Jannigje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 (bewerkt) Ja Bor, ik wel. Fijn voor je dat jij dat niet hebt 24 april 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Vanmiddag in tranen hier. Uiteindelijk toch gebeld. Voor mij hele stap. Durf dat nooit. Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Suikertje wat akelig voor je. Wat is er aan de hand? Wil je dat zeggen? Goed dat je gebeld hebt trouwens. Ik ben zelf al uren aan het twijfelen of ik het zal doen, nog niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Heb er hier al over gepraat, te privé voor hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Oké, snap ik. Sterkte!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Dank je wel, gaat.al beter, straks eten met anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Ik hoop dat dat je goed doet! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Ze gaan me morgen meehelpen dozen uitpakken gelukkig, lukt me niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Ik ga nu eten, wennen hoor elke dag warm eten , deed ik amper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Jannigje en asterix, ik ben nog naar t werk gegaan. Ik heb een heel flexibele werkgever. Maar goed ook. Normaal geniet ik van vrije tijd maar vandaag was t beter om me droevig tussen anderen te voelen dan alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 1 uur geleden zei Bor: Ik zit ook 5 a 6 dagen per week alleen thuis maar ik ben niet eenzaam en alleen. Jullie wel? Is dat een retorische vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Fleurie gaat het al iets beter met de kat> Is er al iets bekent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 1 uur geleden zei Suikertje: Vanmiddag in tranen hier. Uiteindelijk toch gebeld. Voor mij hele stap. Durf dat nooit. Pfff Vind ik heel bijzonder. Vragen om hulp is je heel kwetsbaar opstellen en dat vraagt een hoop lef! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Om zes uur mag ik bellen lieve bolletje T zou liggen aan t feit dat ze haar medicatie niet binnenkreeg door voedsel te weigeren. De dokter was nog niet zeker hoelang ze blijven moest en of ze aan een infuus moet. Ze is heel klein en fijn. Ik hoop dat t niet hoeft en ze morgen terug naar huis mag. Ze wil wel graag eten maar zou te misselijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Een echt klein poepie dus Fleur.Ze lijken zo breekbaar. Maar een kat is een taaie rakker hoor en kunnen best veel hebben. Heeft de dierenarts gekeken of ze koorts heeft? Misschien heeft ze gewoon iets verkeerd gegeten. Ik hoop echt dat je vannacht lekker zonder zorgen, kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Nee ze hebben haar temperatuur niet gemeten. Miss dat ze dat daarna hebben gedaan. Heb net gebeld. Ze moet niet aan t infuus. Ze eet via een spuitje dus ze wachten af wat ze vannacht doet. Of ze zelf eet uit t bakje. Morgen zijn de bloedresultaten binnen dus ik moet morgen in de late voormiddag terugbellen. Haar bloeddruk was ok. Haar tandjes en mond ook. Ik begrijp t toch niet helemaal zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Nee gelukkig niet lars Ik moet dadelijk naar een infoavond op school van dochter dus ga jullie laten. Je bent al een oudje he lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Fleurie sommige katten krijgen als ze gesteriliseerd zijn , wat klachten als ze ouder worden. Maar ze kan nergens beter zijn als bij de dierenarts. We hebben hier ook een paar Belgische dierenartsen kundige, bescheiden mensen en ze nemen alle tijd voor de dieren. Heb maar vertrouwen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Gegeten en koffie daar gedronken, mag niet eerder dan half 9 naar bed om mijn dag/nacht ritme langzaam te herstellen. Oude huis sliep ik meestal om 7 uur. Fleur, hoop dat het goed komt met je kat, sterkte Hey Lars, ouwetje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Fleur,hoop dat je morgen goed bericht over je kat krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 april 2017 Rapport Share Geplaatst 24 april 2017 Fleurtje, ik voel met je mee! Laat, maar ik meld me droog af. Ben ik de enige? Het gaat erg wisselend, met drinken, daarom wil ik weer wat vaker op het forum komen. Dus, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Pffff ik kan niet slapen grrrr Wat nu?? En het regent buiten... Toch maar weer proberen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Oké, ik ben weer een beetje bijgelezen. Ik zat net te bedenken dat ik voorheen nu een glas wijn ingeschonken zou hebben, om te kunnen slapen. En nog een en nog een.... Dass war einmal... Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Weer veel te vroeg wakker, te vroeg om nieuw draadje te openen, ga hondje maar uitlaten, zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden