debby Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Hoi Ik ben Debby 36 jaar getrouwd en een ontzettend mooi kind van 7 . Weet zelf eigenlijk niet goed wat ik wil vertellen maar doe me best Heb zelf een rugzak die best zwaar is manlief ook en kindlief heeft nogal medische problemen qa ziekenhuis opnames enz . Drink zelf al vanaf me 16e en nu is het klaar heb ondertussen ongeveer anderhalve maand niet gedronken en voel me er niet echt beter door relatie is een puinhoop zit met een burnout thuis en verder gaat het leven door voor mij zit sociaal drinken er niet in kan geen maat houden en een rem heb ik ook niet verder ben ik zo gesloten als een boek weet niet goed wat ik hiervan wil of verwacht wil niet meer drinken ben trots op mijn zoon en hij en mijn man zijn de reden om dit doen groetjes debby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Welkom. Wat dapper van je. Lees en schrijf hier maar ,stapje-voor-stapje misschien. Het is hier fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 welkom debby, ik wist ook niet wat te verwachten hier, en toch is het me zo meegevallen dat ik nu onderdeel ben van een virtuele familie die precies weet wat ik aanga door te stoppen en gestopt blijven. Heerlijk dat we het niet alleen hoeven te doen, toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 april 2017 Rapport Share Geplaatst 22 april 2017 Welkom, Debby. Wie weet kunnen we je wat verder helpen op je zoektocht. Stoppen met drinken is knap, hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 april 2017 Rapport Share Geplaatst 22 april 2017 Wat goed van die anderhalve maand! je ervaart nu andere nare dingen, maar het brakke gevoel van de drank en schuldgevoel van het drinken zit daar in ieder geval niet bij toch? hou vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2017 Rapport Share Geplaatst 22 april 2017 Hoi Debby! Wat zit je in een heftige omgeving met de medische en psychische problemen in je gezin en je eigen rugzakje. En wat supergoed dat je dan al zo ' n tijd van de drank bent afgebleven. Ik neem mijn denkbeeldige hoed voor je af! Je schrijft dat je je door het stoppen niet echt beter voelt. Dan denk je misschien: maar ik ben niet gestopt zodat ik me nog steeds rot kon gaan voelen. toch staat veel tegenover dat drinken: je gevoel van zelfrespect komt een beetje terug ( een beetje want de meeste drinkers hebben weinig eigenwaarde om mee te beginnen) je maakt meer mee van je kind, je kunt heldere afspraken maken over diens behandeling. Je bent meer in staat om je eigen leven richting te geven. En dat zijn nog maar een paar positieve dingen. Zet m op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debby Geplaatst 25 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 hoi allemaal dank voor jullie reacties daar kan ik wat mee weet dat het nu nog niet zo voelt maar uiteindelijk ga ik me zeker beter voelen stapje voor stapje . ben ondanks mijn situatie en die van mijn gezin ontzettend trots op mezelf en hun en doe het voor namelijk daarvoor en ik ga het zeker volhouden veel liefs debby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Welkom Debby, En wat goed al anderhalve maand, daar mag je terecht trots op zijn. Geen gemakkelijke situatie begrijp ik uit je introductie, maar wie weet is het stoppen met drinken voor jou wel 'het gewoon doen'....succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden