Spring naar bijdragen

Maandag 24 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Om zes uur mag ik bellen lieve bolletje :heart:

T zou liggen aan t feit dat ze haar medicatie niet binnenkreeg door voedsel te weigeren.  De dokter was nog niet zeker hoelang ze blijven moest en of ze aan een infuus moet. Ze is heel klein en fijn. Ik hoop dat t niet hoeft en ze morgen terug naar huis mag. Ze wil wel graag eten maar zou te misselijk zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een echt klein poepie dus Fleur.Ze lijken zo breekbaar.  Maar een kat is een taaie rakker hoor en kunnen best veel hebben. Heeft de dierenarts gekeken of ze koorts heeft?

Misschien heeft ze gewoon iets verkeerd gegeten. Ik hoop echt dat je vannacht lekker zonder zorgen, kunt slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ze hebben haar temperatuur niet gemeten. Miss dat ze dat daarna hebben gedaan. 

Heb net gebeld. Ze moet niet aan t infuus. Ze eet via een spuitje dus ze wachten af wat ze vannacht doet. Of ze zelf eet uit t bakje. Morgen zijn de bloedresultaten binnen dus ik moet morgen in de late voormiddag terugbellen. Haar bloeddruk was ok. Haar tandjes en mond ook. Ik begrijp t toch niet helemaal zenne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie sommige katten krijgen als ze gesteriliseerd zijn , wat klachten als ze ouder worden. Maar ze kan nergens beter zijn als bij de dierenarts. We hebben hier ook een paar Belgische dierenartsen kundige, bescheiden mensen en ze nemen alle tijd voor de dieren. Heb maar vertrouwen meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...