Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 april 2017


Aanbevolen berichten

Misschien reageert ze beter als je haar inbakert en in je jas houdt. Ik stel dat niet aan iedereen voor, want als t mis gaat... Hier in Nederland heb je de Dierenambulance die je voor 10 euro naar de dierenarts rijdt. Gaat sneller en dus minder trauma.

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet t  niet juist bolletje. Ze loopt een beetje gek met haar achterste pootjes vind ik. Haar oogje traant zag ik net en eten doet ze niet. Ze heeft een probleem met de schildklier maar nu krijgt ze ook haar medicatie niet binnen. Amai, ben al superblijj dat je dat zegt van de melk

Ik denk niet dat me dat lukt reacher. Ik moet me gewoon vermannen denk ik. Niet denken of kijken maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet een half uur later beginnen :wacko: ik geef niet altijd de goede tips Yvonne. Ik had ooit een kat die op de schoot meeging, maar later in de wachtkamer was dat toch een probleem herinner ik mij nu. Al die smekkende  honden...

Toch maar mezelf maar klaarzetten voor het werk. :clock:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Geen roze handschoenen Reacher? Lijkt me net wat voor jou. Succes vandaag met het verhuizen Suikertje, vanavond fris in een nieuw huis slapen, lekker. Lars, goed gedaan, ben plaatsvervangend trots. Sterkte met de kat Fleurtje en Yvon, dank voor de koffie.

Vanochtend therapie en de rest van de dag niks.

Dagpact:

Lars

Reacher

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eerst mijn was ophangen zo.
Straks met de tuut naar een dorp verderop.
Zet mijn navigatie aan, want weet niet precies hoe te rijden
Sta stijf van de stress en letterlijk met zweet in mijn handen
Angst voor toeterende autos achter mij, verkeerd rijden, ergens niet meer uit kunnen komen enz.
Echt vreselijk..
Maar ik MOET van mezelf, anders leer ik het nooit
Heb de tuut nu 3 weken, maar stap nog steeds niet in zonder stress
Doorbijten
Pff, valt echt niet mee
Paniek kan soms zo vreselijk toeslaan :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Rapilos, de weg is ook van jou, jij mag er ook rijden, hè! En anderen moeten daar rekening mee houden. Het is niet fout om niet zo snel en vlot door te rijden als anderen, als je maar laat zien wat je doet. Is een paar rijlessen geen optie om je iets zekerder te malen? Of iemand die een paar keer met je wil gaan rijden en waar je je onzekerheden aan kwijt kan?

Suiker, welkom in je nieuwe huis!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...