefietst Mooi om haar volwassen te zien worden. Gezellig. Doe ik wel vaker de laatste tijd Nu de hondjes en zo te bedde Zoon ligt al en lief komt laat terug Ach, ik heb een leuk leven Nix te klagen Die drank krijg ik er wel uit Niet teveel zeuren Gewoon een beetje blij zijn Fijne nacht allen Leuk voor je Lars! 3 mei 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Ooit ben ik met behulp van dit forum succesvol gestopt Daar ben ik nog steeds dankbaar voor, het was een mooie tijd Echter ik bemerk bij mezelf, hier terugkomend, dat ik in oud (zemel) gedrag verval Daar voel ik me eigenlijk niet meer zo in thuis Ik bewandel mijn route, en ben al een eind op weg naar alcoholvrij Daarbij heb ik begrip en steun van mijn naasten en dierbaren hier Fijn te zien dat een ieder nog zo begaan is met elkaar en een ieder op zijn eigen wijze knokt Ik zal ook zeker niet helemaal wegblijven Doch, wellicht iets meer op de achtergrond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Lars gefeliciteerd! Wat leuk Hier een emotioneel zware dag. Niet goed te bevatten dat je je ouder voor altijd kwijt bent Maar zeer weinig gedronken en daar ben ik blij mee. Ga vroeg naar bed, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Dat gevoel kan ik zo goed begrijpen! Niet te bevatten nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden